Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Att trygga jaktens framtid

Featured Replies

Publicerat
??? ??? Hur menar du

Länk till vad ?

Mvh Anders Hj

Till dit hjärta ;) ;) ;) ;D ::) 8)

Mvh.

Publicerat
Till dit hjärta ;) ;) ;) ;D ::) 8)

Mvh.

Den har jag kastat då den bara stälde till problem  >:( :- :'( :'( :-[

Mvh Anders Hj

Publicerat
??? ??? Hur menar du

Länk till vad ?

Mvh Anders Hj

Sorry, men det stod ju "jak" och inte "jag" för en stund sen... Så jag trode det var en förening eller så, så därför trodde jag att det kanske fanns en länk. Men nu när du ändrat till jag så förstår jag vad du menade!  ;D

Låter fortfarande trevligt!  ;D Kanske tar dig på ordet nån dag!  ;)

Publicerat

Du är välkomen

Övernatning går även att ordna

Mvh Anders Hj

Publicerat

synd PREP att de var så långt, annars lät de jäkligt skoj alltså :) har aldfrig jagat rådjur förr ja (:

Publicerat

Är 23 år själv och har haft det mesta "gratis" så att säga...pappa och storebror plus mamma har jägarexamen, även om morsan är en sparsam jägare :D

Har sedan haft en väldig tur och träffat 3 jämnåriga kompisar som är lika intresserade som jag är. Vi åker runt och jagar hos varandra och håller på så sätt vårat egna intresse väl uppe. Gemensamt för oss alla är att vi rekryterat minst 2 personer vardera till jakten. Har själv två kompisar som jag skickade ett mail till och hade inklippta länkar till studiefrämjandets hemsida.En an dem tog jägarexamen nu i maj. ;D :D Jag tror att man som vän måste ligga på lite och bjuda sina potensiella jägarväner mer än en gång på jakt.

Detta förutsätter iofs att "grundproblemet", jantelagen, inte gör sig påminnd.

Sen skadar det inta att det finns personer som Pertan ;D ;D

• 1 year later...
Publicerat
Jag kan erbjuda jakt för den som bor inom resavstånd till borås

Framförallt jakt med drivande på rå

Ingen tidigare erfarenhet nödvändig (Kan toligen även låna utt vappen om du saknar det)

Det är ju erfarenhet och kontakter som man ska skafa på sådana här jakter :lol:

Krav

1:Trevlig

2:Och  viktigast SÄKER VAPENHANTERING !!!!

Och har du långt till din egen jaktmark så är du oxå välkomen

Och då kan du även ta med någon som ite har jaktmark Eller inte har börjat jaga än men är intreserad av jakt och natur :P

Vafan alla är välkomna om ni kan leva upp till Dom två kraven

Mvh Anders Hj

Ja då var det en nytt jaktår och där med nya uttmaningar

Den 04/10/2008 är det jakt med hund hos oss

Så är det någon som är intreserad så är ni välkomna

Mvh Anders Hj

Publicerat

.

Publicerat

hej,

är 29 år och har pappa och hunden som främsta jaktkamrater - svårt att hitta jämnåriga med jaktintresse i större städer <_<

när det gäller arrendepriserna så har jag slutat klaga - men det är jäkligt irriterande att det är svårt att få tag på något även om man är beredd att betala :huh:

får väl helt enkelt "hålla ut" och om sådär 10-15 år sälja bostadsrätten för en dyr peng och köpa några 100 ha. norröver och ägna tiden till nöje istället för karriär :D

Publicerat
hej,

är 29 år och har pappa och hunden som främsta jaktkamrater - svårt att hitta jämnåriga med jaktintresse i större städer :huh:

när det gäller arrendepriserna så har jag slutat klaga - men det är jäkligt irriterande att det är svårt att få tag på något även om man är beredd att betala :D

får väl helt enkelt "hålla ut" och om sådär 10-15 år sälja bostadsrätten för en dyr peng och köpa några 100 ha. norröver och ägna tiden till nöje istället för karriär :P

Är det något åt det här hållet som Du har tänkt Dig då??? <_<:D

http://www.blocket.se/vi/16977440.htm?ca=1_7_s

http://www.blocket.se/vi/17173622.htm?ca=1_7_s

http://www.blocket.se/vi/16533558.htm?ca=1_7_s

:D:D:D

Publicerat

hej,

något åt det hållet ja - fast Jämtland räcker gott å med ett hus som inte ser ut som "hej, kom och hjälp mig..." <_<

Publicerat
hej,

något åt det hållet ja - fast Jämtland räcker gott å med ett hus som inte ser ut som "hej, kom och hjälp mig..." <_<

Ok! :lol:

Publicerat
hej,

är 29 år och har pappa och hunden som främsta jaktkamrater - svårt att hitta jämnåriga med jaktintresse i större städer :mellow:

när det gäller arrendepriserna så har jag slutat klaga - men det är jäkligt irriterande att det är svårt att få tag på något även om man är beredd att betala :huh:

får väl helt enkelt "hålla ut" och om sådär 10-15 år sälja bostadsrätten för en dyr peng och köpa några 100 ha. norröver och ägna tiden till nöje istället för karriär :D

Finns ett hus till Salu i Kusmark. Alla Boende i Byn får jaga i Kusmark. Inte svårt att bli medlem i VVO här.

http://www.blocket.se/vi/17035398.htm?ca=2_s

Sen finns det ett hus i Ljusvatnet med jaktmöjligheter

http://www.blocket.se/vi/17222126.htm?ca=2_s

Publicerat

Mvh Anders Hj

Trevligt och stort gjort att bjuda in till jakt Anders!

Då svärmor bor i Borås kanske man skulle ta och dyka upp. Trevlig är jag och säkerhet är mitt mellannamn!

Har du mer information om tid och plats så skall jag försöka övertala sambon om att hon borde träffa sin mor oftare...:lol:

Helgen efter den nämnda kommer jag till 100 % att befinna mig i dina krokar, något inplanerat då?

/Calle

Publicerat

Mvh Anders Hj

Du har PM Anders!

/Calle