Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bokat en valp :D!!!! ( NU MED BILDER)!!!!!!!!!

Featured Replies

Publicerat
Vad söt den är! Lite så där vild och tokig som valpar kan vara förstår jag. ;):D

Den e ungefär som jag! ;) ja, okej då... kanske inte riktigt, men tokig - DET e jag ;D ;D

• Svar 60
  • Visningar 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Den e ungefär som jag! ;) ja, okej då... kanske inte riktigt, men tokig - DET e jag ;D ;D

Att Du är lite småtokig det har jag märkt redan. :D

Publicerat

F-n va kul med ett litet tillskott i familjen. Den där eviga väntan att få hem hem den lilla. :) Sitter själv och väntar och väntar och väntar på min hund. Det blir en strävhårig vorsteh för mig. Han är född och är nu två veckor, så snart blir det att åka och kika på dem sen välja ut en liten tok.  ;D

Hoppas det går bra får dig med doggen...

Publicerat
Har förstått det ;D
Publicerat

Värst vad mycket medhåll jag fick... ;D

Publicerat
Är väl för att du är den du är :D
Publicerat

Man får vara som man e - om man inte vart som man skulle! ;) ;D

Publicerat
Är väl för att du är den du är :D

Ni verkar vara lika tokiga bägge två. ;D ;D ;D

Publicerat

lite lägesrapport!

Cege växer så det knackar som förrut .. han har fått träffa på stabila tikar och busat med de på "deras"nivå . gjorde inte Cege som de ville blev det ett nyp i nacken av tikarna! Vad vi har tänkt på väldigt mycket är att vi minimerar olyckorna!Med det menar jag , att  i det rummet han är mest i , vi har tagit bort alla sladdar , aa allt som kan innebära olykor!

Så han inte kan hitta på så himla mycket jävulskap!

P*romenaderna blir långa och härliga nu när vären äntligen är påväg! Cege verkar tycka om det också!

Vi har nyligen skjutit en k¨råka som cege får öva lite apport med! Fast vi spar mycket på apporten . det räcker 2 ggr i månaden ungefär! kommandot "Sitt" sitter snart i ryggraden på Cege nu! och vi går inte vidare förän det sitter helt perfekt! Inkallning , vid maten . dunkar alldeles utmärkt! han släpper allt han ahr i munnen , eller om han är på nedervåningen . så kutar han upp så fort han abra kan! Det är ju som sagt mat!

Rumsren , nja vill inte gå in så mkt på det , men det sker förbättringar varje dag! Helt klart!

Katterna börjar vänja sig och ena katten vill vara med och leka ibland , fast bara ibland!

Första gången jag såg att katten bjöd in te lek! Då blev jag riktrigt chockad! katten satte sig på rumpan och upp med tassarna! Typ som om han skulle lära cege att slåss . cege gjorde exakt samma sak . och de slog varannat slag på käften :P Dock utan klor ;D!

Cege blir så glad ibland när man kommit hem . så han pissar ner sig ;).. Tror det är ganska vanligt nu när han inte är rumsren ännu!

Återkommer med mera om ngra dagar! tänkte starta en egen dagbok! Så håll utkik!!

Bilder vare ja!

post-1170-1173877225_thumb.jpg

post-44-1173877225_thumb.jpg

post-44-1173877226_thumb.jpg

post-44-1173877227_thumb.jpg

Publicerat

Härligt!! :D

Vilken underbar liten krabat!

Väntar och väntar på att tiken jag tingat för ska föda.

Snaaaart. ;D

Publicerat

Snygga bilder. Kul att vara med om en valps utveckling. :D