Publicerat November 5, 200619 yr Har ni roliga/annorlunda bilder på era hundar? Det här är Wiggen. Storpudel 6 månader. Lovande som drivande på rådjur , eftersök (spår, blod mm) och han har visat stort intresse även på fågel så det ska bli spännande. Nåväl den annorlunda bilden
Publicerat November 6, 200619 yr Lappviken´s Ego-Boy (då 4,5 månader) undrar vad i hela friden Roger dragit upp ur älven ;D Nu är han 20 månader och på god väg att bli en mycket bra jakthund 8) Jagar med en självsäkerhet jag inte riktigt sett i mina tidigare hundar...
Publicerat November 9, 200619 yr Då ska vi se Killers bättre sida lite skitig....som det anstår en grythund
Publicerat November 9, 200619 yr Den här tråden har jag en mycket passande bild till!!! Problemet är att sambon(jannef) kanske blir rosig :-[ om kinderna och skäms för sin tuffa hund! Vår 6-åriga dotter använde honom nämligen som docka vid ett tillfälle:::: ;D ;D ;D
Publicerat November 9, 200619 yr Den här tråden har jag en mycket passande bild till!!!Problemet är att sambon(jannef) kanske blir rosig :-[ om kinderna och skäms för sin tuffa hund! Vår 6-åriga dotter använde honom nämligen som docka vid ett tillfälle:::: ;D ;D ;D 'hunden ser ut att trivas
Publicerat November 9, 200619 yr ;D skulle kunna tro det är tyskterrier i den hunden... dom gillar ju katter...som mat... ;D
Publicerat November 9, 200619 yr Ska se om jag lyckas lägga in en bild, är ju inge bra på detta med datorer...
Publicerat November 9, 200619 yr Ska se om jag lyckas lägga in en bild, är ju inge bra på detta med datorer... herregud!! vad är det för något ???
Publicerat November 9, 200619 yr Njae...det ångar inte om det vad jag kan se på pälssidan, det "ångade till" lite i hals o bröst på den innan den gick att lägga över ryggstödet 8) hoho-jaja, nu står väl länsman utanför dörren i morgon bitti....men han är faktiskt ganska snygg :-* :-X
Publicerat November 11, 200619 yr Jag har nog fler, enligt er annorlunda bilder än jag har "vanliga". Har ju inte hunnit med så mycket jakt ännu Här kommer en i alla fall...
Publicerat November 11, 200619 yr Attackspets...? Bilden är lite oskarp, av kanske förståeliga skäl. Han är inte så lätt att tas med när han får sina dampryck... Pettson
Publicerat November 11, 200619 yr Å ett perfekt ståndarbete... på häst, visade det sig när jag väl kom fram... Pettson
Publicerat November 11, 200619 yr Här vilar mina tre....... ;D Älsklingar ....fast andra halvan av den ena ville inte vara med på bild, ;D
Publicerat November 12, 200619 yr ;D Den där stilen känner jag igen. Lika dant med mina och då speciellt med unghunden.
Publicerat December 13, 200619 yr Engelska settern Mira ....och Miras kullsyster Mika här. Från förra vintern. [/img]