Publicerat April 10, 20197 yr Var kampanj på Ship full of IPA (0%). Köpte ett par och de var riktigt anständiga. Blev ett gäng till vid nästa besök.
Publicerat Mars 18, 20206 yr Författare 1 hour ago MagnusN sa: Tveklöst den bästa alkoholfria jag druckit. Med tanke på att det står starköl på burken så kanske du gjort ett riktigt klipp på ICA?
Publicerat Mars 19, 20206 yr 15 hours ago MagnusN sa: Tveklöst den bästa alkoholfria jag druckit. Eller hur ?
Publicerat Mars 19, 20206 yr 18 minutes ago MarkusR sa: Eller hur ? Måste va den gamla ryska klassindelningens där öl räknades som läsk ?
Publicerat Mars 19, 20206 yr Uppenbarligen så att jag förväxlade vad jag tog på den alkofriahyllan. Den hamnade bland de alkoholfria igår när vi hade en lite provning. Jag påstod inför övriga deltagare att jag aldrig skulle kunna särskilja den från en alkoholöl i blindtest, och det var ju riktigt ?
Publicerat Mars 19, 20206 yr 2 hours ago Arctic sa: Bara du inte gav dig ut och körde bil efteråt så är det bara bra. ? Närå, vi drack riktigt öl också
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.