Publicerat Augusti 27, 200916 yr Denna visar en finne när det är som vackrast tycker jag och för er som inte ser tuppen håll er till älgjakt JA naturligtvis, NUUU ser jag var den sitter... ...öh
Publicerat Augusti 28, 200916 yr Om någon fortfarande har svårt att se tuppen kanske denna bild hjälper Har även samma tupp på film och det var en rätt pratsam och rörlig herre men jag är kvar i GSM land så några filmer ger jag mig inte in på att försöka ladda upp.
Publicerat September 2, 200916 yr Lite bilder från senaste resan Men Peter vars ä alla stora,döda,svarta tuppar ?
Publicerat September 24, 200916 yr En liten film att titta på, när Viterlidens kita skäller. Visit My Website
Publicerat September 27, 200916 yr Finnvalp och barn rätt svårt att överträffa gulligfaktor på sådana bilder
Publicerat September 28, 200916 yr Författare Men Peter vars ä alla stora,döda,svarta tuppar ? Dom lyste med sin frånvaro
Publicerat September 30, 200916 yr mitt nyförvärv zeb 5.5mån och den gamle nobbsen. 5.5 mån? är dom så stor då?
Publicerat November 5, 200916 yr Kan väl också bidra med en bild på Zack (Nystängslet Nalle) med sin första fågel.
Publicerat Januari 8, 201016 yr Författare Ibland så har man det ju för skönt o liver är bara för underbart. Tog denna igår då det var 28 minus ute. Här ligger Mirva o njuter av värmen.
Publicerat April 3, 201016 yr Författare Lite fina bilder på valpar efter Viterlidens Seija kennelns namn är Spetsbackens kennel.
Publicerat April 27, 201016 yr Jag hämtade denna valp i helgen Kaitum Dalens Nalli U: Latanjarkas Milla E: Latanjarkas Jekko Ska bli roligt att börja med en ny valp i höst och jag tror denna kombination ska ge mig den sortens jakthund jag söker
Publicerat April 27, 201016 yr Jag hämtade denna valp i helgen Kaitum Dalens Nalli U: Latanjarkas Milla E: Latanjarkas Jekko Ska bli roligt att börja med en ny valp i höst och jag tror denna kombination ska ge mig den sortens jakthund jag söker Hej Lars En mycket fin hund du köpt, önskar att jag också kunde ha en sådan röd flamma, men med allergier i familjen så skiter det sej Mvh Jocke
Publicerat April 28, 201016 yr Hej LarsEn mycket fin hund du köpt, önskar att jag också kunde ha en sådan röd flamma, men med allergier i familjen så skiter det sej Mvh Jocke du får ha hunden ute jämt då. bygg en fin hundgård och ett varmt och gosigt hus till den.