Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktmässor 2015

Featured Replies

Publicerat

Jag bevistar nog Elmia på fredagen. Vore kul att hälsa på nån forumist.

• Svar 103
  • Visningar 16,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hjalle-man
    Hjalle-man

Har inte råd med Elmia i år då det vankas tillökning inom en månad. Och idag skall bilstol och barnvagn hämtas och bara det går lös på vad ett vapen/kikarsikte av bättre kostar. Men men det kommer f

• Hjalle-man
    Hjalle-man

But first, let me take a selfie [emoji6]

• hade du frågat mig kunde jag sagt detsamma....efter att sett annonsen!!mvh/Urban

Posted Images

Publicerat

Hur är mässan i Sunne i augusti? Det låter som en trevlig tillställning iallafall.

Publicerat

Angående Elmia så kan jag definitivt säga att Lördagen är inte att rekomendera om du vill ha korta köer.

Fredagen som är en klämdag är lite bättre. Framförallt tidigt på morgonen.

Söndag kan i värsta fall vara lite utplockat och uttråkade utställare. Dock lättare att pruta.

Personligen hade jag sett fram emot denna mässa sedan länge. Men nu blir det lite annat istället. Har lovat min 83:åriga far att hjälpa honom bygga båt så han har en rimlig chans att få se den i vattnet under sin livstid. Känns rätt att prioritera!

Vill bara säga att mässan är 14-16 maj enligt alla annonser. Alltså ingen söndag  :wink: .

Publicerat

Jag bevistar nog Elmia på fredagen. Vore kul att hälsa på nån forumist.

Jag kommer vara i SJF:s hagelskyttebås hela mässan

/M

Publicerat

Jag kommer nog gå flera dagar på Elmia... men oklart vilka än :)

Publicerat

Jag kommer nog gå flera dagar på Elmia... men oklart vilka än :)

Det gjorde man medans man hade fribiljetter från Husqvarna o kunde gå o strosa där o kika i flera dagar. :thumbsup:

Publicerat

Visar upp ett av skäggen på torsdagen. På Elmia dårå.

Publicerat

Förhoppningsvis blir det iaf höga kusten. Hoppas på någon mer men får se vad tiden räcker till i år.

Tanken är att åter besöka denna mässa, är på jakt efter ny radio så man ska kolla in om det finns någon som har ett bra erbjudande.

• 2 weeks later...
Publicerat

Ska på Elmia med Lijun på fredag :)

Tänkte glo en hel del på K624 och SuB PMII för att bestämma mig för vad jag ska lägga en påse pengar på framöver ;)

Publicerat

Har inte råd med Elmia i år då det vankas tillökning inom en månad. Och idag skall bilstol och barnvagn hämtas och bara det går lös på vad ett vapen/kikarsikte av bättre kostar.

Men men det kommer flera mässor framledes [emoji4]

Och ser faktiskt fram emot ungen mer än å kunna köpa en ny bössa eller sikte [emoji4] [emoji41]

Ibland får man prioritera annat istället.

Publicerat

Ibland får man prioritera annat istället.

Så är det och det var jag medveten om redan innan man kom till skott [emoji6] [emoji4]
Publicerat

Så är det och det var jag medveten om redan innan man kom till skott [emoji6] [emoji4]

Ja visst är det så o det är ju bra att man står sitt kast o inte prioriterar annat istället.

Det finns ju dom som tyvärr inte gör det.

Publicerat

Ledel med familj (Linda, Enzo och Jönsson) åker till Elmia på torsdag. Så säg gärna hej om ni ser någon som kommer studsande i snöret bakom en skäggdåre :tongue:.

Publicerat

Tips.

Förköp era biljetter. Snackade med Elmia precis eftersom det inte stod på deras hemsida vad det var för poäng med att förköpa men tydligen ska man slippa kö för att köpa och kunna gå direkt till insläppet. Fiffigt.

http://tickets.elmia.se/gamefair/articles

Publicerat

Funderar på att åka till Elmia men undrar lite om hur mycket folk det är? Har ingen erfarenhet av mässor av den här typen endast vin/sprit/öl-mässor. De kan ju vara rätt dryga då det brukar va sjuukt mycket folk och uppförandet, när det vankas "gratis" alkohol, lämnar en del övrigt att önska.

Jag orkar inte knuffa och boxa mig fram för att få klämma och känna på grejerna. Det är inte min stil. Så hur brukar det vara på Elmia?

Publicerat

Bra mkt exakt så.

Publicerat

inte känner man sig ensam inte.

själv åker jag dit på torsdag med nyvässade armbågar.

Publicerat

Tips.

Förköp era biljetter. Snackade med Elmia precis eftersom det inte stod på deras hemsida vad det var för poäng med att förköpa men tydligen ska man slippa kö för att köpa och kunna gå direkt till insläppet. Fiffigt.

http://tickets.elmia.se/gamefair/articles

Done :)

Publicerat

Mässa i Lycksele imorgon och på fredag, vet inte om jag ska rulla dit.

Publicerat

Åker till Elmia på fredag. Får inte med mig något sällskap så ser ni någon ensam, tjurig jävel så är det troligen jag  :biggrin:

Publicerat

De blir elmia för våran del med :D

//Simon. Fint skare va serru

Publicerat

Laddat inför Elmia :)

Publicerat

Kommer o stå i Björnhundsklubbens monter torsdag och fredag med lille Dacke  :) 

Mvh Nicklas