Publicerat November 21, 200718 yr Den 22/1-08 kommer den kände Rasmus Boström till oss och föreläser om jakt på lodjur. Jägare är välkomna oavsett om ni tillhör våran krets eller ej. Plats: Möbeln i Tierp Tid: 19.00 Möjlighet att köpa fika finns. Välkomna!
Publicerat November 22, 200718 yr Lastar bilen full med intresserade och kommer! Är det ingen föranmälan eller nåt?
Publicerat November 22, 200718 yr Författare Lastar bilen full med intresserade och kommer! Är det ingen föranmälan eller nåt? Nope.
Publicerat November 22, 200718 yr Bröllopsdag den dagen.. tror inte äkta hälften gillar att jag åker till Tierp och lyssnar på föredrag om lodjur !! Annars hade det varit intressant
Publicerat November 22, 200718 yr fårse om man dyker upp kanske fått epan då så tar man den och åker upp ;D det är antäcknatt iallfall
Publicerat November 22, 200718 yr Vet nån om han ska längre norrut och föreläsa? Jag missade sist han föreläste i skellefteåtrakten..
Publicerat November 23, 200718 yr Bröllopsdag den dagen.. tror inte äkta hälften gillar att jag åker till Tierp och lyssnar på föredrag om lodjur !!Annars hade det varit intressant [move][glow=red,2,300]KÄRRINGSTYRD!!! HAHAHAHA!! ;D ;)[/glow][/move] ;D ;)
Publicerat November 23, 200718 yr Bröllopsdag den dagen.. tror inte äkta hälften gillar att jag åker till Tierp och lyssnar på föredrag om lodjur !!Annars hade det varit intressant Men vännen då!.. du har juh varit lite av min förebild!.. trodde du var en riktig karla-karl... själv åkte ja på fiske semester ensamen på min bröllops resa!.. ;D ;D ;D.... ;) .... inskrivet i kalendern!.. de är en Torsdag så de passar mej utmärkt!... ;D ;D Mvh
Publicerat November 23, 200718 yr Men vännen då!.. du har juh varit lite av min förebild!.. trodde du var en riktig karla-karl... själv åkte ja på fiske semester ensamen på min bröllops resa!.. ;D ;D ;D.... ;) ....inskrivet i kalendern!.. de är en Torsdag så de passar mej utmärkt!... ;D ;D Mvh Antar att du ger igen för alla rumpnisse skämt !!!!! ;D ;D ;D
Publicerat November 23, 200718 yr Författare Serveringen kommer att finnas öppen. Tror det tom finns möjlighet att köpa sig en pils om jag ej är felunderrättad. 8)
Publicerat November 23, 200718 yr Ölförsäljning???? Varfördå? Tänk er för här, vet att det var en del som var på det här budkavlemötet som SJF arrangerade kring vargen som var på tok för fulla och skämde ut sig så in i helvete. Förstörde visst en del för majoriteten som faktiskt var intresserade av budkapet på mötet. Iövrigt fattar jag inte vad bärs har med ämnet att göra öht... såvida det inte handlar om lättöl tex... vilket det rimligen lär göra då all annan försäljning kräver ordningsvakter och tjafs. Är det kretsen som står som arrangör så skulle jag nog rätt tveklöst tänka två gånger innan jag ställde dit en platta bärs till försäljning.. Sorry för Hipshots gnäll Blir skitsne faktiskt, alkohol och jakt går inte ihop. Mvh!
Publicerat November 23, 200718 yr Kan kolla med han om han ska till Norge och jaga då kanske jag kan fixa det i hembygdsgården i Piteå/Blåsmark om intresse finns.
Publicerat November 23, 200718 yr Jag kommer, tror det kan bli ganska fullt ladda med fika! Plockar du mig på vägen...
Publicerat November 24, 200718 yr Jag kommer, har lyssnat på honom förut och han är verkligen duktig och toködmjuk. Där har många mycket att lära. Hoppas kunna höra om vi kan få hit honom i år. Har lyckats ragga ihop 5000 hektar. Hoppas på en generösare tilldelning i år dock.
Publicerat November 24, 200718 yr Serveringen kommer att finnas öppen. Tror det tom finns möjlighet att köpa sig en pils om jag ej är felunderrättad. 8) Svågern får följa med å köra!.. ;D ;D.. han ska juh jobba dan efter ändå!.. ;D Mvh
Publicerat November 24, 200718 yr Svågern får följa med å köra!.. ;D ;D.. han ska juh jobba dan efter ändå!.. ;DMvh PERFEKT ;D //"TB"
Publicerat November 24, 200718 yr Ölförsäljning????Varfördå? Sorry för Hipshots gnäll Blir skitsne faktiskt, alkohol och jakt går inte ihop. Mvh! ok, men det är ju inte jakt... det verkar ju vara en föreläsning
Publicerat November 25, 200718 yr inskrivet i kalendern!.. de är en Torsdag så de passar mej utmärkt!... ;D ;D Jag åker nog på TISDAGEN 22/1-08 ;D