Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hårdrock och hårda gitarrer!

Featured Replies

Publicerat

Oj så Nya U.D.O Skivan sparkar en i skrevet , en helt underbar platta har den på vinyl :lol:

Sen är nya GAMMA RAY plattan en av de bästa Kai o hans mannar släppt. Sen att Kiske är med på ett spår gör den ju inte sämre B):D:lol:

• 6 months later...
  • Svar 261
  • Visningar 45,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Så där då har man hört på tribute plattan RONNIE JAMES DIO This Is Your Life. En bra platta med en del starka o underbara versioner av låtar han spelat in genom åren. Jag köpte den av två andledningar

• En sak som slog mig är att jag är 41 år fyller 42 om mindre en en månad, jag gråter när jag hör vissa Hårdrockslåtar. Grät på en Maiden konsert när Bruce var tillbaka då var man dock 30 men endå. Kan

Posted Images

Publicerat

En video av kungarnas kung på slamrande med träpinnar.

Tyvärr en gammal video därljudet inte är synkat, men ändå.. Han har fart på fötter och händer! ;)

Det tillsammans med dödens blick, musikalisk kärlek!

Lite OT men är det många som besöker Sweden Rock härifrån? Jag har varit alla år sedan -01. I år fick jag tyvärr hoppa över pga lite väl mycket på jobbet för min del :P

Publicerat

anders: har en trumpinne från satyricons spelning på klubben förra året......om än någon sönderslagen....

Publicerat
anders: har en trumpinne från satyricons spelning på klubben förra året......om än någon sönderslagen....

Fan vad nice!! Inte alls avundsjuk...

Publicerat

jo, de va rätt kul...

frost från "until the light takes us".

• 4 months later...
Publicerat

Har läst ett gäng böcker nu om våra Hårdrockslegender, rekomenderar böckerna om Lemmy, Ozzy, Slash och Mötley Crue, kan säga man får en rätt så nice inblick i deras liv,

Men vill varna känsliga personer det är en naken saning som kommer fram, mycket om Droger, sex och Rock´n roll.

• 4 weeks later...
Publicerat

Lemmy ja jävlar

super skön låt ,eller är det videon jag fastnat för ?????????
Publicerat

Lemmy ja jävlar

super skön låt ,eller är det videon jag fastnat för ?????????

kan inte annat än säga att lemmy vet var skåpet ska stå...och trevliga flickor får han tag på med!!! :P:D

• 2 months later...
Publicerat

dessa herrar är riktigt sköna oxå

• 1 month later...
Publicerat

Sitter o njuter av senaste plattan med SAXON Calm To Arms det jag har hört hitils är det bästa SAXON gjort på länge, är mycket imponerad av skivan.

Publicerat

hårda gitarrer.

Publicerat

hårda gitarrer.

Taake är snuskigt bra!!

Publicerat

ja, men Tsjuder e fan bättre. :lol:

Publicerat

Taake är snuskigt bra!!

Verkligen böljande melodiska tongångar i den sången.

Publicerat

ja, men Tsjuder e fan bättre. :lol:

Vågar jag???? Ritchie Blackmore och gänget. Suck, nu blev jag nog lite nostalgisk. :wub:
Publicerat

du får tydligen ditt på nationaldagen. :unsure:

Vaddå? Är han bra på att sjunga?

Publicerat

vet inte. men lyssna på texten.

Publicerat

Alltså ta inte det här som nåt slags personangrepp eller ställningstagande angående invandring, Jag hör bara inte ett skit av vad han sjunger. Inget annat.

Publicerat

ok.

själv fann jag iaf mer än fem fel i artikeln.

• 4 weeks later...
Publicerat
Min länkLite hårdare, lite snabbare, lite bättre än dom flesta andra :wub: Dessutom svenska!
Publicerat

Missa inte the big4 nu på söndag på Ullevi, det visas direkt på SVT från klockan 18.00, ska spelas in :D:wub: Megadeth,Metallica,Anhtrax och Slayer. Ska bli en höjdre laddar med öl och JD har ju semster på måndag :D

• 2 weeks later...
Publicerat

på tal om ämnet

metal

• 2 months later...
Publicerat

Foffe: Kan upplysa om att Big Four var en närmast religiös upplevelse! Fy fan så bra det va! Få se The Big Fucking Four.. Det trodde man ju aldrig att man skulle få uppleva!