Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är MichaelaFridell

Featured Replies

Publicerat
Om det hade varit så väl. På hela dagen såg jag ett rådjur och det var på grannpasset.

Det var inte alls någon turdag för min del. Hoppas på annan tur nu i helgen, dovhjortsjakt kring Katrineholm och Finspång.

Hej å välkommen

Lite nyfiken, jagar du mot julita hållet då lr?

• Svar 149
  • Visningar 16,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
  • Författare
Hej å välkommen

Lite nyfiken, jagar du mot julita hållet då lr?

Jag tackar.

Jag ska till min kompis i Svartviken men åt vilket det ligger det undrar jag oxå.

Jag är på besök i Västerås nu så jag kommer från fel håll när jag kör ner så jag är inte helt hundra. Uppdaterar dig senare.

Publicerat

Välkommen hit.

Publicerat

Ha det så kul i Svartviken, hälsa ;)

Jag bor i samma trakter och hoppas också på en dov i helgen...

Publicerat
Om det hade varit så väl. På hela dagen såg jag ett rådjur och det var på grannpasset.

Det var inte alls någon turdag för min del. Hoppas på annan tur nu i helgen, dovhjortsjakt kring Katrineholm och Finspång.

Mindes fel blandar ihop alla jakter :P ja då får du ha en riktig "skitjakt" i helgen själv ska jag nog bli inne och kurera mig då jag åkt på en riktig förkylning.

Hade

Publicerat
Jag tackar.

Jag ska till min kompis i Svartviken men åt vilket det ligger det undrar jag oxå.

Jag är på besök i Västerås nu så jag kommer från fel håll när jag kör ner så jag är inte helt hundra. Uppdaterar dig senare.

Ja du svartviken har jag ingen aning om heller, en kompis jobbar som jägare vid julita, varit å hjälpt han lite. Åkte förbi han nu när jag åkte till skåneland. lagom med snö oxå jämfört med våra 70 cm hemma ^_^ Fina marker där nere så du får nog rolig jakt, inge avis alls :P

Publicerat

mmmh.. välkommen till forumet, om än lite sent. :P

Publicerat
  • Författare
Ha det så kul i Svartviken, hälsa :D

Jag bor i samma trakter och hoppas också på en dov i helgen...

Hej MissBeretta.

Vi kunde inte får upp din bild i större format så vi kom inte riktigt fram till vem du var.

Men, John Ohlsson hälsar iallfall.

Hur gick din jakt i helgen?

Jag var i Sonstorp och på Bäckershov. Hade en jättetrevlig helg men varför skulle jag få lyckas någon gång?

Jag såg ungefär allt som inte var lovligt. Men så är det ibland och det är bara att bita ihop för någon ska jag väl oxå lyckas.

Publicerat
  • Författare
Mindes fel blandar ihop alla jakter :D ja då får du ha en riktig "skitjakt" i helgen själv ska jag nog bli inne och kurera mig då jag åkt på en riktig förkylning.

Hade

Har haft en jättebra helg men ack så svårt det ska vara att lyckas.

Hur går det med din förkylning? Jag tror ju stenhårt på det där med att killar blir riktigt ynkliga när förkylningen slår till:)

Hörde på ryktes vägar att det vankas wachtel-valpar, stämmer detta?

Publicerat
  • Författare
mmmh.. välkommen till forumet, om än lite sent. :D

Jag tackar och bugar.

Publicerat
Har haft en jättebra helg men ack så svårt det ska vara att lyckas.

Hur går det med din förkylning? Jag tror ju stenhårt på det där med att killar blir riktigt ynkliga när förkylningen slår till:)

Hörde på ryktes vägar att det vankas wachtel-valpar, stämmer detta?

:) ja förhoppningsvis. både wachteln och vita älghunden är parade ,vet inte om du träffade Fredrik när du var hos Tobbe men han har ialla fall en valp efter min vita.

Hade :rolleyes:

Publicerat
  • Författare
:) ja förhoppningsvis. både wachteln och vita älghunden är parade ,vet inte om du träffade Fredrik när du var hos Tobbe men han har ialla fall en valp efter min vita.

Hade :rolleyes:

Nej, honom träffade jag aldrig.

Jag är nämligen på jakt efter en wachtel valp. Men det kanske får bli ett senare projekt.

Publicerat
Mitt namn är Michaela. Jag är 21 år gammal och kommer ifrån Gränna.

Har en jämthundstik, Lycka som är 9 månader gammal.

Jobbar på Fiskecenter i Jönköping och har hand om jaktavdelningen där vi erbjuder kläder, ammunition och tillbehör.

Har gått tre år på ForshagaAkademins viltvårdsgymnasium och brinner verkligen för det här med jakten. Det är inte bara mitt största intresse utan oxå min livsstil. Jobbat som fiskeguide i Yukon, Kanada under två säsonger.

Bor tillsammans med hunden i ett hus på landet och jag trivs jättebra.

Det var lite kort om mig...

Hej!

Undrar om inte vi gick på forshagaakademin samtidigt.. gick bara ett år där på hundsport.

När tog du studenten? (Om man får vara nyfiken :huh: ) hehe..

Publicerat

Attans vilket drag i en välkommen tråd kul :huh: Välkommen hit

Publicerat
  • Författare
Hej!

Undrar om inte vi gick på forshagaakademin samtidigt.. gick bara ett år där på hundsport.

När tog du studenten? (Om man får vara nyfiken :huh: ) hehe..

Hej Sandra&Vilja.

Ja, det kanske vi gjorde.

Jag gick ut nu 2008. När gick du?

Publicerat
En av killarna med hilux och stort hundskåp <_< javisst ja som om inte alla hade det :huh:

post-1497-1235422163_thumb.jpg

Mkt bra bild, framförallt på pervohunden.. <_<:angry::lol:

Välkommen förövrigt.

Publicerat
Mkt bra bild, framförallt på pervohunden.. ;):P:D

Välkommen förövrigt.

:D:D den var dassig B) ja den hunden var speciell ;)

Publicerat
Nej, honom träffade jag aldrig.

Jag är nämligen på jakt efter en wachtel valp. Men det kanske får bli ett senare projekt.

Ja det är bara att höra av dig. Jag tror den här kombinationen kan bli riktigt bra! B)

Publicerat
  • Författare
Attans vilket drag i en välkommen tråd kul B) Välkommen hit

Jämthund- Tack så mycket.

Ja, skitroligt. Tråden har verkligen varit väl besökt men folk trivs nog bättre i större sällskap för det är fasiken inga inlägg i min meddelande-box ;)

Jensa- Jag är intresserad av att höra mer.

Publicerat
Hej Sandra&Vilja.

Ja, det kanske vi gjorde.

Jag gick ut nu 2008. När gick du?

Jag gick där 2005 (måste det varit)

Publicerat
Hej MissBeretta.

Vi kunde inte får upp din bild i större format så vi kom inte riktigt fram till vem du var.

Men, John Ohlsson hälsar iallfall.

Hur gick din jakt i helgen?

Jag var i Sonstorp och på Bäckershov. Hade en jättetrevlig helg men varför skulle jag få lyckas någon gång?

Jag såg ungefär allt som inte var lovligt. Men så är det ibland och det är bara att bita ihop för någon ska jag väl oxå lyckas.

Hej

Nej jag syns ju inte jättebra på den bilden, men jag heter Jennica och har varit hos john på jakt och fest flera gånger :P

Jag sköt inget heller i helgen, hade läge på en dovspets men jag väntade lite för länge... men min jaktgäst från Värmland fick både en spets och en kalv så det var lyckat ändå.

Publicerat
Hej

Nej jag syns ju inte jättebra på den bilden, men jag heter Jennica och har varit hos john på jakt och fest flera gånger :P

Jag sköt inget heller i helgen, hade läge på en dovspets men jag väntade lite för länge... men min jaktgäst från Värmland fick både en spets och en kalv så det var lyckat ändå.

Hörru bassethäxan... När får jag komma och dräpa nåt då?

Publicerat
  • Författare
Hej

Ja, men då hade han rätt. Han sa: Ja, på beskriveningen av vapen så tror jag det är Jennica.

Jag såg dig på ett antal festbilder. Du såg jätteglad ut men känner igen det där. Brukar drabbas av det syndromet vareviga gång jag träffar på dem där killarna.

Publicerat
Hörru bassethäxan... När får jag komma och dräpa nåt då?

Så länge du säger bassethäxa så lär det dröööööja :P

Jag har ju inte skjutit nåt själv än...

Publicerat
Ja, men då hade han rätt. Han sa: Ja, på beskriveningen av vapen så tror jag det är Jennica.

Jag såg dig på ett antal festbilder. Du såg jätteglad ut men känner igen det där. Brukar drabbas av det syndromet vareviga gång jag träffar på dem där killarna.

haha, jaså fanns jag med på bild också, illa....

Ja de där grabbarna är galna, men man har alltid kul :P