March 14, 201610 yr Va fan. Det där är ju "våran" backe på vårt landställe!! Nästa gång du är där så kan du gå förbi huset på andra sidan hängbron, troligtvis träffar du på Jansson där, han brukar brukar vara där och kolla om vi har glömt några bra att ha saker ute..
March 14, 201610 yr Author Va fan. Det där är ju "våran" backe på vårt landställe!! Nästa gång du är där så kan du gå förbi huset på andra sidan hängbron, troligtvis träffar du på Jansson där, han brukar brukar vara där och kolla om vi har glömt några bra att ha saker ute.. Ok, stod en röd Volvo där såg jag.Fan va pulka du måste åka om vintern! Ni har en skaplig kråkåtel som granne oxå då?!
March 14, 201610 yr Ok, stod en röd Volvo där såg jag. Fan va pulka du måste åka om vintern! Ni har en skaplig kråkåtel som granne oxå då?! Vi är tyvärr sällan där på vintern, men det händer.Känner delvis dem som har kråkåteln nere vid ån. Dem brukar ha riktigt bra utdelning, mycket som flyger längs ån.
March 14, 201610 yr Author Vi är tyvärr sällan där på vintern, men det händer. Känner delvis dem som har kråkåteln nere vid ån. Dem brukar ha riktigt bra utdelning, mycket som flyger längs ån. Den där åteln har man svurit åt många ggr, när de seglar över min bit norröver för att sedan höra smällen söderut
April 4, 201610 yr 44 dagar kvar. Känns som vi har alla papper klara och det bara är nedräkning kvar.. Träningen rullar på och jag tror nästan att jag har nått som kallas kondition [emoji5] 1,5 timme med fullpackning i skog/bergterräng Skickat från min E6653 via Tapatalk
May 10, 201610 yr Är uppe i Sundsvall och jobbar med en Ångpanna nu. Ungefär samma värme 8 dagar kvar!! Skickat från min E6653 via Tapatalk
May 10, 201610 yr Author Popular Post Efter att vi båda strävsamt jobbat på så har matchvikterna våra reducerats så sakteliga, min efter ett tyngre depåstopp hos den lokala hamburgerkedjan. Även om junior hånar en för att vara en räka numera känns det skönt att gått av sig bössa, ammo, kikare och kamera, nu känns de som gratis. Inhandlade det sista igår i form av sovsäck och nytt liggunderlag, fasen vad mkt enklare det var när det bara fanns en variant att välja på, slutade med en självuppblåst variant. 50 plugg nyladdade och nerpackade och skjutbiten känns bra, letar ett lite längre skott att få avsluta med här hemma innan avfärd som kvitto, har några pass på mig. Viktor har redan fått sitt. Jag som brukar packa timmarna innan i vanliga fall har faktiskt redan lagt fram strumpor och skor
May 16, 201610 yr Popular Post Nu är det nära! Imorgon rullar jag söder ut med pittstop i Elsarby, sen lyfter vi på Onsdag . Måste erkänna ett jag börjar bli lite smått nervös
May 16, 201610 yr Author 2 hours ago BollnäsViktor sa: Nu är det nära! Imorgon rullar jag söder ut med pittstop i Elsarby, sen lyfter vi på Onsdag . Måste erkänna ett jag börjar bli lite smått nervös Det här blir grymt, du skall se att det regnat klart tills vi anländer.
May 17, 201610 yr Author 3 hours ago Skooog sa: Mycket bilder och täta rapporter! Skitjakt Det strävar vi efter, hoppas vädrets makter äro med oss bara. En österrikare som vart nere i 2 veckor nu har bara fått ihop 1 jaktdag tack vare kraftiga skyfall.
May 17, 201610 yr 3 hours ago strävhår sa: 7 hours ago Skooog sa: Mycket bilder och täta rapporter! Skitjakt Det strävar vi efter, hoppas vädrets makter äro med oss bara. En österrikare som vart nere i 2 veckor nu har bara fått ihop 1 jaktdag tack vare kraftiga skyfall. Fy fasiken! Ha ni packat ner flytväst pojkar?
May 17, 201610 yr Author 1 hour ago lsjonsson sa: Fy fasiken! Ha ni packat ner flytväst pojkar? Armpuffarna är med.
May 17, 201610 yr 48 minutes ago strävhår sa: Armpuffarna är med. Räcker det med armpuffar på dig??? Av foton att döma så är du ingen liten man så du behöver nog både benpuffar o simring runt magen. Skitjakt på er iaf!
May 18, 201610 yr Har glömt fråga mer exakt vart ni ska... Tyckte iaf att vädret såg lovande ut både på väst- och östkusten vid en snabb flukt. Blöta blir ni ändå, men alltid ett plus om man slipper vätan inifrån, ovan- och underifrån på samma gång. Håller tummarna att ni främst får svettas! (James Scott, Alpine adventures -billigast och förmodligen bästa kopterföretag på västkusten)
May 18, 201610 yr Author Popular Post 2 hours ago Vandrandegnun sa: Har glömt fråga mer exakt vart ni ska... Tyckte iaf att vädret såg lovande ut både på väst- och östkusten vid en snabb flukt. Blöta blir ni ändå, men alltid ett plus om man slipper vätan inifrån, ovan- och underifrån på samma gång. Håller tummarna att ni främst får svettas! (James Scott, Alpine adventures -billigast och förmodligen bästa kopterföretag på västkusten) Vi blir mobila på södra ön, men vi utgår ifrån östsidan. Jepp och vädret anpassar sig efter gästerna, såg riktigt bra ut jämfört med igår