Publicerat April 15, 200719 yr När jag gick ut nu i dag så hittade jag detta på taket i min hundgård. Ronja hade klivit upp på taket på hundkojjan! :- Hahaha! ;D Stegen står säkert på andra sidan. ;D
Publicerat April 16, 200719 yr Mange flotte bilder i denne tråden. Her kommet et par bidrag fra oss, valpene er ca 5 uker nå, så det begynner å bli mer livlig. Men, på disse bildene er det avslappningens kunst som gjelder. Og her er bilde av 8 dachser i en hundeseng - sengen som tilhører vår Engelsk Springer Spaniel...
Publicerat April 30, 200719 yr Albin efter en fajt med grimbart :Phan är inte världens smartaste grythund. ;D
Publicerat April 30, 200719 yr Albin efter en fajt med grimbart :Phan är inte världens smartaste grythund. ;D Ajajaj..noskvalster har man ju hört talas om,dock ej på utsidan ;D
Publicerat April 30, 200719 yr Albin efter en fajt med grimbart :Phan är inte världens smartaste grythund. ;D Ajajaj. Det ser då inte skönt ut! :-X Stackarn. Men hoppas han gav grimbart den fighten det ser ut att ha varit.
Publicerat Maj 1, 200719 yr Tycko +Tora lite sugna på godisen!!!!! Man ser blicken på dom. Ajajaj. Det ser då inte skönt ut! :-XStackarn. Men hoppas han gav grimbart den fighten det ser ut att ha varit. Ajaj, det ser inte bra ut. >
Publicerat Maj 1, 200719 yr Min tik åkte på en sådan där elaking och såg ut som en nåldyna men de är bra läkekött i dom små liven
Publicerat Maj 2, 200719 yr Det är en Tax.Tuggad till oigenkännlighet ;D Lite mer förstånd i en grythund är ju önskvärt. Därför kör jag o Roggman med Borderterrier 8)
Publicerat Maj 2, 200719 yr Tuggad till oigenkännlighet Lite mer förstånd i en grythund är ju önskvärt. Därför kör jag o Roggman med Borderterrier men hos er är det inte hundarna där sinnet är förlorat bara... :-*
Publicerat Maj 2, 200719 yr men hos er är det inte hundarna där sinnet är förlorat bara... :-*Border-Parson 4-0 redan glömt det ;D :-*
Publicerat Maj 2, 200719 yr Tuggad till oigenkännlighet ;D Lite mer förstånd i en grythund är ju önskvärt. Därför kör jag o Roggman med Borderterrier 8) Kan bero på att dom aldrig kommer i kapp en räv i grytet. ;D
Publicerat Maj 3, 200719 yr Kan bero på att dom aldrig kommer i kapp en räv i grytet. ;D ;D ;D Kan det va så djävligt ???