Publicerat Februari 16, 200917 yr :D jag har aldrig sett en vem är tråd blivit så använd som denna , undrar varför ? men välkommen hit och akta dig för hippen vid småtimmarna
Publicerat Februari 16, 200917 yr jag har aldrig sett en vem är tråd blivit så använd som denna , undrar varför ? men välkommen hit och akta dig för hippen vid småtimmarna Småpojkar och hundvalpar är ungefär lika dana i detta sammanhang.
Publicerat Februari 16, 200917 yr Välkommen! Du har till synes hunnit med en hel del trots ung ålder, kul!
Publicerat Februari 16, 200917 yr men välkommen hit och akta dig för hippen vid småtimmarna Hörrödudu! Vamenareumeddetdär? Hipshot är väl snäll allt som oftast? Michaela.. samla gärna på dej ett lager med gammal hagelammunition, gärna fågelhagel, grövre än us 4 behövs inte. Sen kommer jag och köper det av dej i maj då det är dags för Elmia. Vissa affärer med tillstånd att sälja plugg får in patroner från dödsbon osv, sånt är jag superintresserad av! Mest intressant är gammal 32 grams laddad blytrap.. Allt till bra pris är spännande! Hittar du något så går det bra att dra ett pm Mvh!
Publicerat Februari 16, 200917 yr Hörrödudu! Vamenareumeddetdär? Hipshot är väl snäll allt som oftast? Michaela.. samla gärna på dej ett lager med gammal hagelammunition, gärna fågelhagel, grövre än us 4 behövs inte. Sen kommer jag och köper det av dej i maj då det är dags för Elmia. Vissa affärer med tillstånd att sälja plugg får in patroner från dödsbon osv, sånt är jag superintresserad av! Mest intressant är gammal 32 grams laddad blytrap.. Allt till bra pris är spännande! Hittar du något så går det bra att dra ett pm Mvh! Hmmm... Vad får dig att tro att du är den enda som intresserar dig för dylika tingestar Hippen??? Jag säger samma sak om allt det står Hull 12/70 på
Publicerat Februari 16, 200917 yr Är nog inte ensam.. men frågade först Lovar, alla ev Gafab 36 gr us 4 är dina Mvh!
Publicerat Februari 16, 200917 yr Michaela.. samla gärna på dej ett lager med gammal hagelammunition, gärna fågelhagel, grövre än us 4 behövs inte. Sen kommer jag och köper det av dej i maj då det är dags för Elmia. Vissa affärer med tillstånd att sälja plugg får in patroner från dödsbon osv, sånt är jag superintresserad av! Mest intressant är gammal 32 grams laddad blytrap.. Allt till bra pris är spännande! Hittar du något så går det bra att dra ett pm Tänk lite på mig da egobert Alla kal 20/70 us1 kan du lägga ner i hippens kartong för vidare befodran till mig.....inte helt lätt att få tag på! Inställer mig förövrigt i skaran av tvivelaktiga ensamma gubbar som vill hälsa dig varmt välkommen /Micke
Publicerat Februari 16, 200917 yr Haha, varmt välkomnande kan man ju kalla detta Får väl inte vara sämre än o önska dig välkommen jag med
Publicerat Februari 16, 200917 yr Tänk lite på mig da egobert Alla kal 20/70 us1 kan du lägga ner i hippens kartong för vidare befodran till mig.....inte helt lätt att få tag på! Inställer mig förövrigt i skaran av tvivelaktiga ensamma gubbar som vill hälsa dig varmt välkommen Hade stått först i den kön jag med om jag nu inte varit gift Ang pluggen, plutten, så tänker jag alltid på dej. Du får en skrälldus i mars! Mvh!
Publicerat Februari 16, 200917 yr Författare Vilket ös det har blivit på den här tråden, vilket välkomnande jag har fått. Tvivlar inte en sekund på att ni skulle få ihop folk till en bussresa men jag lovar att det finns inget zoo i Gränna. Bara en massa sockersöta polkagrisar, kullerstenar och mycket folk:) Lovar mina nya "fans" att jag ska lägga upp information om min Kanadaresa. Den rätta inspirationen måste bara infinna sig först för det finns mycket intressant att skriva. Vad gällande hagel så kan det nog gå att ordna. Det här med ammunition är ganska nytt för oss så det är ingen som har kommit med någon sådan förfrågan ännu men det ska inte vara omöjligt att ordna. Jag har en hel ICA-kasse full som du kan få annars.
Publicerat Februari 16, 200917 yr Författare Välkommen hit..Om jag inte missminner mig så finns du även på minjakt.se Tackar. Ja det stämmer, jag har minjakt oxå.
Publicerat Februari 16, 200917 yr Vad gällande hagel så kan det nog gå att ordna. Det här med ammunition är ganska nytt för oss så det är ingen som har kommit med någon sådan förfrågan ännu men det ska inte vara omöjligt att ordna. Jag har en hel ICA-kasse full som du kan få annars.
Publicerat Februari 16, 200917 yr Du vet att gränna ligger mycket närmare från mig Hippen, jag kan ju bara ramla in hos Michaela o anta din skepnad och inkassera en kasse med plugg. Innan du hinner fatta vad som hänt så har jag bränt allt på små lerduvor o annat /Lasse
Publicerat Februari 16, 200917 yr Du vet att gränna ligger mycket närmare från mig Hippen, jag kan ju bara ramla in hos Michaela o anta din skepnad och inkassera en kasse med plugg. Innan du hinner fatta vad som hänt så har jag bränt allt på små lerduvor o annat :D /Lasse Go for it! Skinbrallor och en peruk, sen är allt klart! Nej, eftersom Hippen och jag är tämligen storförbrukare av 12/70 så behöver vi lite billigare tillskott lite då och då... ...och han var fräck nog att fråga först Nu slutar jag denna lååååååååååååååååååååååååååånga trådkapning Salve!
Publicerat Februari 17, 200917 yr Var du med på en av rep. jakterna på kolmården skogarna, nu på slutet av sesången?
Publicerat Februari 17, 200917 yr Författare Var du med på en av rep. jakterna på kolmården skogarna, nu på slutet av sesången? Japp, det var jag. var du oxå där?
Publicerat Februari 17, 200917 yr Jobbar på Fiskecenter i Jönköping och har hand om jaktavdelningen där vi erbjuder kläder, ammunition och tillbehör. Först måste jag väl också säga välkommen...jäklar vilken fart det blev i denna tråd, och ändå har dyslexigänget inte hittat hit än... Fiskecenter, är det den butiken som den rullstolsbundne killen äger?
Publicerat Februari 17, 200917 yr Välkommen hit! Från en annan Grännabo! Vill du prova pil o båge nån gång vet du vem du ska prata med!
Publicerat Februari 17, 200917 yr Författare Stojjan - Ja, det är mycket riktigt. Chefen sitter i rullstol. Ther - En till Grännabo, då borde jag väl ändå veta vem du är? Jensa - Jaha, ser man på. Det var ju dock ett knippe hundförare där så vem var du av dem?
Publicerat Februari 17, 200917 yr Chào mừng bạn đến với trang săn bắn hy vọng bạn sẽ thích thú! Kính Mamre
Publicerat Februari 17, 200917 yr ...Ther - En till Grännabo, då borde jag väl ändå veta vem du är? ... Näe, tyvärr så har jag väl inte direkt stuckit ut i Gränna. Men jag kanske är ökänd i Gränna fast jag inte vet om det!? Jag får väl försöka göra nåt så jag sticker ut lite mer när jag är på stan(läs Gränna)! Flyttade hit -02 från jkpg. Kommer nog inte flytta härifrån i första taget heller!
Publicerat Februari 17, 200917 yr . Kommer nog inte flytta härifrån i första taget heller! Gottegris... (Undrar vad Mamre försökte skriva i sitt inlägg egentligen...man ska ta av sig lovikavantarna när man skriver på en dator... )
Publicerat Februari 17, 200917 yr Jag ska nog baxa mej in i detta välkomnande till forumet Michaela.. =)