Publicerat December 22, 201015 yr Lite gamla bilder på min nobs/finne då hon bara var typ 14 veckor ;-) nu är hon 6 månader men nån jävel stal min kamera så jag håller på att fixa fram lite fler foton :-)
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Författare En liten bild på min röding då hon ska kolla in den nya jakttidningen
Publicerat Augusti 5, 201114 yr En liten bild på min röding då hon ska kolla in den nya jakttidningen Praktik OCH teori- vad är det/vad blir det av den lilla godingen?
Publicerat September 8, 201114 yr Tålsmarks Sunna ser du Lars, en fågel med en Nobs, kors i taket va? /mats Här har du några till...fåglar med en nobs alltså...Bratthögens Mira Från årets premiärhelg och "Myrans" första riktiga säsong
Publicerat September 28, 201114 yr Ja så har man fått smått i stugan igen. Var i Stöde utanför Sundsvall i fredags och fick min lilla Nicke Eller Fanbyklackens skott som han heter på SKK. Men han fick namnet Nicke lilltroll rätt så snabbt.
Publicerat September 28, 201114 yr Författare Ja så har man fått smått i stugan igen. Var i Stöde utanför Sundsvall i fredags och fick min lilla Nicke Eller Fanbyklackens skott som han heter på SKK. Men han fick namnet Nicke lilltroll rätt så snabbt. Men oh så söt liten krabat
Publicerat Oktober 25, 201114 yr Nu har jag och min särbo matte börjat låta lille Nicke få va med en stund i skogen. Perfekt att grilla lite björn falukorv och då vill han också smaka. Totalt orädd och jättenyfiken på allt lille Nicke nyfiken Så några långa stunder har han inte tid att äta korv...
Publicerat Januari 16, 201214 yr Nu har jag och min särbo matte börjat låta lille Nicke få va med en stund i skogen. Perfekt att grilla lite björn falukorv och då vill han också smaka. Totalt orädd och jättenyfiken på allt lille Nicke nyfiken Så några långa stunder har han inte tid att äta korv... Nu idag fick han känna på en nyskjuten orrtupp. Är gott gry i den valpen. När tuppen flaxade med vingarna så tog han den direkt. Å särbo matte Ann Britt tog bilder och tyckte det var skitkul....
Publicerat Mars 18, 201214 yr Trötta hundar är snälla hundar. Gäller även 7 mån nobsar. ;) Jobbigt att vara med och fiska på isen....
Publicerat Juli 1, 201213 yr I rätt ljus, ovanför matte i en trapp och med himmelen som bakgrund, ser fulingen ut sån här
Publicerat Juli 4, 201213 yr Författare Jäger, snart 9 veckor. Dom är ju så vackra dom små rödingarna
Publicerat September 8, 201213 yr Jagade fågel igen för första gången sen 2008, då med Kolgårdens Stalo. Idag hade jag lånat Viterlidens Sakko:)
Publicerat September 8, 201213 yr Författare Jagade fågel igen för första gången sen 2008, då med Kolgårdens Stalo. Idag hade jag lånat Viterlidens Sakko:) Från Viterliden kommer det bra hundar.
Publicerat Juli 11, 201312 yr Författare Jag och Leipipirs Mirva i campingstugan vi tar en liten sovmorgon
Publicerat September 18, 201312 yr Gör mitt första inlägg här med ett par bilder på min finne Zorro. Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, nu blir det ut i skogen till gammtupparna! //Jonas
Publicerat September 18, 201312 yr Bilder på grisskällare!? Alla stavfel beror på för stora tummar till för liten lur