Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hårdrock och hårda gitarrer!

Featured Replies

Publicerat

Mest imponerande och skarpaste kniven i lådan är dock Geezer Butler.

Ja Gezzer är en klass för sig. En mycket mycket bra Basist. Såg han då han var ute med OZZY på No rest for the wicked Tour 89.

• Svar 261
  • Visningar 45,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Så där då har man hört på tribute plattan RONNIE JAMES DIO This Is Your Life. En bra platta med en del starka o underbara versioner av låtar han spelat in genom åren. Jag köpte den av två andledningar

• En sak som slog mig är att jag är 41 år fyller 42 om mindre en en månad, jag gråter när jag hör vissa Hårdrockslåtar. Grät på en Maiden konsert när Bruce var tillbaka då var man dock 30 men endå. Kan

Posted Images

Publicerat

Ja Gezzer är en klass för sig. En mycket mycket bra Basist. Såg han då han var ute med OZZY på No rest for the wicked Tour 89.

Med Zakk ok coolt:)

Publicerat

Jo ZAKK är col han var redan då cool. Men utan det stora härliga skägget som han har nu. Såg Zakk i Skellefteå i slutet av 90 talet då han var ute med sitt band Pride And Glory. Gillar verkligen Black Label Society.

Publicerat

Är Wurzel "Dog face Boy" död? Vad hände?

Publicerat

Är det skaftet på ett svärd? Ser ut som en dildo;)

Nej, det är hjaltet till en rapir* :)

*rapir kan förvisso räknas som svärd, fast det är ungefär som att kalla en fluga för slips.

Publicerat

Nej, det är hjaltet till en rapir* :)

*rapir kan förvisso räknas som svärd, fast det är ungefär som att kalla en fluga för slips.

Fin bild 

Publicerat

Fucka The Who, Stones och Tina Turner. AC DC If You want Blood .Gonnoreaaa :tongue:

Publicerat

Är Wurzel "Dog face Boy" död? Vad hände?

Han dog den 9 juli 2011 tror det var något med hjärtat Men det jag hittade på nätet är dessa ord Ventricular fibrillation och Cardiomyopathy
Publicerat

Fin bild 

Tack! :)

Publicerat

Som kuriosa kan jag nämna (utan att skryta:) ) att jag träffat Ritchie Blackmore två gånger i Berlin och på Gardemoen av alla platser. Han var hur trevlig som helst:)

Publicerat

Hittade detta på tuben idag :D Zakk är förbannad

Publicerat

Orka med Youtube, går ner till båthuset nu:) Sjön, havet min vackra navel saltet det stänker Max Von Sydov det gick och gack gå i kloster gåå dårar som jag som vandrar på denna jord.

Publicerat

Slayer live

• 1 month later...
Publicerat

Då har det åter igen hänt att Lemmy klivit av scenen då han inte pallat mer en tre låtar. Det är nog inte så lång tid kvar för denna Gud man vill ju alltid att han ska stå på scen med sin Bas, Sina Boots o Hatt som han har ibland. Men bjuder på denna låt som är en av mina favoriter med Motörhead

• 2 weeks later...
Publicerat

Hörde det på radion, men han verkar ha återhämtat sig tillfälligt i alla fall. Låt det bli en läxa alla flickor och pojkar: börja inte röka.

Avenged Sevenhold är bra, en riktigt vass sångare också☺

• 3 weeks later...
Publicerat

SATYRICON ska spela på House Of Metal nästa år blir ett bra 10 års jubileum för festivalen.

Publicerat

Känner inte till dem, men pappa har Mercyful Fate på vinyl. Tre styck, det är coolt☺

Publicerat

Från Danmark var de.

Publicerat

Minns när jag hörde "mother north" första gången, jäklar vilken dänga. Sen tycker jag personligen norsk BM blev lite tramsig, alla skulle försökte bräcka varandra om vilka om va ondast. Men mycket bra musik skapades under den eran. 

Publicerat

Får se om det blir någon spelning i Umeå för Satyricon, Satyr har drabbats av en Hjärntumör 

• 1 month later...
Publicerat

Då har Hårdrocks världen åter förlorat en broder  Philthy Animal Taylor gick bort igår blev bara 61 år 

här kommer en låt där man ser vilken begåvning han var bakom trummorna R.I.P Philthy 

Publicerat

r.i.p

även om jag anser att ersättaren är djävligt bra

Publicerat

r.i.p

även om jag anser att ersättaren är djävligt bra

JA Mikkey Dee är jävligt bra Lemmy ville ju ha med han redan 83 då phil hoppa av första gånegn men Mikkey var då o jobba med King Diamond , så det blev gamle Saxon trummisen pete Gill som var med en sväng till han hoppa av och Phil gick med igen sen 92 klev Mikkey på tåget och är kvar sen dess.

Rent tekniskt är Mikkey Dee bättre men phil levde ut rock livet fullt ut, sen kan vi tacka han för dubbelkkagarna som typ Slayer kör med. Han var först med det.

Publicerat

Fan min gamla tråd lever!!!

Publicerat

Ikväll så kör Mötley Crue sin sista spelning i Sverige innan dom lägger ner på Nyårsafton iår.