Publicerat April 19, 200818 yr Författare Sj blev man sååå taggad av "gubbarna" som sköt lååång båge!.. så nu surfar man runt på nätet för å se va de finns å införskaffa!... ... finns tydligen en i Gävle/Sandviken Rolf Eklund som tydligen en något av en expert på att bygga bågar!.. MVh Mamre!...
Publicerat April 19, 200818 yr jahaa... så missade man denna dag då, bara föra att man inte har en filofax... Ses vi på jaktstigarna i morrn? mvh
Publicerat April 19, 200818 yr jahaa... så missade man denna dag då, bara föra att man inte har en filofax...Ses vi på jaktstigarna i morrn?mvh Jag gifte mig med min. Utan henne skulle jag nog inte få nånting gjort...
Publicerat April 19, 200818 yr Författare jahaa... så missade man denna dag då, bara föra att man inte har en filofax...Ses vi på jaktstigarna i morrn? mvh vart e dom????.... å när börjar dom???... ska till Sthlm i morgon å hämta hojen!... MVh
Publicerat April 19, 200818 yr Myket trevlig dag !!!! Ja ,lite blider hann jag med att ta , blev desto mera filmat men det har jag inte hunnit med att lägga in i datan än , så det kommer senare .
Publicerat April 19, 200818 yr Vette tusan hur men får fler bilder i samma inlägg tror bilderna är för stora ! jag tar dom en o en då
Publicerat April 19, 200818 yr Det ser ju ut som om ni haft riktigt trevligt, jag velade lite vid Storvretaavfarten om jag skulle kika förbi eller inte men då var jag dryga timmen sen, så jag vek av vilket jag i efterhand ångrar lite...men men det kanske blir nån favorit i repris? planen var även att titta till hagelstigen i Fors imorgon men det sket sig oxå..
Publicerat April 19, 200818 yr härliga bilder mossborobbin hoppas att det blir en till träff i sommarså ska jag upp
Publicerat April 20, 200818 yr vart e dom????.... å när börjar dom???... ska till Sthlm i morgon å hämta hojen!... MVh gåvastbo o fors o ärentuna mch
Publicerat April 20, 200818 yr Författare Det ser ju ut som om ni haft riktigt trevligt, jag velade lite vid Storvretaavfarten om jag skulle kika förbi eller inte men då var jag dryga timmen sen, så jag vek av vilket jag i efterhand ångrar lite...men men det kanske blir nån favorit i repris? planen var även att titta till hagelstigen i Fors imorgon men det sket sig oxå.. synd du inte kom Jansson! vi höll på till 16:30 så du hadde hunnit även om du var en timme sen!... de fanns juh korv.. ... och en repris kommer det att bli, vi fick väldigt bra respons på träffen, så vi har redan planerat en ny till hösten. MVh Mamre
Publicerat April 20, 200818 yr jag ränknar att det var mej som du hoppade på (vem annars) jag som är lika oskyldig som en ungmö på sin första träff men har du nån tunna som är som ett höghus på höjden och bre som en laggårds vägg så kan jag tänka mej att låna den om du kör hemm den åt mej! samme
Publicerat April 20, 200818 yr Ok , här kommer en liten filmsnutt från träffen i helgen http://www.youtube.com/watch?v=ZMusi8q_QMQ
Publicerat April 21, 200818 yr Kul att träffen blev lyckad, ni rätade säkert ut flera frågetecken kring bågjakten. Det känns faktiskt ganska tryggt att Thomas är med och styr upp det hela, jag känner JS förstår ni Mycket bra att ni fick med tradskytte så att det inte bara är dessa "nymodernateknisktöverlägsnasattyg" till pilbågar , men det är klart det blir lätt focus på compound när 95% av jägarna använder dessa. Bra jobbat. Mvh S
Publicerat April 21, 200818 yr det är väl bara att erkänna att jag beställt nya pilar i dag! sen hoppas jag att dom hinner komma före helgen så man hinner skjuta lite för nu vart det en nytändning som heter duga alltid är det nån som lurar en att skaffa en massa grejor, typiskt! har beställt ett gäng med vaptor blackhawk 2000 bågen drar jag till 50pund, hade för mej att den låg på 60 mvh, samme
Publicerat April 21, 200818 yr Författare det är väl bara att erkänna att jag beställt nya pilar i dag!sen hoppas jag att dom hinner komma före helgen så man hinner skjuta lite för nu vart det en nytändning som heter duga alltid är det nån som lurar en att skaffa en massa grejor, typiskt! har beställt ett gäng med vaptor blackhawk 2000 bågen drar jag till 50pund, hade för mej att den låg på 60 mvh, samme härligt Samme!... kan vi skjuta massor i sommar!.... Mvh Mamre!..
Publicerat April 21, 200818 yr japp jag hoppas att jag får dom på fred, om du är här så kan du få testa min om du tar med pilar har satt ner priset på bygeln så jag hoppas jag får råd med en coupundare snart mvh, samme
Publicerat April 21, 200818 yr Ni såg ju ut att ha hur trevligt som helst Jobbade tyvärr under den helgen, samt att det var en bra bit att åka Men det blir väl fler träffar framöver antar jag?