Publicerat Januari 29, 200917 yr Den enda film jag vill äga av honom är den som slutar med : klick klick Fuck. Vet inte om jag missuppfattade något men i något av klippen så uppmanades skytten att vänta då denne tänkte skjuta, vart väl inte tillräckligt spektakulärt om man sköt på för långt håll.. gillade inte klippen, jakten vart till någon form av chickenrace och då har man förlorat perspektivet eller nåt.. Mvh!
Publicerat Januari 29, 200917 yr Fy fan vilken vidrig idiot till människa som har mage att kalla sig jägare! Att klippa ihop en trailer till detta får Braindead att framstå som Teletubbies... Nej, detta tycker jag verkligen inte om!
Publicerat Januari 30, 200917 yr Hehehe..."klick klick"...den var bra.. Nä, det där var inget jag vill framhäva som jakt, tycker inte killen är speciellt cool heller, bara dum. Att göra en spektakulär show av jakt på det där sättet är för mig helt främmande, och osmakligt. Men som sagt, han läre nog möta samma öde som Krokodil-Stewe innan det är klart, det straffar sig att driva sådana djur för långt till slut.
Publicerat Januari 30, 200917 yr Ja eller se bara på karln som levde med björnar Ja just ja, det var väl något program om dennes hädanfärd i fjol har jag för mig..
Publicerat Januari 30, 200917 yr Jo de kan de nog ha varit, man ska ju inte bli förvånad va dessa "naturmuppar" ställer till med !