Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktmässor 2015

Featured Replies

Publicerat

Skiter nog i Elmia i år.. Tycker de krämar ut en jäkla massa pengar i inträde som inte motsvarar värde på det man får. Lite som att jag skulle betala 250 spänn för att titta på reklam i två timmar.. Inte helt enkelt för en bitter smålänning... ;)

Haha kan det bli mer snålänskt.. 250 riksdaler jag tyar icke längre Karl Oscar.. ;)

250kr för att klämma och känna på allt nytt försök göra det igenom tv:en

Mässan handlar väl ändå om att tillverkarna skall vissa upp allt senaste nytt och det som som komma skall i skog och mark?

där du som kommade kund skall få känna o klämma på det.

• Svar 103
  • Visningar 16,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hjalle-man
    Hjalle-man

Har inte råd med Elmia i år då det vankas tillökning inom en månad. Och idag skall bilstol och barnvagn hämtas och bara det går lös på vad ett vapen/kikarsikte av bättre kostar. Men men det kommer f

• Hjalle-man
    Hjalle-man

But first, let me take a selfie [emoji6]

• hade du frågat mig kunde jag sagt detsamma....efter att sett annonsen!!mvh/Urban

Posted Images

Publicerat

Skiter nog i Elmia i år.. Tycker de krämar ut en jäkla massa pengar i inträde som inte motsvarar värde på det man får. Lite som att jag skulle betala 250 spänn för att titta på reklam i två timmar.. Inte helt enkelt för en bitter smålänning... ;)

Nog blir det 250:- på Elmia lägg sen till 23 mils resa enkelväg. :wink:

Jag tror nog att Mässarrangörerna har en svår balansgång när det gäller att sprida kostnaderna rätt på vanliga publika mässor.

För höga priser för utställarna färre utställare och där med mindre antal besökare och vice versa 

Publicerat

Den lokala vapenhandlaren http://www.jaktcenter.se/index.php?route=common/homehar en egen liten mässa i aug. varje där flera av de kända märkena på marknaden deltar. :thumbsup:  :biggrin: Alltid välbesökt. :thumbsup:

Publicerat

Jaktmässa Nacka fre-sön med.

Publicerat

Var där idag....ren och skär katastrof.....jaktmässa? Borde vara kriminellt att anordna en sån tafflig mässa. Åk INTE dit!

Publicerat

Fick en förfrågan om jag ville göra ett jobb på den mässan, tackade nej.. Kändes inte helt ok;)

Publicerat

Blir nog Farum i morgon......

/T

Publicerat

Blir nog Farum i morgon......

/T

Söndag för mig..

Publicerat

Är lite sugen på att ta hojen ner till gaim fair 16e maj. Någon som har vägen förbi kristinehamn eller örebro och vill göra sällskap ner? 

Publicerat

Söndag för mig..

Blir nog inte av ändå... Fru och två barn har haft kräksjuka hela dagen idag..

Fasen också, hade sett fram emot denna mässa..

Publicerat

Var där i dag, trevlig mässa. Lagomt stor.

Publicerat

Nog blir det 250:- på Elmia lägg sen till 23 mils resa enkelväg. :wink:

Jag tror nog att Mässarrangörerna har en svår balansgång när det gäller att sprida kostnaderna rätt på vanliga publika mässor.

För höga priser för utställarna färre utställare och där med mindre antal besökare och vice versa 

Enligt ryktet var flera handlare/utställare missnöjda med Bosjö förra året för att priserna var för höga både för utställare och besökare och att det vara flera som funderade på att inte komma i år. Det ska bli intressant att se vad som händer i år. Det kändes som att det var mindre folk där förra året och kommer det färre utställare lär det ju inte komma fler besökare. Som sagt en svår balansgång..

Publicerat

Var där idag....ren och skär katastrof.....jaktmässa? Borde vara kriminellt att anordna en sån tafflig mässa. Åk INTE dit!

Berätta mer varför var det kasst

Publicerat

Instämmer, 180kr för egentligen ingenting. Det bästa på hela mässan var att jag såg Beatrice ask och hur kort hon är i verkligheten.

Publicerat

Berätta mer varför var det kasst

Liten mässa, tog ca 5 min att knalla igenom, allting var halvtaffligt. Ingen var engagerad. 180 kr inträde för tja vad ska jag säga ingenting. Få montrar och utställare. Kändes som de som var där var lite lurade med.

Publicerat

Liten mässa, tog ca 5 min att knalla igenom, allting var halvtaffligt. Ingen var engagerad. 180 kr inträde för tja vad ska jag säga ingenting. Få montrar och utställare. Kändes som de som var där var lite lurade med.

Det låter för jävla tråkigt

Publicerat

Ni med erfarenhet av Elmia game fair vilken dag är bäst att gå på?.

Publicerat

Ni med erfarenhet av Elmia game fair vilken dag är bäst att gå på?.

Vill du ha bäst priser att pruta på så är väl sista dagen bäst  :tongue:

Publicerat

Vill du ha bäst priser att pruta på så är väl sista dagen bäst  :tongue:

Tänkte mer på slippa behöva att knô sig ibland pöbeln. Fundera på att åka första dagen tidigt dvs torsdagen

Publicerat

Tänkte mer på slippa behöva att knô sig ibland pöbeln. Fundera på att åka första dagen tidigt dvs torsdagen

När det gälle Elmias bilmässa vid påsk brukar sista dagen vara minst folk men också mest tråkade utställare!
Publicerat

Jodu,, slippa knö folk och elmia är inte kompatibla ord. torsdagen är väl kristi flygare och fredagen en perfekt klämdag. 

Publicerat

Jodu,, slippa knö folk och elmia är inte kompatibla ord. torsdagen är väl kristi flygare och fredagen en perfekt klämdag.

Vart på bilmässan några gånger innan och alltid lovat mig själv att aldrig mer gå när alla andra går. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och se glad ut och traska runt så gott det går :-)

Publicerat

Vart på bilmässan några gånger innan och alltid lovat mig själv att aldrig mer gå när alla andra går. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och se glad ut och traska runt så gott det går :-)