Publicerat April 21, 201016 yr De där e gammal skåpmat! och har inget med om att det blir avslag för bågjakt! Vi väntar fortfarande på ett besked hur det kommer bli i detta ärende! Mvh Mamre Det var nog licensmotionen som Madness syftade på, inte bågjaktsbeslutet.
Publicerat April 21, 201016 yr Det var nog licensmotionen som Madness syftade på, inte bågjaktsbeslutet.
Publicerat April 21, 201016 yr Författare Ja, den motionen blev det avslag på. Nu var det inte bara pilbågar den motionen handlade om. Men avslag iallafall. Statusen för bågjakten är att den och många andra frågor är fortfarande kraftig försenade. Det hänger inte så mycket på bågjakten. Däremot de andra frågorna i samma paket som bågjakten. Bara att vänta tålmodigt! Den som väntar på nåt gott.....han blir aldrig fet!
Publicerat April 21, 201016 yr Det var nog licensmotionen som Madness syftade på, inte bågjaktsbeslutet. Jepps! kom på de senare! fingrarna e snabbare än tanken i bland! ... Sorry!..
Publicerat April 21, 201016 yr Jepps! kom på de senare! fingrarna e snabbare än tanken i bland! ... Sorry!.. I mitt fall är det käften som är snabbare än hjärnan...men det visste du ju redan.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.