Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Izzas skada och sen vart det valpar oxå.

Featured Replies

Publicerat

Ögongodis!:wub: Riktigt söta!:thumbsup:

• Svar 564
  • Visningar 91,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Tyvärr så har vi fått två avbokningar pga barnafödande och ändrade jobb så Sören och Scilla är igen bokningsbara.

Scilla

428.thumb.JPG.14175211d00d5702f684ddebbcce3b7c.JPG

Sören

416.thumb.JPG.c4f1fe616a1d9f464bbe032385bb1fe4.JPG

Publicerat

Hmmm dom får du aldrig sålda, NOT

Sockersöta:)

Publicerat
  • Författare

Så här på lördag morgonen så får det bli lite special bilder på Sita till Ken1 och Sus308.

8973.jpg.a848c5212de97fc82bd419d33143c471.jpglastvaxklarcontainer.png.b36aa67c2458417b1abbddce25171a72.png

Publicerat

Hon stavar med C faktiskt :D

Publicerat
  • Författare
7 minutes ago Ken1 sa:

Hon stavar med C faktiskt :D

Aj fan:wink:. Då får vi ta lite Cita bilder i stället.

Cita till höger.

DSC_0011.thumb.JPG.d903a03f87df61aba56e8a0f1298940d.JPG412.thumb.JPG.67f2b1bbb94c09ee3cef98efd96c252c.JPG411.thumb.JPG.89e2b6359b6168e777ac90c36abb9332.JPG401.thumb.JPG.cccc4e9d530e912566d643a72d11b772.JPG

Publicerat
  • Författare

Igår så flyttade Ester. Tyvärr så kunde jag inte vara hemma då utan jobbade. Här är två bilder jag tog igår morse innan jag åkte till jobbet.

DSC_0003.thumb.JPG.49d1cfc88a233c25455adeee28143faa.JPGDSC_0002.thumb.JPG.f036b74062eea16ccc1f9510cdaedb22.JPG

Publicerat

Snart barnfritt öh jag menade valpfritt.

Skrattande.jpg.0f5efbd879192c89387fb32e7e498ec3.jpg

Publicerat
  • Författare
3 minutes ago lsjonsson sa:

Snart barnfritt öh jag menade valpfritt.

Skrattande.jpg.0f5efbd879192c89387fb32e7e498ec3.jpg

Nopp, Gnista får bo kvar:yes:. Sen så är ju Scilla och Sören inte sålda än, efter avbokningarna.

Publicerat
1 hour ago faxe sa:

Nopp, Gnista får bo kvar:yes:. Sen så är ju Scilla och Sören inte sålda än, efter avbokningarna.

Ok!

Publicerat
  • Författare

Nu får det fan vara nog med Izzas skada. Ny sväng till vet igår då det började vara som fan ur ögonhålan igen:angry::(. Idag så vart det ytterligare en operation, det är den 5:e nu ink den då det tog bort ögat. Idag så plockade de ut ytterligare 5 bitar av pinnen som gjorde att de fick ta bort hennes vänstra öga.

DSC_0592.thumb.JPG.cfa20d513349d6bb590a2abb4f0c5992.JPGDSC_0590.thumb.JPG.a994674f2e06a18496c87ca958991cd6.JPG

Publicerat

Fy 17! Stackars Izza!:( Ser dom inte sådant på röntgen???

Publicerat
  • Författare
17 minutes ago lsjonsson sa:

Fy 17! Stackars Izza!:( Ser dom inte sådant på röntgen???

Tydligen inte. Det måste till sådan där siktrönken eller vad det heter. Men detta såg de med ultraljud igår, så man kan ju tycka att de borde de sätt när de hittade den stora biten på förra operationen. Men vad vet en enkel snickare om sådant här, bara betala och försöka sig på att vara glad:huh:.

Publicerat

Vilket djursjukhus är detta utfört (begått) på ?

Stackares hund...

Publicerat
  • Författare
6 minutes ago Dansken sa:

Vilket djursjukhus är detta utfört (begått) på ?

Stackares hund...

Vi har varit på Albano i detta ärende. Och jag är väl inte helt nöjd med resultatet. Men som jag skrev tidigare så är det tydligen jävligt svårt att se pinnar och sånt:(.

Publicerat
26 minutes ago faxe sa:

Tydligen inte. Det måste till sådan där siktrönken eller vad det heter. Men detta såg de med ultraljud igår, så man kan ju tycka att de borde de sätt när de hittade den stora biten på förra operationen. Men vad vet en enkel snickare om sådant här, bara betala och försöka sig på att vara glad:huh:.

Ok! Ja, det Kan vara svårt att se en del skador om man inte har rätt röntgen. Ja, man tycker ju att dom borde ha gjort det. Borde ju ha varit reklamation på förra röntgen när dom inte hittar allt el. iaf reducerat pris.:thumbsup: Vi får väl hoppas på Izza blir frisk efter detta nu.

Publicerat

Om man vet att det är svårt att se pinnar får man väl för fan anstränga sig lite extra och kolla mera noga.....

Publicerat
  • Författare

Jo Stefan vi har fått en del rabbat. Det kan nog ha blivit mindre dyrt om jag fått hämta hem Izza från vet. Men det har jag inte fått då frugan känner flera av vetrinärerna där, och jag är inte den som döljer mitt missnöje. Så jag har varit förbjuden att åka dit i detta ärende, och lika bra är väl det:ph34r:.

Publicerat
  • Författare
2 minutes ago Dansken sa:

Om man vet att det är svårt att se pinnar får man väl för fan anstränga sig lite extra och kolla mera noga.....

Jag håller med dig fullständigt:yes:. Men mina händer har varit låsta i detta fall, om inte så hade det nog brunnit i våningen ovanför hos mig.

Publicerat

Om jag gängar en pipa fel hängs jag ut på grannkanalen som en bönhas och folk varnas för att gå till mig med sina dyrgripar då jag inte är en "kompetent smed" längre.

Om en läkare har ihjäl nån krake på grund av slarv är det värsta som kan hända honom att han får en "erinran"-  och sjukhuset kan av generositet och storsinthet göra en "Lex Nånting" anmälan på sig själva så det inträffade inte händer igen - förän nästa gång...

Om något händer min hund är det sista här i världen som kan få mig att gråta. Annars har jag mist den funktion.

Publicerat
24 minutes ago lsjonsson sa:

Ok! Ja, det Kan vara svårt att se en del skador om man inte har rätt röntgen. Ja, man tycker ju att dom borde ha gjort det. Borde ju ha varit reklamation på förra röntgen när dom inte hittar allt el. iaf reducerat pris.:thumbsup: Vi får väl hoppas på Izza blir frisk efter detta nu.

jag kommer ihåg från lumpen ( snart 50 är se ) en som vart skjuten i bröstet  med lösplugg från skarpskjutningspipa ( kpist ), dom kunde inte heller se plastkulan på röntggen.

Publicerat
52 minutes ago Mats_Sävne sa:

jag kommer ihåg från lumpen ( snart 50 är se ) en som vart skjuten i bröstet  med lösplugg från skarpskjutningspipa ( kpist ), dom kunde inte heller se plastkulan på röntggen.

Det var då det! Röntgen var kanske inte lika utvecklad då som idag med skitröntgen, magnetröntgen, m. m. Farsan har blivit det också men det var riktigt länge sedan. Typ tidigt 40-tal på Malmslätt, Linköping.. På något konstigt sätt så fick han en plugg mellan v tumme o pekfinger. Jag vet inte hur det gick till.