Publicerat Juni 20, 200719 yr :(Nope... inte heller fått... borde komma snart. rosen, du kan väl höra med frugan när dom kommer! De är på tryckeriet just nu. Så de är på G.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Har Ni fått Erat jaktkort ??? Jag har inte fått mitt ännu. > Jag har nyss skrivit till NVV och bett dom skicka ett till mig. >
Publicerat Juni 27, 200719 yr Har Ni fått Erat jaktkort ??? Jag har inte fått mitt ännu. > Jag har nyss skrivit till NVV och bett dom skicka ett till mig. > Har inte fått nått jaktkort >
Publicerat Juni 27, 200719 yr Se på sjutton! > Det var inte bara jag som inte hade fått det. > Är det någon djurrättsaktivist som sitter och handlägger jaktkorten ??? >
Publicerat Juni 27, 200719 yr Har för mig att jag fick mitt när jakten börja nässtan, sent va det Mvh.
Publicerat Juni 27, 200719 yr Nää,jakten börjar ju om några dagar.... Helt riktigt. > Helt säkert är ju att det dyker upp snart >Mvh. Det är i senaste laget iaf. >
Publicerat Juni 27, 200719 yr Det är inte bara jaktkortet som är försenat > Har inte heller fått mitt nya försäkrings/medlemskort än från Jägarförbundet Pratade med dom idag och dom sa ingen har fått det. Skulle börja skickas nu i vecken. Förrra året kom det i början av juni ???
Publicerat Juni 27, 200719 yr Det är inte bara jaktkortet som är försenat > Har inte heller fått mitt nya försäkrings/medlemskort än från Jägarförbundet Pratade med dom idag och dom sa ingen har fått det. Skulle börja skickas nu i vecken. Förrra året kom det i början av juni ??? Jag har inte fått mitt heller och ingen annan i min familj heller för den delen. Så det stämmer nog att ingen fått det ännu. Men som sagt så börjas det jagas på måndag vare sig det statliga har kommmit eller ej!! >
Publicerat Juni 28, 200719 yr Jag har inte fått mitt heller och ingen annan i min familj heller för den delen.Så det stämmer nog att ingen fått det ännu. Men som sagt så börjas det jagas på måndag vare sig det statliga har kommmit eller ej!! > Medlemskortet har jag fått (ca. 1 mån sedan) men inte jaktkortet. >
Publicerat Juni 28, 200719 yr Detta svar fick jag av NVV idag Hej! Ja, utskicket är lite försenat. Det har börjat skickats ut denna vecka. Ska du jaga de första dagarna i juli så kan du göra en betalning till PG 10 14-0. Ange ditt personnummer i meddelandefältet. Avgiften är 300 kr. Med vänliga hälsningar Jaktregistret/Petra
Publicerat Juni 28, 200719 yr vad är ett statligt jaktkort?? skämt åt sido är det rätt konstigt att man behöver ett statligt kort för att få jaga på en privat mark eller sin egen ägda mark,,börjar smått lessna på alla dubbel skatter man får betala..men är man seriös får man väl fortsätta köpa kortet som är gjort för att tappas bort,,när ska dom kunna fixa riktiga kort som det man får utan nå kvitto med???sen att aldrig man blivit tittat är juh lite oxå som tv licensen ;D
Publicerat Juni 28, 200719 yr Detta svar fick jag av NVV idagHej! Ja, utskicket är lite försenat. Det har börjat skickats ut denna vecka. Ska du jaga de första dagarna i juli så kan du göra en betalning till PG 10 14-0. Ange ditt personnummer i meddelandefältet. Avgiften är 300 kr. Med vänliga hälsningar Jaktregistret/Petra Jaha, och jag har inte fått något svar ifrån NVV på mail idag. Jonsson är sur nu. Satans strul. >
Publicerat Juni 28, 200719 yr byråkrati,,dom är födda sena och i mottot varför göra det lätt/rätt när man kan KRÅNGLA TILL DET
Publicerat Juni 28, 200719 yr Klapp klapp... dock avvaktar jag tills det dimper ner i lådan... kanske dumt då det är premiär på söndag :- ??? Betald ;D