Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rasmus Boström kommer till Tierp 22/1

Featured Replies

Publicerat

Tyvärr kunde jag ej komma loss :-  Du och Liss-Karlsson får väl komma förbi Puben min  i vår och berätta vad som framkom ;D :P

• Svar 64
  • Visningar 6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

fick inte komma upp men skulle vilja ha reda på det mästa om det går ???

morsan tyckte att det var för dåligt väder :'( :'(

Publicerat
Tyvärr kunde jag ej komma loss :-   Du och Liss-Karlsson får väl komma förbi Puben min  i vår och berätta vad som framkom ;D :P

Jag är på ;)! Dock har jag inget å berätta men det kan vara trevligt ändå :)!

//"TB"

Publicerat

Myyyyycket trevligt.

Men 210 pers, var det så pass?

Visste faktiskt inte att Rasmas Boström var en sådan hängiven lo-jägare. Otroligt intressant och lärorikt för mig som inte varit i kontakt med jakt på lo alls tidigare. Kanske beror på att man bor i Skåne. Dock har vi lite "vandrare" som passerar då och då.

Något som jag och mitt sällskap noterade var medelåldern av folket som närvarade. Folket som var under 40 kunde man räkna på fingrarna så att säga. Det var en mycket liten del av jaktkretsen som var unga.

Publicerat
Myyyyycket trevligt.

Men 210 pers, var det så pass?

Visste faktiskt inte att Rasmas Boström var en sådan hängiven lo-jägare. Otroligt intressant och lärorikt för mig som inte varit i kontakt med jakt på lo alls tidigare. Kanske beror på att man bor i Skåne. Dock har vi lite "vandrare" som passerar då och då.

Något som jag och mitt sällskap noterade var medelåldern av folket som närvarade. Folket som var under 40 kunde man räkna på fingrarna så att säga. Det var en mycket liten del av jaktkretsen som var unga.

vi unga är juh redan fulllärda visst du inte de ;):D ;D

Publicerat

Kan bara instämma med övriga. Sen tyckte jag att Rasmus var mkt ödmjuk och utgick från sina erfarenheter, plus där. Kul att träffa några andra på forumet också! :D

Publicerat

Mycket intressant att höra Rasmus åsikter o erfarenheter igen. Min grabb på snart tolv år drog ner medelåldern lite, men annars reagerade jag oxå över att det var så hög medelålder. Missade lite av slutet, eftersom grabben blev trött och vi hade en bit hem till Gävle.

Mvh/ Håkan

Publicerat

Det var riktigt intressant att lyssna på Rasmus.

Kul att det anordnas sådant här så man får lite mer "kött på  benen". ;)

Publicerat

Då gissar jag att du satt på andra raden längst till höger Balder? Satt längst ut på hörnet framför. Man kunde väl också notera EN kvinna av 210 intresserade...

Mycket intressant; var dock tvungen att avvika  i pausen.

Publicerat

Intressant och lärorikt, nu har man lite mer grunder och kött på benen till i vår, kul att träffa Mickel & Johka!

Rasmus hade en bred bank av erfarenhet som han kunde dela med sig av, så slipper man prova alla dumheter ;D Erkon och jag noterade också medelåldern :o men det var väl årets händelse och då måste man ha något att prata om till nästa år, surret jag hörde var väl inte från några hängivna lodjursjägare precis och det kanske var lika bra ;)

Publicerat
  • Författare

Roligt att våran jaktvårdskrets lyckas dra så mycket folk. Var väl iofs Johka och jag som väckte idén med denna träff men hela styrelsen ska ha en eloge anser jag.

210 var vi, hade en som räknade.

Savin, inte satt du i raden längst fram till höger?? Johka och jag var placerade längs fram i mitten.

Publicerat
Roligt att våran jaktvårdskrets lyckas dra så mycket folk. Var väl iofs Johka och jag som väckte idén med denna träff men hela styrelsen ska ha en eloge anser jag.

210 var vi, hade en som räknade.

Savin, inte satt du i raden längst fram till höger?? Johka och jag var placerade längs fram i mitten.

Jo, jag räknade lite och 210 st kan stämma fint! Vi är överens!  :-*

Mjo, jag satt på andra raden längst fram till höger(sett bakifrån) i en rosa/lila skjorta! Väldigt intressant var det som sagt och ett stort tack till arrangörerna. Det var trevligt att vi "utomstående" också fick närvara.

Mvh,

Publicerat

Jag satt allra längst fram i högra hörnet; kom tidigt. Var det du och Johka som också var där vid sex?

Publicerat

Mickel och Johnka var de två vattenkammade gossarna längst fram i raden som medförde egen mat. Mickel pga snålhet, Johka pga att han tror att åldersgräns även gäller inköp av kaffe o macka i puben  ;D ;D

Publicerat

HAHA ;D ;D

//"TB"