Publicerat Maj 15, 201510 yr Detta är en populär post. Och nu... Elmia IMG_20150515_064306.jpg But first, let me take a selfie [emoji6]
Publicerat Maj 15, 201510 yr Hemma ifrån Elmia och tycker det var en bra mässa med mycket att titta och klämma på. Såg även Jocke smålännings uppvisning som var väldigt underhållande. Minus var väl att exponeringen av nya Sauer 404 som var rätt dålig. Bara en halv hall bara för en bössa det kunde gott tagit i och använt hela ;-)
Publicerat Maj 15, 201510 yr Sauer 404 var en stor besvikelse. En vanlig 202 med uppspänningstangent. Hur tråkig som helst och gav inget som helst köpsug. Förstår att de måste satsa stort på marknadsföring.
Publicerat Maj 15, 201510 yr Sauer 404 var en stor besvikelse. En vanlig 202 med uppspänningstangent. Hur tråkig som helst och gav inget som helst köpsug. Förstår att de måste satsa stort på marknadsföring. Tyckte den var för framtung men fint trycke och slutstycksgång
Publicerat Maj 15, 201510 yr Trycket var bra, det håller jag med om. Slutstycksgången var sådär, trots att alla bössor smordes minutiöst av sauers representanter..
Publicerat Maj 15, 201510 yr Trycket var bra, det håller jag med om. Slutstycksgången var sådär, trots att alla bössor smordes minutiöst av sauers representanter.. Ja det var helvete var allt var geggigt även övriga Sauer modeller
Publicerat Maj 17, 201510 yr Visar upp ett av skäggen på torsdagen. På Elmia dårå. Hade du en uppvisning tillsammans med en setter?
Publicerat Maj 18, 201510 yr Var är nästa mässa som är något att ha? Kunde aldrig åka till Elmia och har lite abstinens just nu!!
Publicerat Maj 18, 201510 yr Ja det var helvete var allt var geggigt även övriga Sauer modeller Tänkte också på det. Inte särskilt diskret gjort heller - ungefär som att doppa ner slutstycket i en burk Kronans Vapenfett och sen sätta i slutstycket i bössan utan att torka av något
Publicerat Maj 18, 201510 yr Bra fart i Herren din, kul att se! Jodå, det gäller att hänga med! Fast det är en tik;-)
Publicerat Maj 20, 201510 yr Tjosan allihop. Ni som var på Elmia, var ni uppe och sköt hagel i Jägareförbundets regi? Vad tyckte ni om detta? Anledningen till frågan är att vi upplevde det som uppskattat av de flesta och hoppas kunna göra om det igen om två år... Gärna både ris och ros... /M
Publicerat Maj 29, 201510 yr Interjakt on tour. Luleå idag o Kalix imorgon. http://www.interjakt.com/web/on-tour/
Publicerat Juni 26, 201510 yr Kommer troligen att besöka högakusten gama fair på söndag då vi är på väg hem från Sundsvall. Så om någon är där håll koll om ni ser en snubbe i slayer tröja rakad skalle och mycke skägg.
Publicerat Juni 26, 201510 yr Kommer åka dit på söndag jag med. Ev. prova hunden i vilsvinshägnet om det inte är långvänttid
Publicerat Juni 27, 201510 yr Om ni åker från Höga Kusten nu vill jag varna att det är tvärstopp efter vad som ser ut som en ganska otrevlig krock mellan tre bilar på E4 alldeles söder om mässan!
Publicerat Juni 28, 201510 yr Oj så besviken jag blev idag. Var på Höga kusten oj det var ju knappt någonting där iår. Inte myck jaktrelaterat. Nä detta var sista ået jag for dit
Publicerat Juli 4, 201510 yr Flera år sedan jag var där. Då var hundsidan riktigt bra. Resten sisådär. Men det då i jämförelse med Elmia....
Publicerat Juli 31, 201510 yr Nu är vi strax i Sunne. Någon som ska dit? Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Nu är vi strax i Sunne. Någon som ska dit? Skickas från min iPhone via Tapatalk Bor i sunne så det blir nog en sväng idag och imorn