Publicerat Februari 9, 20188 yr Författare Hittade denna lådan då jag städade, kan väl säga att den inte är helt vanlig, har lagt ut den på Ebay då den attraherar en internationell publik. Tänkte visa den mest som en uppmuntran till Er som fortfarande vandrar i kal16 mörkret.
Publicerat Februari 9, 20188 yr 2 hours ago Tazswe sa: Hittade denna lådan då jag städade, kan väl säga att den inte är helt vanlig, har lagt ut den på Ebay då den attraherar en internationell publik. Tänkte visa den mest som en uppmuntran till Er som fortfarande vandrar i kal16 mörkret. Att lägga ut den på Ebay för profiten skull tyder på gravt Sadistiska drag när den borde skänkas till en 16 entusiast på hemmaplan ( läs mig ) så jag får nog rapportera dig till min kompis Jämta så hon bannlyser dig å det grövsta eller om hon utropar en fatva / P
Publicerat Februari 11, 20188 yr Författare På 2018-02-09 at 13:06 culot sa: Att lägga ut den på Ebay för profiten skull tyder på gravt Sadistiska drag när den borde skänkas till en 16 entusiast på hemmaplan ( läs mig ) så jag får nog rapportera dig till min kompis Jämta så hon bannlyser dig å det grövsta eller om hon utropar en fatva / P Upphäver en sådan här en fatwa? Kaliber 16 prylar är svårare att bli av med än flatlöss, precis när man tror att man har utrotat fanstyget så dyker det upp en singel snap cap. Kankse något för den som skjuter halvautomat.
Publicerat Februari 11, 20188 yr 14 minutes ago Tazswe sa: Kankse något för den som skjuter halvautomat. Eller hålls med en kombi..... Inte stoppar man väl en snap cap i en halmfläkt? /T
Publicerat Februari 11, 20188 yr 14 minutes ago pmt sa: Eller hålls med en kombi..... Inte stoppar man väl en snap cap i en halmfläkt? /T Nä ! Sånt är för gångjärnsbössorna ... /P
Publicerat Februari 11, 20188 yr Undertecknad har ju även en kombi med 16 i hagelpipan. Dock med säkerhetsmekanism som är slackbar..
Publicerat Februari 12, 20188 yr 13 hours ago Tazswe sa: Så fatwan kvarstår alltså Ja om jäntan utropar den som jag skrev.... men hon har ju händerna fulla med Mad mike just nu så du klarar dig nog. Men om du känner stickande smärtor på konstiga ställen är det bara jag som " leker med dockor " / P
Publicerat Februari 26, 20197 yr Köpte en kaliber 16/70 Bock Simson Suhl med ejektorer nitro provad 71cm pipor ej chocker den är i kanonskick mvh affe