Publicerat November 26, 200718 yr Författare Hipshot> Han ska ej slappa sina plottar i lokalen om du tror det, han ska forelasa. ;D :-* Dom har fullstandiga rattigheter dar och jag ska ej svera pa att dom saljer ol men jag kan da inte se nagat fel med att kopa sig en pilsner och en macka i pausen. Halsar Mickel fran ett soligt och varmt Gran Canaria dar pilsnern ar kall och drinkarna goda. 8)
Publicerat November 26, 200718 yr Dom har fullstandiga rattigheter dar och jag ska ej svera pa att dom saljer ol men jag kan da inte se nagat fel med att kopa sig en pilsner och en macka i pausen.Halsar Mickel fran ett soligt och varmt Gran Canaria dar pilsnern ar kall och drinkarna goda. 8) Usch, äckel.. Gran Canaria är bekant, hövva... Fick en del märkliga upplevelser och erfarenheter på den ön för många år sen ;D ;D Ok då är jag med avseende bärsen! Vet inte om jag överreagerade men jag såg framför mej någon eller några som satt i lokalen lätt rökiga tjoandes om bukskott och stg osv osv.. Det är synnerligen otrevligt speciellt om kretsen står som arrangör och så dyker det upp lokalmedia och kanske rentav ngn kattkramare.. kan lätt bli rätt illa då. Fan.. känns som jag överdriver detta, tror ni fixar det utmärkt. Ber om ursäkt. Mvh!
Publicerat November 26, 200718 yr Tycker att du skriver det du tycker Hipshot! Utan såna som dig så skulle den här sidan bli ganska så tråkig !!! //"TB"
Publicerat November 26, 200718 yr Ha! Någon som gillar mina hjärnsläpp ;D ;D Haft ett till men insåg att det var fruktlöst så jag raderade det inlägget som var i en annan tråd ;D Mvh!
Publicerat November 26, 200718 yr Ja, hade inte folk haft sina järnsläpp så skulle vi inte komma fram till så mycket här! Kanske jag också skulle bli polis här på sidan ;D!! //"TB"
Publicerat November 26, 200718 yr Ja! Det skulle Örjant gilla, två signaturer som fått spel i en tråd där han var satt att hålla ordning ;D ;D Mvh!
Publicerat December 26, 200718 yr Kul Micke! Har "Ongan" Den veckan, men det är inga problem. Äldsta grabben vill gärna lystna på Rasmus och den yngre kan lämpas av hos farfar o farmor. Klart jag kommer "hem" Mvh/ Håkan
Publicerat Januari 16, 200818 yr Författare Upp!! Snart dags. Johka har lovat att bjuda hem alla forumister på fika innan! ;D :-*
Publicerat Januari 16, 200818 yr Upp!! Snart dags.Johka har lovat att bjuda hem alla forumister på fika innan! ;D :-* ABSOLUT!!! PM:a mig, så får ni mickels adress då jag lagt fikat där! O hinner jag inte dit e det bara o kliva in! ;D :-*
Publicerat Januari 17, 200818 yr äsch lägg ut från enrio vars mickel bor,jag har länge funderat på kolla in rattarna på hans sikte,dom ska tydligen gå å gör så bössan skjuter en halvmeter brevid ,,vi brukar kalla det för ett förbaskat kul skämt
Publicerat Januari 17, 200818 yr äsch lägg ut från enrio vars mickel bor,jag har länge funderat på kolla in rattarna på hans sikte,dom ska tydligen gå å gör så bössan skjuter en halvmeter brevid ,,vi brukar kalla det för ett förbaskat kul skämt Man kanske ska åka hem till Mickel och kolla rattarna när han är på föreläsningen ...ingen dum ide :
Publicerat Januari 18, 200818 yr Man kanske ska åka hem till Mickel och kolla rattarna när han är på föreläsningen ...ingen dum ide : han sa dom var väldigt sladdriga till mej!.... :..... ;D :-* Mvh
Publicerat Januari 18, 200818 yr Författare Det verkar som det kan bli en hel del folk som kommer den 22á. Tror att dom räknar med åtminstone 150-200 platser.
Publicerat Januari 22, 200818 yr Så kom man på att det var den 22/1 idag ska göra mig ledig och dra uppåt, men vad är möbeln för något?
Publicerat Januari 22, 200818 yr , men vad är möbeln för något? det är en lokal som används för dans bla.... den ligger brevid järnvägsstationen!.. vid Konsum!.. en stor tegelbyggnad!.. ring mej om du inte hittar så förklarar jag vägen för dej!. MVh Mamre!.
Publicerat Januari 22, 200818 yr Oj..hela Upplandsmaffian på samma ställe : Kanske nåt man får läsa om i tidningen efteråt--- Jag känner till folk som tillverkar löständer i alla fall ;D
Publicerat Januari 22, 200818 yr det är en lokal som används för dans bla.... den ligger brevid järnvägsstationen!.. vid Konsum!.. en stor tegelbyggnad!.. MVh Mamre!. Bredvid vet jag inte riktigt... tvärs över (eller hellre under) spåren sett från stationshuset. Längre upp på samma gata som Konsum, ja.
Publicerat Januari 22, 200818 yr Är det ngn annan som åker från Uppsala med omnejd? I så fall är jag spekulant på att åka med om det skulle gå bra. Ring gärna mig på 070-6665756. Mvh/Erik
Publicerat Januari 22, 200818 yr Är det ngn annan som åker från Uppsala med omnejd? I så fall är jag spekulant på att åka med om det skulle gå bra. Ring gärna mig på 070-6665756.Mvh/Erik Det har löst sig, åker med Pertan!
Publicerat Januari 22, 200818 yr Jaja, ha det så trevligt gubbar och gummor! ;D Jag hoppas att Ni berättar lite om vad han hade att säga och med lite foton om det är något intressant.
Publicerat Januari 22, 200818 yr Författare Jag tyckte att det var makalöst intressant och jag tror de flesta håller med mig. Vi hade räknat med ca 150 deltagare och det kom 210 st!!! Skitskoj att det fick sådan respons!