Publicerat Januari 22, 201511 yr Kolla upp nya Sako 85 Carbonlight, ska väga 2.3kg. Kanske inte så skitkul i grövre kaliber men. /Baner
Publicerat Januari 22, 201511 yr Författare Har börjat sneglat på en dubbelstudsare. kort och går att göra säker fort. Hitta Franchi kanske inte så lätt men ändå. Kanske kan vara något? Sako har jag funderat på med. Gillar inte 85 men 75 tycker jag om. S.
Publicerat Januari 22, 201511 yr Detta är en populär post. Har börjat sneglat på en dubbelstudsare. kort och går att göra säker fort. Hitta Franchi kanske inte så lätt men ändå. Kanske kan vara något? Sako har jag funderat på med. Gillar inte 85 men 75 tycker jag om. S. Bra beslut, fick precis min på posten. Underbar!
Publicerat Januari 29, 201511 yr Hade en Ruger ultralight 30-06 som var helt underbar att bära , bra säkring sköt helt ok vid kontrollerade skott men jag gillade inte den viftiga känslan vid frihandskytte annars hade jag haft kvar den alla dar i veckan. Den finns till salu hos Grönlunds Jakt å fiske i Vilhelmina för hugade spekulanter
Publicerat Januari 29, 201511 yr Författare Blir en M98 och ett gymkort Har hittat en rem som verkar trevlig, om den är bättre än min Niggeloh dubbelrem visa si? S.