Publicerat Februari 6, 20188 yr Gruppens första självbetitlade album sålde dåligt men det gjorde däremot inte deras andra, kallat Bachman-Turner Overdrive II. Med det albumet fick de en stor hit med låten "Takin' Care of Business". Nästa album, Not Fragile kom 1974 och gav även det gruppen en hit med "You Ain't Seen Nothin' Yet". I samma veva lämnade Tim Bachman gruppen. Han blev ersatt av Blair Thornton. Dom har jag på vinyl
Publicerat Februari 6, 20188 yr Detta är en populär post. 18 minutes ago Dansken sa: Gruppens första självbetitlade album sålde dåligt men det gjorde däremot inte deras andra, kallat Bachman-Turner Overdrive II. Med det albumet fick de en stor hit med låten "Takin' Care of Business". Nästa album, Not Fragile kom 1974 och gav även det gruppen en hit med "You Ain't Seen Nothin' Yet". I samma veva lämnade Tim Bachman gruppen. Han blev ersatt av Blair Thornton. Dom har jag på vinyl Respekt ta mig fan! Å en honör på det! T
Publicerat Februari 6, 20188 yr Om man bortser från en Elvis skiva i guld, alltså själva skivan var i guldfärgad vinyl, så var Not Fragile min första LP. Fan, det var tider det.