Publicerat Februari 17, 200917 yr Chào mừng bạn đến với trang săn bắn hy vọng bạn sẽ thích thú!Kính Mamre
Publicerat Februari 17, 200917 yr Välkommen! Kul med fler tjejer härinne. Maken till tittarsiffror i den här tråden har man aldrig varit med om, kanske knepet att använda sitt eget porträtt som avatar gör susen.
Publicerat Februari 17, 200917 yr Maken till tittarsiffror i den här tråden har man aldrig varit med om, kanske knepet att använda sitt eget porträtt som avatar gör susen. Funkar inte för oss alla...
Publicerat Februari 17, 200917 yr Funkar inte för oss alla... Nä, det skulle nog få motsatt effekt i våra fall skulle jag tro...
Publicerat Februari 17, 200917 yr Funkar inte för oss alla... Åja så tokig är du inte Själv är jag djävligt snygg /Micke
Publicerat Februari 18, 200917 yr Michaela! Eftersom jag är lyckligt gift berör mig inte ditt civilstånd ett dugg men till synes har du fått en skara beundrare som säkerligen undrar över samma sak nämligen om du har pojkvän? Håll andan pöjkar å torka bort dreglet från mulen, snart kommer svaret. Mvh. Robban
Publicerat Februari 18, 200917 yr Michaela!Eftersom jag är lyckligt gift berör mig inte ditt civilstånd ett dugg men till synes har du fått en skara beundrare som säkerligen undrar över samma sak nämligen om du har pojkvän? Håll andan pöjkar å torka bort dreglet från mulen, snart kommer svaret. Mvh. Robban Jäkla dej Robban, det där tänkte ju jag skriva !! Och Michaela...svara ja på den frågan oavsett hur det är, annars riskerar din pm-box att rinna över ganska fort. Och eftersom både jag och Robban är lyckligt gifta (ja inte med varandra !), så är det ju bara andra sorteringen kvar... Föresten, kan du inte lägga ut lite mer bilder på din jämte?, vi var in på din sida och kollade, och hon var otäckt lik våran jämte, men det var ingen bild riktigt på huvudet, skulle vara skoj att se. Mvh
Publicerat Februari 18, 200917 yr Stojjan - Ja, det är mycket riktigt. Chefen sitter i rullstol.Ther - En till Grännabo, då borde jag väl ändå veta vem du är? Jensa - Jaha, ser man på. Det var ju dock ett knippe hundförare där så vem var du av dem? En av killarna med hilux och stort hundskåp javisst ja som om inte alla hade det
Publicerat Februari 18, 200917 yr Och eftersom både jag och Robban är lyckligt gifta (ja inte med varandra !), så är det ju bara andra sorteringen kvar... Hört talas om "saving the best for last"?
Publicerat Februari 18, 200917 yr Sista desperata utvägen, ragga på jaktsidan ja jävlar nu har man sett allt
Publicerat Februari 18, 200917 yr Hur var formuleringen nu igen...? Ämnet verkar färdigdiskuterat så då kan vi väl låsa här? Jämta? Jäämtaa? Jääämtaaa?
Publicerat Februari 18, 200917 yr En av killarna med hilux och stort hundskåp javisst ja som om inte alla hade det ...hmm..vad säger vi om detta.. ...noga utvald eller
Publicerat Februari 18, 200917 yr Författare Michaela!Eftersom jag är lyckligt gift berör mig inte ditt civilstånd ett dugg men till synes har du fått en skara beundrare som säkerligen undrar över samma sak nämligen om du har pojkvän? Håll andan pöjkar å torka bort dreglet från mulen, snart kommer svaret. Mvh. Robban Är ni beredda? Nej, jag har ingen pojkvän.
Publicerat Februari 18, 200917 yr Författare En av killarna med hilux och stort hundskåp javisst ja som om inte alla hade det Ja, då vet jag vem du är. Hur gick det med dina hundar eller missminner jag mig om dem åkte på en hörvel av stornasse?
Publicerat Februari 18, 200917 yr Är ni beredda?Ja, det är jag Underbart svar -"Har du pojkvän?" -"Ja, det är jag" Här finns det utrymme för feltolkningar så det skriker om det!
Publicerat Februari 18, 200917 yr Författare Underbart svar -"Har du pojkvän?" -"Ja, det är jag" Här finns det utrymme för feltolkningar så det skriker om det! Jag satt nog i andra tankar för jag svarade nog på någonting annat men ändrade mitt inlägg till det korrekta svaret.
Publicerat Februari 19, 200917 yr Väcker en gammal tråd till liv ! Haha sluta alla skrev nu eller är de PM bombning som pågår
Publicerat Februari 19, 200917 yr Ja, då vet jag vem du är. Hur gick det med dina hundar eller missminner jag mig om dem åkte på en hörvel av stornasse? Stämmer! Det var den gången ja. Det gick bra med hundarna dom har läkt ihop. Kommer inte ihåg fick du inte skjuta något? - en kron va..!? Hoppas du kommer trivas här. det finns mycket kunnigt folk man kan fråga om allt möjligt. Och en del andra MVH Jensa
Publicerat Februari 19, 200917 yr Tack, vad snällt Väl bekommen Micke! du är ju både kunnig och underhållande
Publicerat Februari 20, 200917 yr Författare Stämmer! Det var den gången ja. Det gick bra med hundarna dom har läkt ihop.Kommer inte ihåg fick du inte skjuta något? - en kron va..!? Hoppas du kommer trivas här. det finns mycket kunnigt folk man kan fråga om allt möjligt. Och en del andra MVH Jensa Om det hade varit så väl. På hela dagen såg jag ett rådjur och det var på grannpasset. Det var inte alls någon turdag för min del. Hoppas på annan tur nu i helgen, dovhjortsjakt kring Katrineholm och Finspång.
Publicerat Februari 20, 200917 yr Hej Michaela! Tänkte skingra en del av testosterondimman här och önska dig välkommen! Mvh! Madeleine
Publicerat Februari 20, 200917 yr Författare Hej Michaela!Tänkte skingra en del av testosterondimman här och önska dig välkommen! Mvh! Madeleine Hej Madeleine. Tackar så hjärtligt för välkomnandet. Kul att se att det finns lite tjejer här inne oxå.