Publicerat April 13, 201511 yr Skiter nog i Elmia i år.. Tycker de krämar ut en jäkla massa pengar i inträde som inte motsvarar värde på det man får. Lite som att jag skulle betala 250 spänn för att titta på reklam i två timmar.. Inte helt enkelt för en bitter smålänning... Haha kan det bli mer snålänskt.. 250 riksdaler jag tyar icke längre Karl Oscar.. 250kr för att klämma och känna på allt nytt försök göra det igenom tv:en Mässan handlar väl ändå om att tillverkarna skall vissa upp allt senaste nytt och det som som komma skall i skog och mark? där du som kommade kund skall få känna o klämma på det.
Publicerat April 13, 201511 yr Skiter nog i Elmia i år.. Tycker de krämar ut en jäkla massa pengar i inträde som inte motsvarar värde på det man får. Lite som att jag skulle betala 250 spänn för att titta på reklam i två timmar.. Inte helt enkelt för en bitter smålänning... Nog blir det 250:- på Elmia lägg sen till 23 mils resa enkelväg. Jag tror nog att Mässarrangörerna har en svår balansgång när det gäller att sprida kostnaderna rätt på vanliga publika mässor. För höga priser för utställarna färre utställare och där med mindre antal besökare och vice versa
Publicerat April 13, 201511 yr Den lokala vapenhandlaren http://www.jaktcenter.se/index.php?route=common/homehar en egen liten mässa i aug. varje där flera av de kända märkena på marknaden deltar. Alltid välbesökt.
Publicerat April 14, 201511 yr http://www.nackastrandsmassan.se/pages/event-detail/stockholm-jakt-swedish-game-fair
Publicerat April 17, 201511 yr Var där idag....ren och skär katastrof.....jaktmässa? Borde vara kriminellt att anordna en sån tafflig mässa. Åk INTE dit!
Publicerat April 17, 201511 yr Detta är en populär post. Var där idag....ren och skär katastrof.....jaktmässa? Borde vara kriminellt att anordna en sån tafflig mässa. Åk INTE dit!hade du frågat mig kunde jag sagt detsamma....efter att sett annonsen!!mvh/Urban
Publicerat April 17, 201511 yr Fick en förfrågan om jag ville göra ett jobb på den mässan, tackade nej.. Kändes inte helt ok;)
Publicerat April 18, 201511 yr Är lite sugen på att ta hojen ner till gaim fair 16e maj. Någon som har vägen förbi kristinehamn eller örebro och vill göra sällskap ner?
Publicerat April 18, 201511 yr Söndag för mig.. Blir nog inte av ändå... Fru och två barn har haft kräksjuka hela dagen idag.. Fasen också, hade sett fram emot denna mässa..
Publicerat April 19, 201511 yr Nog blir det 250:- på Elmia lägg sen till 23 mils resa enkelväg. Jag tror nog att Mässarrangörerna har en svår balansgång när det gäller att sprida kostnaderna rätt på vanliga publika mässor. För höga priser för utställarna färre utställare och där med mindre antal besökare och vice versa Enligt ryktet var flera handlare/utställare missnöjda med Bosjö förra året för att priserna var för höga både för utställare och besökare och att det vara flera som funderade på att inte komma i år. Det ska bli intressant att se vad som händer i år. Det kändes som att det var mindre folk där förra året och kommer det färre utställare lär det ju inte komma fler besökare. Som sagt en svår balansgång..
Publicerat April 19, 201511 yr Var där idag....ren och skär katastrof.....jaktmässa? Borde vara kriminellt att anordna en sån tafflig mässa. Åk INTE dit! Berätta mer varför var det kasst
Publicerat April 19, 201511 yr Var där idag....ren och skär katastrof.....jaktmässa? Borde vara kriminellt att anordna en sån tafflig mässa. Åk INTE dit! Instämmer, 180kr för egentligen ingenting. Det bästa på hela mässan var att jag såg Beatrice ask och hur kort hon är i verkligheten.
Publicerat April 19, 201511 yr Berätta mer varför var det kasst Liten mässa, tog ca 5 min att knalla igenom, allting var halvtaffligt. Ingen var engagerad. 180 kr inträde för tja vad ska jag säga ingenting. Få montrar och utställare. Kändes som de som var där var lite lurade med.
Publicerat April 21, 201511 yr Liten mässa, tog ca 5 min att knalla igenom, allting var halvtaffligt. Ingen var engagerad. 180 kr inträde för tja vad ska jag säga ingenting. Få montrar och utställare. Kändes som de som var där var lite lurade med. Det låter för jävla tråkigt
Publicerat April 22, 201511 yr Ni med erfarenhet av Elmia game fair vilken dag är bäst att gå på?. Vill du ha bäst priser att pruta på så är väl sista dagen bäst
Publicerat April 22, 201511 yr Vill du ha bäst priser att pruta på så är väl sista dagen bäst Tänkte mer på slippa behöva att knô sig ibland pöbeln. Fundera på att åka första dagen tidigt dvs torsdagen
Publicerat April 22, 201511 yr Tänkte mer på slippa behöva att knô sig ibland pöbeln. Fundera på att åka första dagen tidigt dvs torsdagenNär det gälle Elmias bilmässa vid påsk brukar sista dagen vara minst folk men också mest tråkade utställare!
Publicerat April 22, 201511 yr Tänkte mer på slippa behöva att knô sig ibland pöbeln. Fundera på att åka första dagen tidigt dvs torsdagen Jodu,, slippa knö folk och elmia är inte kompatibla ord. torsdagen är väl kristi flygare och fredagen en perfekt klämdag.
Publicerat April 22, 201511 yr Jodu,, slippa knö folk och elmia är inte kompatibla ord. torsdagen är väl kristi flygare och fredagen en perfekt klämdag. Vart på bilmässan några gånger innan och alltid lovat mig själv att aldrig mer gå när alla andra går. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och se glad ut och traska runt så gott det går :-)
Publicerat April 22, 201511 yr Vart på bilmässan några gånger innan och alltid lovat mig själv att aldrig mer gå när alla andra går. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och se glad ut och traska runt så gott det går :-)