Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är MichaelaFridell

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Ojojoj, jag tackar så hjärtligt allihop för mitt stora välkomnande till jaktsidan.

• Svar 149
  • Visningar 16,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
  • Författare
Hej & välkommen hit!

:lol:

Visst har man varit uppe i Bunn och Ören och fiskat medan man bodde i Huskvarna och på Ölandsberget och friat. :lol:

Då valde du absolut en vacker plats för ditt frieri. :)

Publicerat
  • Författare
Välkommen hit!

Att du är tjej, och dessutom snygg är av underordnad betydelse. Att du är tjej, fiskar, jagar och kallar det en livsstil.....jösses! :lol: :lol: :)

Skämt åsido, men en sån som dig skulle man ha träffat för en så där 15-20 år sedan :lol:

Provade du på jakten i Yukon också, eller blev det fiske för hela slanten?

Ser man på, något av en dröm kanske?

Nej, jag provade inte på någon jakt i Yukon, var fullt uppbokad med fiske i några månader. Jag var inte där riktigt under jaktsäsongen heller men det är ju självklart ett plus att ha varit där för nu har jag skapat mig lite kontakter så det som kommer att kosta mig pengar är flygresan dit. Resten är ordnat:)

Publicerat
Då valde du absolut en vacker plats för ditt frieri. :)

Jepp! :lol: Det var fint där då och jag antar att det är fint där ännu. :lol: Fin utsikt över Vättern. :lol:

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

hej och välkommen hit <_<

Publicerat

Får väl säga välkommen även om jag själv precis anlänt hit...

Har ju gått på Ribbaskolan en gång i tiden men det är väl inte mycket kvar av den nu. Men Gränna känner jag väl till sen den tiden men nu blir det mest någon tur dit på sommaren.

Häftig erfarenhet med Yukon. Kan inte finnas många så unga som varit fiskeguider där och särskilt inte tjejer.

Publicerat

Brukar du också plocka batterier på kullerstensgatan under vätternrundan, det var nästan så jag ville stanna <_< Gränna ligger fint men jag minns mest en cykel och kullerstenar :huh:

Välkommen hit vem är jämttiken efter ?

Publicerat

Vilken skillnad det är då en tjej registrerar och presenterar sig själv, motför killar/gubbar...

Mer än 420 visningar sedan igårkväll, för närvarande 11st som tittar på denna tråd... hehe!

...och själv hör jag ju oxå till en av alla dessa som tittar lite extra då det tittar in en tjej till på forumet!

Hursomhelst, varmt välkommen hit Michaela!

/Henke

Publicerat
  • Författare
Vilken skillnad det är då en tjej registrerar och presenterar sig själv, motför killar/gubbar...

Mer än 420 visningar sedan igårkväll, för närvarande 11st som tittar på denna tråd... hehe!

...och själv hör jag ju oxå till en av alla dessa som tittar lite extra då det tittar in en tjej till på forumet!

Hursomhelst, varmt välkommen hit Michaela!

/Henke

Haha, det är allt ett knippe folk som har kikat in. Trevligt tycker jag.

Jag tackar ännu en gång för mottagandet.

Publicerat
Haha, det är allt ett knippe folk som har kikat in. Trevligt tycker jag.

Jag tackar ännu en gång för mottagandet.

Du ska veta att det är alltid roligt att det kommer in kvinnfolk här. Det brukar alltid bli extra varmt mottagande. ;):P:D Det är speciellt ungtupparna som inte har stadgat sig ännu som är värst. -_-;)

Publicerat

.... och Isjonsson :D;):P

Mvh!

Publicerat
.... och Isjonsson ;);):D

Mvh!

Tack det samma! Då kan vi ta varandra i hand hippen! :D Det är ju synd att det är 100 mil mellan oss! :D:P

Publicerat
:D;);)
Publicerat

TJEJER............. ;)

Jag vill oxå va med!

Välkommen, trevlig blogg har du oxå :D

Publicerat

Välkommen

Publicerat

välkommen

Publicerat

Aha, Fiskecenter handlade jag en hel del på när jag pluggade gymnasiet i Jönköping kring -98. :blush:

Välkommen!

Publicerat
  • Författare
Aha, Fiskecenter handlade jag en hel del på när jag pluggade gymnasiet i Jönköping kring -98. ;)

Välkommen!

Nu har det ju hunnit ändra sig lite sen dess men har du vägarna förbi någon dag så får du titta in. Inte nog med att vi säljer mycket jaktsaker utan det finns snygga anställda där oxå:D

Publicerat
Nu har det ju hunnit ändra sig lite sen dess men har du vägarna förbi någon dag så får du titta in. Inte nog med att vi säljer mycket jaktsaker utan det finns snygga anställda där oxå:D

Först ska jag väl sälla mig till skaran som säger välkommen... Väntar som alla andra på historierna från Kanada.

Sen bör du nog kräva en lönehöjning efter ditt inlägg ovan, lär ju öka omsättningen markant :D

Publicerat
Först ska jag väl sälla mig till skaran som säger välkommen... Väntar som alla andra på historierna från Kanada.

Sen bör du nog kräva en lönehöjning efter ditt inlägg ovan, lär ju öka omsättningen markant :D

MB... :D Jag hörde att du ordnat bussresa till gränna :o

Publicerat
MB... :o Jag hörde att du ordnat bussresa till gränna :(

Haha! Ja med alla desperata singlar på forumet så skulle det nog inte vara så svårt att få ihop till en buss :D

Tyvärr får jag nog överlåta allt sånt på nån annan, Jensa kanske? :D

Publicerat
Haha! Ja med alla desperata singlar på forumet så skulle det nog inte vara så svårt att få ihop till en buss :D

Tyvärr får jag nog överlåta allt sånt på nån annan, Jensa kanske? :D

Visst! vi kan fylla flaket på min gamla tjänste bil Tgb30 :o

Publicerat

Pojkar, om en tjej säger de finns snygga anställda, va är de mest logiskt hon menar då? Ska ni annordna en homo tripp till gränna eller bara för ni är singlar :huh: ?

Annars är den tjejen som säger de väldigt vacker och har bra självinsikt om hon menar sig själv eller en riktig linda rosing/carolin gynning ;) !

Publicerat

Välkommen hit..

Om jag inte missminner mig så finns du även på minjakt.se