Publicerat Juli 4, 201510 yr Mest imponerande och skarpaste kniven i lådan är dock Geezer Butler. Ja Gezzer är en klass för sig. En mycket mycket bra Basist. Såg han då han var ute med OZZY på No rest for the wicked Tour 89.
Publicerat Juli 4, 201510 yr Ja Gezzer är en klass för sig. En mycket mycket bra Basist. Såg han då han var ute med OZZY på No rest for the wicked Tour 89. Med Zakk ok coolt:)
Publicerat Juli 4, 201510 yr Jo ZAKK är col han var redan då cool. Men utan det stora härliga skägget som han har nu. Såg Zakk i Skellefteå i slutet av 90 talet då han var ute med sitt band Pride And Glory. Gillar verkligen Black Label Society.
Publicerat Juli 5, 201510 yr Är det skaftet på ett svärd? Ser ut som en dildo;) Nej, det är hjaltet till en rapir* *rapir kan förvisso räknas som svärd, fast det är ungefär som att kalla en fluga för slips.
Publicerat Juli 5, 201510 yr Nej, det är hjaltet till en rapir* *rapir kan förvisso räknas som svärd, fast det är ungefär som att kalla en fluga för slips. Fin bild
Publicerat Juli 5, 201510 yr Fucka The Who, Stones och Tina Turner. AC DC If You want Blood .Gonnoreaaa
Publicerat Juli 5, 201510 yr Är Wurzel "Dog face Boy" död? Vad hände?Han dog den 9 juli 2011 tror det var något med hjärtat Men det jag hittade på nätet är dessa ord Ventricular fibrillation och Cardiomyopathy
Publicerat Juli 5, 201510 yr Som kuriosa kan jag nämna (utan att skryta:) ) att jag träffat Ritchie Blackmore två gånger i Berlin och på Gardemoen av alla platser. Han var hur trevlig som helst:)
Publicerat Juli 5, 201510 yr Orka med Youtube, går ner till båthuset nu:) Sjön, havet min vackra navel saltet det stänker Max Von Sydov det gick och gack gå i kloster gåå dårar som jag som vandrar på denna jord.
Publicerat September 2, 201510 yr Då har det åter igen hänt att Lemmy klivit av scenen då han inte pallat mer en tre låtar. Det är nog inte så lång tid kvar för denna Gud man vill ju alltid att han ska stå på scen med sin Bas, Sina Boots o Hatt som han har ibland. Men bjuder på denna låt som är en av mina favoriter med Motörhead
Publicerat September 14, 201510 yr Hörde det på radion, men han verkar ha återhämtat sig tillfälligt i alla fall. Låt det bli en läxa alla flickor och pojkar: börja inte röka. Avenged Sevenhold är bra, en riktigt vass sångare också☺
Publicerat Oktober 4, 201510 yr SATYRICON ska spela på House Of Metal nästa år blir ett bra 10 års jubileum för festivalen.
Publicerat Oktober 4, 201510 yr Känner inte till dem, men pappa har Mercyful Fate på vinyl. Tre styck, det är coolt☺
Publicerat Oktober 4, 201510 yr Minns när jag hörde "mother north" första gången, jäklar vilken dänga. Sen tycker jag personligen norsk BM blev lite tramsig, alla skulle försökte bräcka varandra om vilka om va ondast. Men mycket bra musik skapades under den eran.
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Får se om det blir någon spelning i Umeå för Satyricon, Satyr har drabbats av en Hjärntumör
Publicerat November 12, 201510 yr Då har Hårdrocks världen åter förlorat en broder Philthy Animal Taylor gick bort igår blev bara 61 år här kommer en låt där man ser vilken begåvning han var bakom trummorna R.I.P Philthy
Publicerat November 13, 201510 yr r.i.p även om jag anser att ersättaren är djävligt bra JA Mikkey Dee är jävligt bra Lemmy ville ju ha med han redan 83 då phil hoppa av första gånegn men Mikkey var då o jobba med King Diamond , så det blev gamle Saxon trummisen pete Gill som var med en sväng till han hoppa av och Phil gick med igen sen 92 klev Mikkey på tåget och är kvar sen dess. Rent tekniskt är Mikkey Dee bättre men phil levde ut rock livet fullt ut, sen kan vi tacka han för dubbelkkagarna som typ Slayer kör med. Han var först med det.
Publicerat November 16, 201510 yr Ikväll så kör Mötley Crue sin sista spelning i Sverige innan dom lägger ner på Nyårsafton iår.