Publicerat December 23, 200619 yr I vår tänkte jag färdigmeritera bayraren härnedan på spår (han är viltspårchampion men schweisshundklubben har också ett elitspårprov...) och sedan blir han "omskolad" till fri eftersökshund från och med nästa höst. Loke är en mycket fysisk hund och om han har viljan att avfånga själv (jag tror att han har det... men den som lever får se) så tror jag att han kommer att bli rent ruskig i den rollen. Eller skulle ni vilja vara ett snedskjutet rådjur och se den här bilden när ni vänder er om? Bilden är tagen i en hägnad rastgård, jag kastade lite pinnar och fotograferade när han var på väg tillbaka. Energisk kille denna hund.
Publicerat December 23, 200619 yr Herr Berg! Det verkar vara en mycket energisk kille med hur mycket energi som helst när man ser bilden av honom. Ett köttben till killen i julklapp. Lycka till och God Jul!
Publicerat April 2, 200719 yr Om jag skulle ha ett sånt grisskinn liggande i vardagsrummet så skulle det inte finnas kvar efter 10 sek. Det hade varit gris ragg överallt i hela rummet. Men fin bild vardet Carl
Publicerat April 3, 200719 yr Bortskämda? Nä inte alls ;D Man kan hitta dom i dom mest konstiga ställningarna ibland. ;D
Publicerat April 15, 200719 yr När jag gick ut nu i dag så hittade jag detta på taket i min hundgård. Ronja hade klivit upp på taket på hundkojjan! :-
Publicerat April 15, 200719 yr Oj då! Ser ut att ha hoppat högt ;D Hur ser det ut på andra sidan? //Roggman66
Publicerat April 15, 200719 yr det var inte illa man blir å tänka på den flygande taxen i red bull reklamen
Publicerat April 15, 200719 yr Oj då! Ser ut att ha hoppat högt ;D Hur ser det ut på andra sidan? //Roggman66 Ungefär som på framsidan...bara att hagen är delad mitt på huset på baksidan. :- ...kan inte förstå hur hon kommit upp dit. ???
Publicerat April 15, 200719 yr När jag gick ut nu i dag så hittade jag detta på taket i min hundgård. Ronja hade klivit upp på taket på hundkojjan! :- Näru..det där går vi inte på ;D ;D ;D Du har säkert gömt stegen bakom huset :D Skojare där :D