Publicerat Februari 19, 200719 yr Tänkte jag måste lägga upp den här trailern till hans nyaste film! Han vart ganska snabbt min nya hjälte http://www.clashradio.com/DVD/sullivan-video/
Publicerat Februari 19, 200719 yr Författare Jo de är nog sant dock har han klarat sig länge. Har DVD filmer med han från 1994 tror jag den äldsta är. Kan rekomendera filmen "Death at my feet" nästan allt skjuts vid hans fötter
Publicerat Februari 21, 200719 yr Har kompisar som skjutet gris på det sättet men det är skillnad på en 100kg gris och 1000kg flodhäst, cool kille. 8)
Publicerat Februari 21, 200719 yr Killen provocerar ju fram anfall för att få bra bilder, läste någonstans att han tom skadeskjuter avsiktiligt för att djuren ska anfalla, vet inte om det stämmer men det skulle inte förvåna mig. Gillar INTE sådana här filmer...
Publicerat Februari 21, 200719 yr Killen provocerar ju fram anfall för att få bra bilder, läste någonstans att han tom skadeskjuter avsiktiligt för att djuren ska anfalla, vet inte om det stämmer men det skulle inte förvåna mig.Gillar INTE sådana här filmer... Har läst på Accuratereloading om just det att han ibland avsiktligt har skadskjutit djur för att få till en charge. Lite osmakligt.
Publicerat Februari 22, 200719 yr Hans metoder har det väl spekulerats i men filmerna är spännande. Testa blåsa upp dom på projektorduk med surroundljud. Man duckar när djuren kommer!
Publicerat Februari 25, 200719 yr Detta är inte jakt i mina ögon snarare en som vill visa sig tuff då tycker jag man kan utsätta sig för risker på andra sätt typ extremsporter och inte blanda in levande djur i det Fy fan villket skit mår illa av att se såna filmer >
Publicerat Februari 25, 200719 yr Nätbrynja, 6-pack norrlands och Mark Sullivan på projektorduk ??? Finns bättre publikationer men visst finns där adrenalin. Fokusen är dock förvrängt från jakt till avlivning, om det kan man tycka.... olika. Sullivan kommer att dö med ett noshörningshorn uppkört i rektum och hans skruppellösa familj kommer att bli dollar miljonärer på kuppen när filmen släpps. MVH
Publicerat Februari 25, 200719 yr Killen provocerar ju fram anfall för att få bra bilder, läste någonstans att han tom skadeskjuter avsiktiligt för att djuren ska anfalla, vet inte om det stämmer men det skulle inte förvåna mig.Gillar INTE sådana här filmer... Håller med,liknar onani i att döda > Sjukt......
Publicerat Februari 25, 200719 yr :o ....snacka om att hålla inne med skotthållen...detta vore nått för "skjut inte över 80m -gänget" : att kameramannen törs stå kvar är jag mest förundrad över... edit: hittade ett irriterande stavfel...
Publicerat April 5, 200719 yr jaha ni!.. vet inte vad ja ska tycka om detta!... men de kändes inte så bra i magen!. å man ska juh lita på sin mag känsla säj de!... tycker nog att de där var lite för mycket slakt å inte jakt!. men dock!. så var jag juh tuff nog å stå kvar!. men me en 700 nitro så stoppar man väll de mesta!... ;D har osså hört ryckten om att han kör lite fula knep för att provisera fram ett anfall!.. men men!.. behöver juh inte vara så!. ja var juh inte där å såg de direkt!..
Publicerat April 11, 200719 yr Jo de är nog sant dock har han klarat sig länge.Har DVD filmer med han från 1994 tror jag den äldsta är. Kan rekomendera filmen "Death at my feet" nästan allt skjuts vid hans fötter Steve Irwin ansågs väl också odödlig
Publicerat April 12, 200719 yr Steve Irwin ansågs väl också odödlig Och han blev dödad av en rödspätta med en tagg på svansen.
Publicerat April 12, 200719 yr Och han blev dödad av en rödspätta med en tagg på svansen.Man ska ju inte garva när ngn dött. I Steves fall var det dock lite skrattretande att det skulle bli en fisk som tog honom. Hade nog satsat en tia eller två på en 5,5 m krokodil
Publicerat Oktober 26, 200718 yr Nåra av hans filmer finns på piratsidorna för ner laddning för folk som inte är laglydiga. För övrigt verkar kopierings skydden vara väldigt dåliga på många jakt filmer :-
Publicerat Oktober 26, 200718 yr vet inte om det har så mycket med våran jakt att göra. Typisk sjuk j...a amerikan. Ser inget coolt i detta. ???
Publicerat November 2, 200718 yr Det var lite för mycket slakt för min smak. Föredrar dom svenska eller danska jaktfilmerna. Såg en amerikansk gåsjakt film (Take ém 5 tror jag den hette). Det var snarare mass slakt på fågel och många tvivelaktiga skott. /Svinhagen
Publicerat Januari 8, 200818 yr Detta är inte jakt i mina ögon snarare en som vill visa sig tuff då tycker jag man kan utsätta sig för risker på andra sätt typ extremsporter och inte blanda in levande djur i detFy fan villket skit mår illa av att se såna filmer > Håller med >
Publicerat Januari 8, 200818 yr Det här är lagliga snuffmovies. Gör inte jobbet lättare för oss som försöker påverka en ickejagande befolkning att få en förståelse för det vi gör.
Publicerat Januari 12, 200818 yr rent spontant så verkar det vara en idiot som håller på sådär, bara mitt första intryck av filmen. såna här filmer är INTE bra för oss jägare då de framställer oss på fel sätt. sen att hålla på sådär det är ju sjukt. >
Publicerat Januari 13, 200818 yr Håller med > det har ingen å göra mer med jakt - speziellt den filmen - riktiga jakt i afrika er ju OK men det her er ju bara show - ingen virklig respekt för kreatur för meg kan jag säga - nei tack! jakten ser anat ut, selv i afrika! Vi har i tyska jaktforum också denne slags filmen - reaktionen er mest negativa Storgalt