Publicerat Juni 29, 200719 yr Författare Tack grabbar fick lite panik där ett tag viste varken ut eller in men nu är det frid o fröjd. Jag kommer o lägga upp bilder på spjuvern när han är hemma ;D ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Juni 30, 200719 yr Tack grabbar fick lite panik där ett tag viste varken ut eller in men nu är det frid o fröjd.Jag kommer o lägga upp bilder på spjuvern när han är hemma ;D ;D ;D ;D Mvh. Det ser Vi fram emot. ;D
Publicerat Juni 30, 200719 yr Från hela mitt hjärta så har du gjort helt rätt. ;D ;D ;D Vi va utan hund i 6 mån det va bland de tråkiaste månaderna i mitt liv . När man mötte hund ute så tittade inte äns på en. > > > >
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Författare He he nu är spjuvern hemma, han har nosat över lägenheten o har lite respekt för flex men det går snart över ;D häa är 2 bider på spjuvern ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Alltid kul med valpar, så länge de inte vill ut å pissa 10 gånger per natt. ;D ;D Lycka till.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Författare Roligt med en liten parvel, några blöta strumpor än? Nej men en pöl o en hög ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Författare Grattis Flex. Hoppas den lille kommer att trivas hos er Tack amakulu det hoppas jag o flex med ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Vad ska den heta? Deffa? Flex och Def ;D Fin är den iaf grattis Flex ;D
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Författare Alltid kul med valpar, så länge de inte vill ut å pissa 10 gånger per natt. ;D ;D Lycka till. Ja man har ju glömt hur det är o ha valp mycket jobb ;D ;D ;D men det är det värt. Mvh.
Publicerat Augusti 12, 200719 yr Författare Vad ska den heta? Deffa? Flex och Def ;DFin är den iaf grattis Flex ;D ;D ;D Vet inte än män det fins 3 kandidater tex,krut,gringo får se va det blir ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Augusti 13, 200719 yr Författare ;D han ser jätte go ut Flexen!.. grattis på dej!.. Mvh Tackar tackar vännen ;D Mvh.
Publicerat Augusti 13, 200719 yr Grattis flex! En valp är en ny valp med sina egenskaper och något nytt att fostra. Lycka till kompis!
Publicerat Augusti 13, 200719 yr Författare Grattis flex! En valp är en ny valp med sina egenskaper och något nytt att fostra.Lycka till kompis! Tackar tackar lsjonsson. Mvh.
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Författare F..n jag har helt glömt hur mycket jobb det är med en valp inte en lugn stund flex är själv gående men valpen hmm är det not som får va i fred nej > skiter, pissar, skor, kablar, in o ut mat, vila ryggen eller köra rehabövningar he he glöm det han undersöker allt men han får stöka till o busa o allt som hör där till för han är så j...a go o tillgiven o när han pissat eller skitit på mattan o satt sig på rumpen o tittar på en med dom där ögonen ja då sprider sig ett brett leende ända upp till öron snibbarna. Mvh.
Publicerat Augusti 16, 200719 yr F..n jag har helt glömt hur mycket jobb det är med en valp inte en lugn stund flex är själv gående men valpen hmm är det not som får va i fred nej > skiter, pissar, skor, kablar, in o ut mat, vila ryggen eller köra rehabövningar he he glöm det han undersöker allt men han får stöka till o busa o allt som hör där till för han är så j...a go o tillgiven o när han pissat eller skitit på mattan o satt sig på rumpen o tittar på en med dom där ögonen ja då sprider sig ett brett leende ända upp till öron snibbarna.Mvh. visst e de kul!... ;D ;D ;D....
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Författare visst e de kul!... ;D ;D ;D.... Ja men lite jobbigt är det ;D ;D ;D Härligt Flex grattis. Tackr kolja ;D Har tränat han i bilen o lägenheten korta stunder o han är så j...a duktig piper ett tag men sen kolar han ner sig o lägger sig o sover ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Kära besvär Flex. Visst är det jobbigt med dom små liven , men tänk på allt dom ger en senare i deras liv. :D
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Kära besvär Flex. Visst är det jobbigt med dom små liven , men tänk på allt dom ger en senare i deras liv. :D [li]Ruskar av sig sin blöta päls hallen[/li][li]Lägger sig när de är som skitigast i din säng[/li] [li]Diarre när du inte är hemma[/li][li]Hittat din nya mobiltelefon[/li] Du är en husdjursrommantiker amakulu ;D och du har rätt i att de skänker mer glädje!
Publicerat Augusti 16, 200719 yr [li]Ruskar av sig sin blöta päls hallen[/li][li]Lägger sig när de är som skitigast i din säng[/li] [li]Diarre när du inte är hemma[/li][li]Hittat din nya mobiltelefon[/li] Du är en husdjursrommantiker amakulu ;D ;D ;D och du har rätt i att de skänker mer glädje!
Publicerat Augusti 16, 200719 yr Författare Kära besvär Flex. Visst är det jobbigt med dom små liven , men tänk på allt dom ger en senare i deras liv. :D Ja en bättre vän får man aldrig ;D Mvh.