Publicerat Juni 25, 200718 yr 600kr arrende+jaktkort 700kr småvilt på 23000ha,den andra marken är på 7000 ha där min fru är markägare. jaktkort älg 1000kr småvilt 500kr.Tillkommer fallavg älg 1000kr vuxen 500 kr kalv.Ingen större vilt förekomst skjuts ca 1,5 rå per 1000ha älg tilldelat 2+2 per tusen ha(om dom finns är en annan sak). Gott om hare och skogsfågel+ en liten stam av kronvilt.
Publicerat Juni 26, 200718 yr Javisst..Ja det vad den jag bjöd 300:-/ha för och misstänkte att den gick för närmare det dubbla och det visade sig att jag hade rätt. Å Mikaela som stod och sa att det inte var högsta budet som var avgörande utan lämplighet o personkemi och att jag låg bra till, dessa kvinnor... :
Publicerat Juni 26, 200718 yr Ja det vad den jag bjöd 300:-/ha för och misstänkte att den gick för närmare det dubbla och det visade sig att jag hade rätt. Å Mikaela som stod och sa att det inte var högsta budet som var avgörande utan lämplighet o personkemi och att jag låg bra till, dessa kvinnor... : ;D.. passa dej!.. hon vill bara åt din kropp!.. ;D ;D ;D....
Publicerat Juni 26, 200718 yr ;D.. passa dej!.. hon vill bara åt din kropp!.. ;D ;D ;D.... ;D Hon hittade väl nån som var yngre, snyggare o rikare...
Publicerat Juni 27, 200718 yr ;D Hon hittade väl nån som var yngre, snyggare o rikare... Njae... jag bjöd aldrig på den marken...