Publicerat Augusti 16, 200718 yr Kan ej se vissa bilder,dom har ett rött kryss i vänstra övre hörnet. Hur gör jag?
Publicerat Augusti 16, 200718 yr Valen Skitgrisen i sitt esse Skönt att bada Hoppa efter vatten är också kul Terrierbus Coola tikar här i huset Och snäll finsk spetshane Ett axplock av mina biljarder hundbilder :
Publicerat Augusti 16, 200718 yr Måste ju visa denna också... Det blåste så mycket att småttingarna nästan lättade när de stod med bredsidan mot vinden Och skitgrisen när han "ser ut som han ska" 8) Och gammeln, som var halvt förlamad efter kollisionen med tåget under älgarbete 23'e december ifjol och nu är helt återställd För att vara 9 år, påkörd av tåget och intensivt jagad med senaste 8 åren är han rätt fräsch ;D
Publicerat Augusti 17, 200718 yr tänkte jag skulle lägga in en bild på bröderna bus... Fast dom är ganska lugna på den bilden Seppo (den lille) gömde sig under soffan och bet alla som gick förbi i fötter/tassar. Som tur är har han blivit för stor för att rymmas nu ;D
Publicerat Augusti 17, 200718 yr Måste ju visa denna också... ´å fan jag trodde den främre hunden släppte väder
Publicerat September 16, 200817 yr -"Jag är en stor och stark hund", sa Jullan! Så här gör Taxen när han inte jagar,...
Publicerat Januari 23, 200917 yr så här såg junior ut en morgon när jag steg upp, hängande över bäddkanten, läppen fastorkad i tänderna och med ett utsende som bara en mor kan älska..... Mvh Rikard
Publicerat Januari 23, 200917 yr Oliver efter råttjakt i en vägtrumma Trevligt och välbehövligt bad kan jag tänka mig efter den jakten! Rikard Postat Idag, 15:47 så här såg junior ut en morgon när jag steg upp, hängande över bäddkanten, läppen fastorkad i tänderna och med ett utsende som bara en mor kan älska..... Reduced 85% http://www.jaktsnack.se/index.php?act=attach&type=post&id=18081' target="_blank"> 640 x 428 (186.99K) // Mvh Rikard Skön stil och sedan vill hon bli kliad på magen också va. jag känner igen stilen fast då med alla fyra rakt upp i vädret.
Publicerat Januari 25, 200917 yr To skitene men fornøyde Parsons etter minkjakt. Dem blir ikke enig hvem som eier minken