Publicerat Mars 19, 200818 yr Fast iofs... det finns ju fler bössor i skåpet som kan få flytta.......kanske......nån gång.......och VTR:en är ju fortfarande lika frän..... Såååååååå man vet aldrig. Din Marlin kan få flytta hem till mig och samtidigt får du plats för en VTR,bra va? /Micke
Publicerat Mars 19, 200818 yr Författare Din Marlin kan få flytta hem till mig och samtidigt får du plats för en VTR,bra va? /Micke Ahaaa...du är lite sugen på en riktig bygel va?
Publicerat Mars 19, 200818 yr Ahaaa...du är lite sugen på en riktig bygel va? Yep och särskilt din som har några år på nacken! Är din med eller utan pistolgrepp? /Micke
Publicerat Mars 19, 200818 yr Författare Yep och särskilt din som har några år på nacken!Är din med eller utan pistolgrepp? /Micke Med. Hade rakt grepp på 45-70:n, men gillar pistolgreppet bättre.
Publicerat Mars 19, 200818 yr Med.Hade rakt grepp på 45-70:n, men gillar pistolgreppet bättre. Om eller när du ska sälja så kräver jag att du pm:ar mig först! /Micke
Publicerat Mars 19, 200818 yr Författare Om eller när du ska sälja så kräver jag att du pm:ar mig först!/Micke Okej!
Publicerat Mars 21, 200818 yr Tänkte meddela trådskaparen att jag provsköt en T3 Light Stainless 30-06 idag. Bössan sköt helt otroligt bra, provade tre skott, de två första satt hål i hål på 100m. Trodde rekylen skulle vara hemsk eftersom den väger så lite?, men det var absolut inga problem där inte, så 308 torde vara ännu trevligare? Dom vet vad dom pysslar med, våra grannar i öst
Publicerat Mars 21, 200818 yr Författare Tänkte meddela trådskaparen att jag provsköt en T3 Light Stainless 30-06 idag.Bössan sköt helt otroligt bra, provade tre skott, de två första satt hål i hål på 100m. Trodde rekylen skulle vara hemsk eftersom den väger så lite?, men det var absolut inga problem där inte, så 308 torde vara ännu trevligare? Dom vet vad dom pysslar med, våra grannar i öst Härligt att höra! Ju mer jag funderar på det, ju mer rätt känns det att ta T3:an, även om jag tog en Lite.....den här gången.. Och visst fan kan finnarna bygga bössor allt!