Publicerat Februari 12, 200917 yr Mitt namn är Michaela. Jag är 21 år gammal och kommer ifrån Gränna. Har en jämthundstik, Lycka som är 9 månader gammal. Jobbar på Fiskecenter i Jönköping och har hand om jaktavdelningen där vi erbjuder kläder, ammunition och tillbehör. Har gått tre år på ForshagaAkademins viltvårdsgymnasium och brinner verkligen för det här med jakten. Det är inte bara mitt största intresse utan oxå min livsstil. Jobbat som fiskeguide i Yukon, Kanada under två säsonger. Bor tillsammans med hunden i ett hus på landet och jag trivs jättebra. Det var lite kort om mig...
Publicerat Februari 12, 200917 yr Välkommen! Vi passerar nog Gränna imorgon på väg upp till Tokholm och Mr Mauser
Publicerat Februari 12, 200917 yr Författare Välkommen!Vi passerar nog Gränna imorgon på väg upp till Tokholm och Mr Mauser Stannar ni så lovar jag att bjuda på en kopp kaffe och några polkagrisar:)
Publicerat Februari 12, 200917 yr Följ Vättern upp till en vacker liten vik ,så hittar du vart jag bor å jagar. Så vi borde prata samma spårk Väääldigt många Norrlänningar här Hej hej...........
Publicerat Februari 12, 200917 yr Författare Välkommen hit, kul med tjejer som vill vara med här./Lasse Jag tackar och självklart så hoppas och tror jag att vi uppskattas lika mycket som alla andra här inne.
Publicerat Februari 13, 200917 yr Hej & välkommen hit! Visst har man varit uppe i Bunn och Ören och fiskat medan man bodde i Huskvarna och på Ölandsberget och friat.
Publicerat Februari 13, 200917 yr VAAA??? Har du flyttat FRÅN Värmland Skojar bara Hjärtligt välkommen ska du vara
Publicerat Februari 13, 200917 yr Välkommen!Vi passerar nog Gränna imorgon på väg upp till Tokholm och Mr Mauser This is the end of the forum, as we know it.. lalala.. (P.s, välkommen oxå, Michaela )
Publicerat Februari 13, 200917 yr Jag var i Gränna en gång helt galet ställe. Har en gammal volvo och enda parkeringen som fanns var någon slags kullerstens slalombacke. Kom tillbaka efter ett besök på bolaget, och dömm om min förvåning när jag hittade bilen 50 meter nedanför där jag parkerat den. Lika förvånad var hon som hade fått påhälsning i bakluckan.( av en volvo) Men en vacker stad i övrigt. VÄLKOMMEN
Publicerat Februari 13, 200917 yr Super kul att du hittat hit. Extra kul är väl att du är så "udda". En ung tjej som jagar och dessutom hunnit med att jobba som fiske guide.. Coooolt !
Publicerat Februari 13, 200917 yr Välkommen hit! Det är alltid roligt med nya medlemmar men eftersom ni damer är lite underrepresenterade här så är det extra kul! Vidare verkar du ha rätt spännande kompetens och absolut helt rätt inställning till livet och det bådar gott!!! Jättespännande med dina erfarenheter i Kanada... Kanske kommer lite häftiga historier från det senare? Här brinner vi alla för jakt så välkommen in i värmen
Publicerat Februari 13, 200917 yr Välkommen hit! Att du är tjej, och dessutom snygg är av underordnad betydelse. Att du är tjej, fiskar, jagar och kallar det en livsstil.....jösses! B) Skämt åsido, men en sån som dig skulle man ha träffat för en så där 15-20 år sedan Provade du på jakten i Yukon också, eller blev det fiske för hela slanten?
Publicerat Februari 13, 200917 yr Även jag vill hälsa dig varmt välkommen hit. Hoppas och tror att du kommer att vara här ofta och berika detta forum med intressanta berättelser och iaktagelser från dina resor. Och precis som Wizard säger, så är det extra kul när tjejerna hittar hit också. Och du har helt klart rätt inställning till vilken hundras man ska ha... Mvh Janne
Publicerat Februari 13, 200917 yr Välkommen! Trevligt med fler tjejer bland djuren. Som Exabit skrev så passerar vi på vägen till Mr mausers "Crib" i 08-reservatet... Stannar vi till så lovar jag att koppla Exabitstern... Mvh. Robban
Publicerat Februari 13, 200917 yr Välkommen ! I detta relativt mansdominerade forum är det alltid kul med fler tjejer. Såså, upp med lite stories från Yukon-tiden så får du snart tillträde till jaktdagboken (50 inlägg), det är den som är en av de bästa funktionerna här på forumet enligt mig med flera.
Publicerat Februari 13, 200917 yr Hej å Välkommen hit Michaela!! Hoppas du ska trivas med sällskapet på denna sida... Ser fram emot att läsa om dina jakt å fiskeäventyr. Återigen, Varmt Välkommen!!