Publicerat April 30, 200917 yr Fick en stooor låda med hylsor till 308an o en låda med rengörings grejor så snart bär det i väg till banan Fint de Mvh.
Publicerat April 30, 200917 yr Fick en stooor låda med hylsor till 308an o en låda med rengörings grejor så snart bär det i väg till banan Fint de Mvh. Tänk om en annan hade samma tur så att man kunde få en hel låda med tomhylsor!
Publicerat April 30, 200917 yr Författare Tänk om en annan hade samma tur så att man kunde få en hel låda med tomhylsor! Ja ibland ska man ha tur då dyker hulsfen upp Mvh.
Publicerat April 30, 200917 yr Författare Härligt bara ladda o skjuta../Lasse Ja Christer ska fixa o trixa lite förs sen så Mvh.
Publicerat April 30, 200917 yr Ja Christer ska fixa o trixa lite förs sen så Mvh. Vad är det som ska trixas med`? /Lasse
Publicerat April 30, 200917 yr Ja ibland ska man ha tur då dyker hulsfen upp Mvh. Ja verkligen och man kunde nästan tro att du har gödsel i byxfickorna!
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Vad är det som ska trixas med`?/Lasse Jag skulle ju haft 243an men efter 1.5 års väntan tröttna jag på o vänta så jag tog den ultimata kalibern 308 i stället så den får samma behandling som jag tänkte ge 243an bädda.slipa in ringarna.bädda skenan.svarva slutstyckesknoppen Mvh.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Ja verkligen och man kunde nästan tro att du har gödsel i byxfickorna! He he nä men ett par påsar havregryn i månaden är inte dyrt Mvh.
Publicerat Maj 1, 200917 yr He he nä men ett par påsar havregryn i månaden är inte dyrt Mvh. Nej, det är det inte! Jag äter ju själv gröt mellan varven! Inte varje dag men varannan, var tredje dag! Man måste ju variera maten lite.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Jag skulle ju haft 243an men efter 1.5 års väntan tröttna jag på o vänta så jag tog den ultimata kalibern 308 i stället så den får samma behandling som jag tänkte ge 243an bädda.slipa in ringarna.bädda skenan.svarva slutstyckesknoppen Mvh. Vad är det för bössa du skaffat dig Flex? har säkert missat det någonstans MVH/Jocke
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Det är en Remington SPS Varmint vänster som ska kläs om i en Manners MCS-T stock Mvh.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Det är en Remington SPS Varmint vänster som ska kläs om i en Manners MCS-T stock Mvh. Flex, har du räknat ut en planerad slutvikt på den nya pangen? Det skulle vara intressant att veta. /Christian
Publicerat Maj 1, 200917 yr Det är en Remington SPS Varmint vänster som ska kläs om i en Manners MCS-T stock Mvh. ok. låter nice... MVH/Jocke
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Flex,har du räknat ut en planerad slutvikt på den nya pangen? Det skulle vara intressant att veta. /Christian Ingen aning men runt 4kg kanske Mvh.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Ingen aning men runt 4kg kanske Mvh. Slutvikten på bössan känns kanske inte så viktig i ditt fall kan jag tro...
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Slutvikten på bössan känns kanske inte så viktig i ditt fall kan jag tro... Nä det har du rätt i bara bettan skjuter bra så gör det inget om hon väger lite Mvh.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Slutvikten på bössan känns kanske inte så viktig i ditt fall kan jag tro... Skulle just fälla samma kommentar Flexen blir nog bara lyckligare om vapnet blir ett eller två kilo tungre, lite biceps curl på väg till passet /Lasse
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Skulle just fälla samma kommentar Flexen blir nog bara lyckligare om vapnet blir ett eller två kilo tungre, lite biceps curl på väg till passet /Lasse Mvh.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Författare Hämtar bössan på måndag på torsbo f... va kul det ska bli käns som om jag har förlossnings värkar Mvh.
Publicerat Maj 4, 200917 yr Författare Faan vad nöjd man är nu nu känns det äntligen som om man hittat hem med bössa o Christer kunde fixa o trixa nästa vecka kanon kul Å not sånt här ruskigt stilig blir bössan Mvh.
Publicerat Maj 4, 200917 yr Författare Bössan hade Remingtons nya X-Mark Pro Trigger o det är klockrent inställt faan nu är man sugen på o få komma ut o locka. Mvh.
Publicerat Maj 4, 200917 yr Ahhh Flectarncamo på Mannerskolven ser jag skitsnygg broder Hur tight är passningen mellan mekanism och kolv? /Micke
Publicerat Maj 4, 200917 yr Författare Ahhh Flectarncamo på Mannerskolven ser jag skitsnygg broder Hur tight är passningen mellan mekanism och kolv? /Micke Tackar den är supertight Mvh.