Publicerat Februari 13, 20242 yr 9 hours ago lsjonsson sa: Inte på ryssarna när dom kommer smygandes efter gatan runt och husknuten och släppa skiten rakt ner på dom??? Nä, dom ska ha 6.5x55. Den kalibern är i det närmaste speciellt framtagen för Ivan. 👍
Publicerat Februari 13, 20242 yr 9 hours ago kkjon sa: Självklart håller dom öppet, hur ska vi ( och framför allt familjen Dafgård) annars överleva. Kan ha funnits spår av ironi i mitt tidigare inlägg, bara en sån sak som att jag skulle cykla... Men där har vi ju lösningen, tack. 😂 Vi bygger 6000st Dafgårds fabriker i bombsäkra bergrum så är födo tillgången löst, när det gäller beväpning så finns det ju alltid Finnspetten Sako tillgängligt i världen......dom verkar ju sälja till alla och vem som helst. 👍
Publicerat Februari 16, 20242 yr Detta är en populär post. Nu har fanskapet lyckats ta död på Navalnyj också, satans jävla svin! Aleksej Navalnyj - född samma år som jag (1976), död i ett sibiriskt fängelse. Helvete va arg jag blev nu
Publicerat Februari 16, 20242 yr 15 minutes ago exabit sa: Nu har fanskapet lyckats ta död på Navalnyj också, satans jävla svin! Aleksej Navalnyj - född samma år som jag (1976), död i ett sibiriskt fängelse. Helvete va arg jag blev nu Verkligen synd. Han var ju den ende som på riktigt vågade utmana Puttler. Läkarundersökningen kommer säkert att deklarera att han dog en "naturlig" död.
Publicerat Februari 16, 20242 yr 31 minutes ago exabit sa: Nu har fanskapet lyckats ta död på Navalnyj också, satans jävla svin! Aleksej Navalnyj - född samma år som jag (1976), död i ett sibiriskt fängelse. Helvete va arg jag blev nu Hade du räknat med annat? Av den lömska, falska sketna lilla ryska mördardjävel?
Publicerat Februari 16, 20242 yr 8 minutes ago Dansken sa: Hade du räknat med annat? Av den lömska, falska sketna lilla ryska mördardjävel? Upphör tyvärr aldrig att förvånas över vad svinet är kapabel till
Publicerat Februari 16, 20242 yr 5 hours ago exabit sa: Nu har fanskapet lyckats ta död på Navalnyj också, satans jävla svin! Aleksej Navalnyj - född samma år som jag (1976), död i ett sibiriskt fängelse. Helvete va arg jag blev nu Har dom en diktator till prsident som inte tål några motståndare så kan man väl inte räkna med så mycket annat. När ska någon kasta diktatorn i fängelse och kasta bort nyckeln för alltid???
Publicerat Februari 16, 20242 yr 4 hours ago exabit sa: Upphör tyvärr aldrig att förvånas över vad svinet är kapabel till Nej,. det gör man verkligen inte! Han stiftar lagar som passar honom och dom som inte tänker lika hamnar bakom galler o bom.
Publicerat Januari 12, 20251 yr Intressant film. Den, samt senaste månaders händelser med olika fartyg, känns lite bekant med scenariot som jag beskrev i detta inlägg.
Publicerat Juni 22, 2025Jun 22 Detta är en populär post. Löning imorgon... https://www.blagulabilen.se/ Skänk en slant om du kan... är du för tät och har en lastbil för mycket går det också bra.
Publicerat Juni 22, 2025Jun 22 18 minutes ago Dahla sa: Löning imorgon... https://www.blagulabilen.se/ Skänk en slant om du kan... är du för tät och har en lastbil för mycket går det också bra. Vi skänker lite då och då samt att vi har skickat kläder och torr mat till Ukraina i flera omgångar.