Publicerat Mars 9Mar 9 7 hours ago Fläskfia sa:Då blir det som att träffa en ny bekantskap varje gång ni ses👍. I varje fall för en av er…Du har pinsamt rätt Han drar till LA på fredag, blir garanterat en ny bekantskap efter semestern Sköt .. någonstans mellan 19 o 21 i morse + ngr kajor och en trut
Publicerat Mars 9Mar 9 LA ligger åt rätt håll. Vi har bokat resa till Mauritius över Påsk men kommer skjuta på den så Epic Fury (har aldrig hört ett så töntigt namn, låter som några tonåriga pudelrockare från 80-talet) blåsa över..
Publicerat Mars 16Mar 16 Helgens bajsväder gjorde att jobbet kändes marginellt mindre vidrigt.. Men NU svider det fan i själen, idag och i morgon hade varit nice att köra!! Ska fan kolla om jag måste vara med på jobbet i morgon..
Publicerat Mars 17Mar 17 Som jag säger varje år vid denna tidpunkt.Ge fn i kråkorna, låt dem flyga norröver 😎
Publicerat Mars 17Mar 17 Oroa dej inte, vi är inte så hårda på dem.. Anton och Stefan sköt väl kanske 10 totalt idag. Nu är jag taggad som fan! Tror vi ska vara där 05, jag har packat allt utom uven och uvkråkan, den ligger och tinar i garaget. Skickade i två askar extra m plugg men såå bra tror jag inte det blir.Torsdag blir det nog Salmunge igen, lite sugen på att försöka etablera en ny kontakt med Rånäs.. det var rätt kul där!
Publicerat Mars 18Mar 18 7 hours ago dptrapper sa:Jamen dåså, då står jag redo i helgen för att avsluta de du skammat 😀Det blir svinbra! Jag sänkte hastigheten på en idag så du hinner med, Anton justerade en vinge på en annan så dessa två torde du kunna avfånga
Publicerat Mars 18Mar 18 Blir bara svårt plocka ut dem från alla andra ni vingat 😃Några andra kännetecken på dem?
Publicerat April 9Apr 9 Detta är en populär post. Körde säsongens första race med uven igår & var ute i ca 1,5 timme.Helt ok resultat med 10 kråkor som fick plikta för sitt dåliga morgonhumör och ilska mot uven:) första fåglarna hördes och kom vid 05,30.Bommade även på några till så nog var det en bra morgon.
Publicerat April 9Apr 9 Läckert! Rätt coolt ändå med ett så pass avlångt land, här har jag väl lagt ned nästan.. kan inte tänka mej att det sträcker någon fågel längre..Undrar vad du hade skjutit om du kunnat sitta till typ 10?