Publicerat Juli 31, 201510 yr Bor i sunne så det blir nog en sväng idag och imorn Tycker jag absolut! Verkar vara många bra utställare tycker jag. Då har du varit där förut antar jag, är den stor eller? Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Tycker jag absolut! Verkar vara många bra utställare tycker jag. Då har du varit där förut antar jag, är den stor eller? Skickas från min iPhone via Tapatalk Ja jag var där förra året också. Går ju inte att jämföra med elmia och liknande med det var ganska mycket tycker jag för att va i lilla sunne
Publicerat Juli 31, 201510 yr Ja jag var där förra året också. Går ju inte att jämföra med elmia och liknande med det var ganska mycket tycker jag för att va i lilla sunne Nej det är klart, elmia är ju oerhört stor. Ligger mässan vid Selma? Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Nej det är klart, elmia är ju oerhört stor. Ligger mässan vid Selma? Skickas från min iPhone via Tapatalk Nej rottneros parken. Ligger lite söder om Selma. Vid golfbanan