Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

• Similar Content

• Robin Johnsson
      By Robin Johnsson
      Hej jag går i tankarna att skaffa mig ett belyst kikarsikte.
      jag kommer använda den mkt till åtel/vakjakt
      har varit inne på Zeiss conquest v4 3-12x56. Är den värd pengarna eller finns det mer prisvärda sikten? 
    • Richard Jonsson
      By Richard Jonsson
      Haloj på er!

Sitter o kikar runt för ett allround sikte till min första klass 1'a som har kommit hem (nykär),
      Jag kollade förut på 2-10x50 och 2.5-15x50 sikten och de som är där omkring, då jag ej är den med tätast plånbok och tänkte skaffa ett sikte som jag kan ha till lite allt möjligt.
      Mitt första vilt lär garanterat vara gris eller rådjur, så vak eller pyrsch är det som står högst upp på sannolikhetstabellen.

Min fråga är dels denna, vad har ni andra för erfarenhet om 10x zoom växling? för jag har tittat på ett nikkon stirling c-more 2-20x44, och det borde väl funka på dels korta som redigt långa håll?
      Samt, är x44 tillräckligt för att kunna se väl i skymning och när solen ej ligger på ? (är 25 med perfekt syn) eller borde man ha minst x50 i ockular ?
      Tack på förhand:
      Richard
    • mosaikgurami
      By mosaikgurami
      Någon som har Warne Maxima Brno 1tum Kikarfästen, 16mm Kilbas/laxspår, Höga 13,6mm som dom vill sälja eller byta mot ett par medium som i princip aldrig lämnat skåpet. Tveka inte att hojta till.
      /Magnus
    • mosaikgurami
      By mosaikgurami
      Någon som har Warne Maxima Brno 1tum Kikarfästen, 16mm Kilbas/laxspår, Höga 13,6mm som dom vill sälja eller byta mot ett par medium som i princip aldrig lämnat skåpet. Tveka inte att hojta till.
      /Magnus
    • Emilll
      By Emilll
      Intresserad av:
      Vortex Viper PST 4-16x50 FFP
      Vortex Viper PST 4-16x50
      Andra Vortex kikarsikten med Mrad riktmedel kan också vara av intresse
https://www.AUTOdoc.SE
Sign in to follow this  
aasenheim

Aimpoint H1 med 2 fästen mot bra 1,5-6

Recommended Posts

aasenheim

Finnes Aimpoint H1 i orginalkartong och med  ett weaverfäste och ett annat fäste som jag tror är till hagelvapen. Jag har haft det till en Valmet 412.

Önskas: Sikte 1,5-6 av bättre kvalisort. Obelyst och ståltub inga problem. Ska sitta på en Hqv 1600 så estetiskt är det snarare en fördel.

Kom med förslag!

OlaK

*

oinas

Lurad av en trådväckning. Trodde detta var en aktuell annons.sorry.