Publicerat Juni 28, 200718 yr Jag betalade in nu. Klapp på axeln ;D ;D ???/Jrz Duktigt av Dig. ;D Jag ska göra det också. Jag är också duktig. ;D
Publicerat Juni 29, 200718 yr Då frugan som sagt jobbar där så har jag lite "inside information"... Jaktkorten håller på att tryckas för fullt. 1/4 har tryckts och skickats ut, de återstående 3/4 kommer att skickas ut 2-3-4 juli. Lite sent, men det går som sagt bra att betala in på postgironumret ovan. Det är lite strul här o där som har försenat det hela, trist men ett faktum. Gissa om de som jobbar på NVV är ledsna också när arga jägare ringer som galningar just nu... De ville inte ha det försenat heller.
Publicerat Juni 29, 200718 yr Då frugan som sagt jobbar där så har jag lite "inside information"...Jaktkorten håller på att tryckas för fullt. 1/4 har tryckts och skickats ut, de återstående 3/4 kommer att skickas ut 2-3-4 juli. Lite sent, men det går som sagt bra att betala in på postgironumret ovan. Det är lite strul här o där som har försenat det hela, trist men ett faktum. Gissa om de som jobbar på NVV är ledsna också när arga jägare ringer som galningar just nu... De ville inte ha det försenat heller. Nä, det ville dom säkert inte men dom hade ju ett helt år på sig att trycka upp dom, hade det inte vart bätre om man tryckte upp dom nya korten nån månad innan så man inte var ute i sista sekunden? ???
Publicerat Juni 29, 200718 yr Nä, det ville dom säkert inte men dom hade ju ett helt år på sig att trycka upp dom, hade det inte vart bätre om man tryckte upp dom nya korten nån månad innan så man inte var ute i sista sekunden? ??? Håller med, håller med.
Publicerat Juli 2, 200718 yr Det är inte bara jaktkortet som är försenat > Har inte heller fått mitt nya försäkrings/medlemskort än från Jägarförbundet Pratade med dom idag och dom sa ingen har fått det. Skulle börja skickas nu i vecken. Förrra året kom det i början av juni ??? Fick hem nya medlemskortet från Jägareförbundet i dag...
Publicerat Juli 2, 200718 yr Fick hem nya medlemskortet från Jägareförbundet i dag... Jag med. Men inget jaktkort..........
Publicerat Juli 2, 200718 yr vad är de för kort?? fick från riktiga förbundet som värnar om sina medlemar för länge länge sen,men nå satans statligt jaktkort har jag inte fått,,ska bli lika kul för 5året nu i rad så klart påpeka att jag gjort jägarexamen detta år oxå..har noll i förtroende om dom där som sköter de där > verkar vara fall för inte alla akvariefiskar hemma eller rent av plantor :-
Publicerat Juli 2, 200718 yr Jag har inte heller fått nåt jaktkort, inte heller från Jägareförbundet >
Publicerat Juli 2, 200718 yr ;D.. inte ja heller!.. fick inte äns från förra året!.. *S*.. men skit i de!... pengarna går juh till varg forskningen ändå!..
Publicerat Juli 2, 200718 yr Jag har inte heller fått nåt jaktkort, inte heller från Jägareförbundet > Pratatde med Jägarförbundet i fredags då sa hon att det har dragit ut på tiden pga en massa väntan på Riksdagsbeslut. Men det ska komma snart. Började skickas ut i förra veckan.
Publicerat Juli 4, 200718 yr Jag har betalt in i förväg, jag kan inte sitta och vänta på mitt jaktkort för det är högprio på fälten nu. Jägareförbundets kort fick jag förra veckan
Publicerat Juli 4, 200718 yr Jägar förbundet kom idag ;D Fort farande väntar jag på jaktkortet > > Men men Till den 1:a Augusti bör det väl ha kommit ???
Publicerat Juli 4, 200718 yr Fick minna saker från Jägarförbundet igår, men inget jakt kort en men jag borde ju hinna få det innan 25 aug
Publicerat Juli 5, 200718 yr Jägar förbundet kom idag ;D Fort farande väntar jag på jaktkortet > > Men men Till den 1:a Augusti bör det väl ha kommit ??? Vad får man från jägareförbundet?
Publicerat Juli 5, 200718 yr Vad får man från jägareförbundet? Medlemskortet som även är försäkringsbeviset!