Publicerat Juni 30, 201610 yr Detta är en populär post. Ordererkännandet kom med leveransdatum 5/7. Knivarna fördelas enligt följande: Mola 2 st Christian N 2 st Hobbe 1 st Markus R 1 st Holz 1 st Mr.Mephisto 1 st Hipshot 2 st Jag återkommer med PM när knivarna har landat i Lund.
Publicerat Juni 30, 201610 yr Författare Gött! Tänkte på detta idag, funderade på varför man inget hört? När det sen drar ihop sig, har du swish?
Publicerat Juni 30, 201610 yr Detta är en populär post. Det är väl bara idioter och gamlingar som inte har swish.
Publicerat Juni 30, 201610 yr 1 hour ago M-Ola sa: Det är väl bara idioter och gamlingar som inte har swish.
Publicerat Juli 1, 201610 yr 17 hours ago M-Ola sa: Det är väl bara idioter och gamlingar som inte har swish. Jag är tydligen både klok och ung sedan i Tisdags.
Publicerat Juli 1, 201610 yr Ja då är man iallafall två saker och det går bara att ändra det ena Leif
Publicerat Juli 1, 201610 yr Jag har så många älskningsknivar! Så många att min fru inte märker om det kommer en till. Det har visat sig vara en grymt bra taktik! Det här är min senaste, en ESEE 4HM. Sydde om orginalslidan och har fixat en i kydex med snabbspänne.
Publicerat Juli 1, 201610 yr 2 hours ago Roleinwe sa: Ja då är man iallafall två saker och det går bara att ändra det ena Leif Ett tag till riktig gamling så jag får tugga i mig det första.
Publicerat Juli 2, 201610 yr 15 hours ago Hipshot sa: Sunflower.. undrar vilken av de två han kvalar in i? Nämen vad fan! Här får man skit i en tråd man inte riktigt följer. För övrigt så har jag krupit till korset och skaffat swish numer. Så jag är fortfarande ung och klok!
Publicerat Juli 7, 201610 yr Detta är en populär post. I går kom fakturan och i dag kom paketet. Jag PM:ar berörda personer senare i dag.
Publicerat Juli 7, 201610 yr Se där ja, fint nu har man, jag något att syssla med att förbättra min knivvässningsförmåga på. /Christian
Publicerat Juli 7, 201610 yr Detta är en populär post. En kniv är tillräckligt vass när sjuksköterskan som ska lappa ihop dig berömmer de jämna och fina snittytorna /M
Publicerat Juli 7, 201610 yr Författare Snarare gäller att finna någon lämplig modell av snickarkniv där slidan passar för denna kniv. Slog mej nu att det saknas för denna tingest.. Men jag har hittat flera slidor som funkar utmärkt, nu har jag hittat en som håller tom till den gamla så det ska nog reda sig!
Publicerat Juli 7, 201610 yr Det är en rätt rejäl kniv med totallängd på 308 mm och bladlängd på ca 170 mm. Man får väl köpa lite läder och slöjda sig en bra slida.
Publicerat Juli 8, 201610 yr Nu är de första två knivarna levererade till Christians brevlåda och de andra kommer att lämnas in till posten i kväll eller morgon bitti. Hipshot, du har inte svarat på PM så till dig har jag ingen adress än.
Publicerat Juli 8, 201610 yr 21 hours ago M-Ola sa: Det är en rätt rejäl kniv med totallängd på 308 mm och bladlängd på ca 170 mm. Man får väl köpa lite läder och slöjda sig en bra slida. Kydex FTW
Publicerat Juli 8, 201610 yr Jag har ett stycke Dessert beige hemma som kommer att få agera arbetsmaterial. /C
Publicerat Juli 8, 201610 yr Har aldrig gjort en slida innan i kydex. Gjort några i läder med uselt resultat. Kommer säkert bli lika snyggt i kydex
Publicerat Juli 8, 201610 yr Finns massor med förslag på hur man gör på dinkanal, så det är bara att söka på kydex, så löser sig den saken. /C
Publicerat Juli 8, 201610 yr Kanske helt off topic men min favoritkniv har jag ärvt av min farfar, han fick den av en finne han träffade vid fronten under vinterkriget. Har alltid undrat var det är för stål i den, för man kan slipa och slipa den och den blir bara vassare och vassare men stålet slits då fan aldrig... Inte ens metallurg på Morakniv kunde svara på det... Den är alltid med på jakt.. Bild kommer.
Publicerat Juli 8, 201610 yr 18 minutes ago hubler sa: Kanske helt off topic men min favoritkniv har jag ärvt av min farfar, han fick den av en finne han träffade vid fronten under vinterkriget. Har alltid undrat var det är för stål i den, för man kan slipa och slipa den och den blir bara vassare och vassare men stålet slits då fan aldrig... Inte ens metallurg på Morakniv kunde svara på det... Den är alltid med på jakt.. Bild kommer. De kan sina puukko finnarna...