Publicerat Augusti 20, 200718 yr Författare Måste ju berömma den lilla spjuvern han är så j...a duktig han fixar redan en timme i lägenheten o bilen han piper lite i början sen kolar han ner sig o lägger sig o sover lyssnar när jag siger till han att han inte få bita på husses grejer kommer inte på alla inkallningar men många då jag inte har några som helst krav på han ska bli roligt o se hur han formar sig när jag kör lite hårdare träning när han blir äldre. Spjuvern heter KRUT Mvh.
Publicerat Augusti 20, 200718 yr Måste ju berömma den lilla spjuvern han är så j...a duktig han fixar redan en timme i lägenheten o bilen han piper lite i början sen kolar han ner sig o lägger sig o sover lyssnar när jag siger till han att han inte få bita på husses grejer kommer inte på alla inkallningar men många då jag inte har några som helst krav på han ska bli roligt o se hur han formar sig när jag kör lite hårdare träning när han blir äldre. Spjuvern heter KRUT mVH. Kul att det gå framåt! Träning ger färdighet!
Publicerat September 1, 200718 yr Författare He he funka tack fredde ;D Krut han växer o frodas men pissar o skiter inne gör han än he he men han är duktig när man guidar han lite ;D Mvh.
Publicerat September 1, 200718 yr Krut han växer o frodas men pissar o skiter inne gör han än he he men han är duktig när man guidar han lite ;D Mvh. ;D ;D.. sådan herre sådan hund!... ;D ;D... ;) Mvh
Publicerat September 2, 200718 yr Författare ;D ;D.. sådan herre sådan hund!... ;D ;D... ;)Mvh Va f..n menar du att jag sket o pissa hema hos dig o behövde guyidning till toa ;D ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat September 3, 200718 yr Va f..n menar du att jag sket o pissa hema hos dig o behövde guyidning till toa ;D ;D ;D ;DMvh. jepps!.... ;D ;D.... :-*...