Publicerat April 5, 200719 yr Här kommen muppen..Mvh! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ..... grabben, jag garvar så jag kan knappt skriva..... ;D ;D ;D
Publicerat April 5, 200719 yr Det är ju ugglan Helge som bor på Hedvigs huggarvagn i från A-Ö ;D *skrattar så ja knappt får luft*
Publicerat April 5, 200719 yr Ha...den var ju stencool. ;D 8) 8) Vill ingen annan ha den så köper jag den. Den ser ju klart bättre ut än grabbens teddybjörn. ;D Jag ska ut i morgonbitti eller på lördag och ska då ta med mig grabbens teddy ut innan han kommer hem från fjällen. 8) Fast den här gången har jag laddat kameran så att ni ska få se skönheten.
Publicerat April 5, 200719 yr ;D jaa ni!.. hur de går!.... ... åt h-e för mej!... ;D.. fast jag har juh bara varit ut två gånger!.. tänkte ta mej ut nu i helgen!.. va använder ni för amo till hagelbössorna!.. min e 12/76... vad rekomenderar ni??.. mvh T..
Publicerat April 5, 200719 yr Allt från trapp till Seller&Belliot no#6-5 Detta har då fungerat perfekt för både mås och kråka. Många blykulor lite skadeskjutning.
Publicerat April 5, 200719 yr Ja du hipshot, nog tycker jag den ser 100% äkta ut.....helt solklart är det ett fall av den en Sörmlänsk "Uvus bluffus" : OAHAHAHAHAHAH *DUBBELDUNS"
Publicerat April 5, 200719 yr Författare Den har uppenbarligen ett visst underhållningsvärde iaf :-[ :-[ :-[ Grejen är ju att skiten vid en försäljning skulle kosta 500 pix och det är den bara inte värd, i gott skick kanske, men nu har det varit kreatur på den så den ser lite skabbig ut i fjäderdräkten. Hur som så har det hela löst sig. Mellanhanden som förmedlat Muppen ska ha den själv, han hade visst ngn granne som visat intresse för den ??? ??? ??? ??? så han surrade om att de skulle dela på kostanden. Han hämtar den i morgon tills med det vilt jag fått ihop så här långt. Var ut till tippen här hemma idag iaf med Kvadden.. blev en trut och en vildkatt.. Mvh!
Publicerat April 5, 200719 yr Författare Grabben ??? Wilda Alexandra Madeleine sover sött och störs inte av att farsan skjuter diverse kreatur med dämpad 22:a ;D Mvh!
Publicerat April 5, 200719 yr Gud va fin. Verkligen en skönhet. Så man blir tårögd. Barnet var också gulligt! ;D ;D ;D
Publicerat April 5, 200719 yr Författare ;D ;D ;D Hon är faktiskt rätt charmig, ja både hon och Kvadden alltså ;D Hövva! Varit igång med Mixern här igen och nu petat i mej en rejäl mängd fulwhiskey.. motoriken suger på ren svenska! Mvh!
Publicerat April 5, 200719 yr Anser det vara mkt oansvarigt att utsätta små barn för dylik verksamhet . Fy skäms Hipshot. Söt kicka ;D ;D
Publicerat April 5, 200719 yr ;D ;D ;DHon är faktiskt rätt charmig, ja både hon och Kvadden alltså ;D Hövva! Varit igång med Mixern här igen och nu petat i mej en rejäl mängd fulwhiskey.. motoriken suger på ren svenska! Mvh! Efter en dags målande så känner jag att även jag förtjänar en pinne. Tack för tipset!
Publicerat April 5, 200719 yr Efter en dags målande så känner jag att även jag förtjänar en pinne.Tack för tipset! Int Famous väl ??? ??? ;D
Publicerat April 5, 200719 yr Int Famous väl ??? ??? ;D Hehe. Den är tyvärr slut. Men en Highland park slinker ner den med.
Publicerat April 5, 200719 yr Köpte för övrigt nya "Allt om jakt och vapen" idag. Däri fanns ett trevligt litet rep. om kråkjakt. Inte lika trevligt som mr Hipp´s rep. men ändock.
Publicerat April 5, 200719 yr Köpte för övrigt nya "Allt om jakt och vapen" idag. Däri fanns ett trevligt litet rep. om kråkjakt.Inte lika trevligt som mr Hipp´s rep. men ändock. Säkert var det liiiiiite bättre än Hippens. Var det inte så??????????
Publicerat April 5, 200719 yr Säkert var det liiiiiite bättre än Hippens. Var det inte så?????????? .............
Publicerat April 6, 200719 yr Här kommen muppen..Mvh! Här hemma försöker vi hålla god min och skrattar bara när vi är inlåsta på toaletten. Jag säger att ugglan nog är rätt fin i alla fall. Hade jag varit kråka hade jag nog blivit rätt arg på frisyren av rävpäls. Lite punkigt så där. Kan ju reta gallfeber på vem som helst när man tänker efter och är kanske värt att pröva ;D ;D :
Publicerat April 6, 200719 yr jaha...jag var ut på morgonen och vad fick jag se...hela mitt skydd hade blåst ned. Så mitt i kråksträcket stod jag där och byggde. > Efter jag byggt klart så stod jag där svettig och eländig och försökte att hålla i mot så att skyddet inte skulle rasa i hop i vindpustarna (halv storm) så jag gav upp. Det blev 5st gråkappor som kom som dartpilar genom luften. Här kan vi snacka framförhållning.
Publicerat April 7, 200719 yr Författare Är jag avundsjuk då, vill också ha kråksträck :-[ :-[ Såg iofs typ 10 sträckfåglar igår i halvstormen men hade då ingen uv uppe så de klarade sig. Tog sovmorgon idag, blåser hårt och det suger att hänga upp uven då. Börjar dock bli vansinnigt sugen på att stå och kika mot upphängd uv nu.. Vi får väl se om First_clas "levererar" i morgon bitti ;D Smetfullt med sommargäster på de två hetaste ställena jag har nu så det blir till att vänta med dessa. Fan va besviken man är, hade varit så kul att få åtminstonde några bra dagar med uven denna vår men det ser förbannat mörkt ut. Inte ruttnat än så tja de lär få det svettigt då de ska söder ut återigen ihöst ;D ;D Mvh!
Publicerat April 7, 200719 yr Författare Här hemma försöker vi hålla god min och skrattar bara när vi är inlåsta på toaletten. Jag säger att ugglan nog är rätt fin i alla fall. Hade jag varit kråka hade jag nog blivit rätt arg på frisyren av rävpäls. Lite punkigt så där. Kan ju reta gallfeber på vem som helst när man tänker efter och är kanske värt att pröva ;D ;D : Jaha ja, ja det förklarar ju en del diffust fniss > Hörrö Mrs P, hört talas om " I nöd och lust"? Det är din förbannade skyldighet att inte ens fnissa på toaletten åt spektaklet med Muppen barasåruvet! Mvh!
Publicerat April 9, 200719 yr Jaha ja, ja det förklarar ju en del diffust fniss >Hörrö Mrs P, hört talas om " I nöd och lust"? Det är din förbannade skyldighet att inte ens fnissa på toaletten åt spektaklet med Muppen barasåruvet! Mvh! Hemma hos Hippen just nu... --->
Publicerat April 9, 200719 yr Författare HA! Var är ni nu alla antagonister som häcklade den uv som jag köpte INTE tidigare?? Denna är ju klart fulare ;D ;D Den har dock potential, väck med "näbben" och "ögonen" och fixa dit uvögon i stället.. försök fixa lite bulliga ögonbryn på den sen är det bara att testa. Jag är klar med min uv nu har tagit bilder av den men måste sätta mej vid min dator för att plutta in dem. Mvh! ;D