Publicerat April 24, 200917 yr Författare Här kommer 2 bilder på en mycket god vän som tyvär inte finns bland oss längre. Han är på en plats där aldrig jaktsäsongen tar slut och där det kryllar av Gammtuppar
Publicerat Maj 7, 200916 yr Haft det lite roligt med Photoshop? Nä, ser ut så på min bakgård... , eller kanske inte!
Publicerat Maj 17, 200916 yr Författare Bilder på valpar efter Viterlidens Seija visst är dom söta när dom är 9 dagar gamla
Publicerat Juni 5, 200916 yr Ja så här ser min Kaaksi ut när hon tycker att husse ska ta bort presseningen över en vedhög. Hon tycker att jag ska köra in ved i boa och hon drar stolt ut veden över hela gräsmattan och har skitkul
Publicerat Juni 5, 200916 yr Författare En av Seijas valpar som studerar ett ben, det skall börjas itid
Publicerat Juni 18, 200916 yr Det er mange år siden jeg hadde finsk spets nå, men interressen for treskjellerjakten lever i beste velgående Nå har jeg västlaika, men det skjeller fugl de også.
Publicerat Juni 22, 200916 yr Författare Tog denna bild på Mirva igår när vi var ut en sväng i skogen. visst är hon vacker min lilla röda älskling.
Publicerat Augusti 8, 200916 yr Författare Vill se mer bilder på våra Trädskällare, så kom igen släng in fler bilder. Här kommer en till bild på Mirva, så här roligt kan man ju ha det i skogen.
Publicerat Augusti 10, 200916 yr Här kommer en suddig bild på min nya kompis Tikko, 13 veckor. Låt er inte luras av bilden, Han är inte lugn och sansad egentligen, det är bara en falsk fasad han målar upp här.
Publicerat Augusti 17, 200916 yr Han börjar växa till sig den lille rackan Han skällde en fläskolle med bravur igår, husse blev så stolt.
Publicerat Augusti 22, 200916 yr lägger in en bild på förstapristagarna vid jaktprovet i Åsele. fv. Tunnersjöbäckens Wille Mats Byström Ramsele, Viterlidens Seija Lejf Lidman (SUCH SJCH), Viterlidens Kita Thomas Jonsson (89p) och Pohjanukon Tuima Martin Markusson.
Publicerat Augusti 23, 200916 yr Författare lägger in en bild på förstapristagarna vid jaktprovet i Åsele. fv. Tunnersjöbäckens Wille Mats Byström Ramsele, Viterlidens Seija Lejf Lidman (SUCH SJCH), Viterlidens Kita Thomas Jonsson (89p) och Pohjanukon Tuima Martin Markusson. Det är så roligt att Seija blev champion. Leif är min Svärfar. Träffade den stolta Seija idag.
Publicerat Augusti 23, 200916 yr Denna visar en finne när det är som vackrast tycker jag och för er som inte ser tuppen håll er till älgjakt
Publicerat Augusti 24, 200916 yr Denna visar en finne när det är som vackrast tycker jag och för er som inte ser tuppen håll er till älgjakt Skit också, jag som ville fortsätta jaga tjäder
Publicerat Augusti 27, 200916 yr Denna visar en finne när det är som vackrast tycker jag och för er som inte ser tuppen håll er till älgjakt Hmm....ja är det inte han som sitter höööögt upp i mittentallen av de 3 ljusa tallarna i samma klunga....så vet jag inte