Publicerat Februari 18, 20179 yr Hej! Behöver hjälp med hundnamn. Kommer hämta en PBGV till våren och har ingen idé på vad han ska heta.
Publicerat Februari 18, 20179 yr B B King... Houndog Taylor... Howlin Wolf... Lemmy... George (Thoorogood)... Van Halen... Snoddas... etc......
Publicerat Februari 18, 20179 yr Dansken har ju lite musiker namn....Då föreslår jag DIO, OZZY, Lemmy, SABBATH, Angus,
Publicerat Februari 18, 20179 yr 1 hour ago JaktOscar sa: Hej! Behöver hjälp med hundnamn. Kommer hämta en PBGV till våren och har ingen idé på vad han ska heta. Pucko. Kebab.
Publicerat Februari 18, 20179 yr 1 hour ago JOBEno1 sa: Dansken har ju lite musiker namn....Då föreslår jag DIO, OZZY, Lemmy, SABBATH, Angus, Inte Ozzy. Han och hela hans familj är knapt inte rumsrena...
Publicerat Februari 19, 20179 yr 7 hours ago lsjonsson sa: Mulle (mansgris) 7 hours ago lsjonsson sa: Mulle (mansgris) Det där var inte snällt Skulle föreslå hunddjävul för det kommer det att bli ibland
Publicerat Februari 19, 20179 yr Zeke, Fido, Manne, Bengt, Rolf, Björn, Sigge ,Åke och Herrman är nog namn jag själv skulle överväga.
Publicerat Februari 19, 20179 yr Om han ska kunna säga sitt eget namn som borde den heta som min gamla labbe hette. Ruff Nuförtiden döper jag oftast mina hundar efter något som hör till den den skall göra eller hur den ser ut. senaste är en vorsteh han heter vismut. Oboj är en annan vi har, han är helt enkelt obojfärgad. finns alltid något att hitta närliggande till hur den ser ut eller vad den skall göra
Publicerat Februari 19, 20179 yr 1 hour ago Mulle mek sa: Det där var inte snällt Skulle föreslå hunddjävul för det kommer det att bli ibland Sorry om du tog illa upp. Har själv haft valpkull o då gick kullen på M o då fick den ena heta Mulle mansgris. Magnum hade jag på en annan.
Publicerat Februari 19, 20179 yr 5 hours ago lsjonsson sa: Sorry om du tog illa upp. Har själv haft valpkull o då gick kullen på M o då fick den ena heta Mulle mansgris. Magnum hade jag på en annan. Ingen fara missa du smajlisen ute till höger
Publicerat Februari 19, 20179 yr 1 hour ago Mulle mek sa: Ingen fara missa du smajlisen ute till höger Åh nej.
Publicerat Februari 20, 20179 yr Författare Tacl för svar. Får tänka lite nu men många bra alternativ.