Publicerat Maj 21, 201411 yr Fin film Linus:-) Kul att du ligger i;-) Harjakt är förbannat trevlig jaktform. Hade inte kunnat gissa på Gotlandsstövare om du inte skrivit de. S.
Publicerat Maj 21, 201411 yr Kul att du levererar den ena fina filmen efter den andra Linus! Lite mer träning så kan du snart börja sälja till någon tv-kanal som inte är jaktfientlig.
Publicerat Maj 21, 201411 yr Ja det var en trevlig film som inte gjorde suget mindre efter harjakt direkt :-) telefonskrivet
Publicerat Maj 21, 201411 yr Ja det var en trevlig film som inte gjorde suget mindre efter harjakt direkt :-) telefonskrivet Harpesten har drabbat länet i lite varierande omfattning.
Publicerat Maj 21, 201411 yr Harpesten har drabbat länet i lite varierande omfattning. :-( får åka ner mot strävhårs trakter då och jaga dom. telefonskrivet
Publicerat Maj 21, 201411 yr :-( får åka ner mot strävhårs trakter då och jaga dom. telefonskrivet Ja, du får göra det om du är välkommen dit efter det att du har emigrerat till Norrbotten.
Publicerat Maj 21, 201411 yr Ja, du får göra det om du är välkommen dit efter det att du har emigrerat till Norrbotten. Hehe det vet man aldrig, får väl bjuda upp han på någon rolig trädskällarjakt så småningom för att smörja relationen :-D telefonskrivet
Publicerat Maj 21, 201411 yr Hehe det vet man aldrig, får väl bjuda upp han på någon rolig trädskällarjakt så småningom för att smörja relationen :-D telefonskrivet Ja, det är nog det enda raka el. en björnjakt.
Publicerat Maj 21, 201411 yr Fin film Linus:-) Kul att du ligger i;-) Harjakt är förbannat trevlig jaktform. Hade inte kunnat gissa på Gotlandsstövare om du inte skrivit de. S. Kul att du levererar den ena fina filmen efter den andra Linus! Lite mer träning så kan du snart börja sälja till någon tv-kanal som inte är jaktfientlig. Ja det var en trevlig film som inte gjorde suget mindre efter harjakt direkt :-) telefonskrivet tack han ju inte filma så jätte mycket harjakt så gjorde de bästa ja kunde av det som sagt ja det är en väldigt rolig jakt särskilt med en sån här energifull stövare harpäst ? i hela landet jonsson ?
Publicerat Maj 21, 201411 yr tack han ju inte filma så jätte mycket harjakt så gjorde de bästa ja kunde av det som sagt ja det är en väldigt rolig jakt särskilt med en sån här energifull stövare harpäst ? i hela landet jonsson ? Nej, i Norrbotten bara vad jag vet. Den har slagit lite olika på jössebeståndet.
Publicerat September 28, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Jag sköt en hare idag efter drygt 1 timmes drev! Det ser ut som att det är bra med hare iår!
Publicerat September 29, 201411 yr Du tar väl med stövarn ner till sörmland, så vi kan ta en harsåt... mvh/Urban
Publicerat September 29, 201411 yr Författare Du tar väl med stövarn ner till sörmland, så vi kan ta en harsåt... mvh/Urban Ja det kan jag om det finns intresse!
Publicerat September 29, 201411 yr Jag är intresserad, liksom markägaren.....fast jag är mer tveksam till strävis och dom andra klövviltshulliganerna...... mvh/Urban
Publicerat September 29, 201411 yr Jag är intresserad, liksom markägaren.....fast jag är mer tveksam till strävis och dom andra klövviltshulliganerna...... mvh/Urban Känns som vettigare att åka norrut för bra sådan, söderut känns som omvänt. Men Herrn har väl full upp med finnen sin under klövviltsperioden så Bamse och jag får väl ta en sådan alldeles själv.
Publicerat September 29, 201411 yr Författare Ja det låter Känns som vettigare att åka norrut för bra sådan, söderut känns som omvänt. Men Herrn har väl full upp med finnen sin under klövviltsperioden så Bamse och jag får väl ta en sådan alldeles själv. Ja hare kan vi ta nån annan helg högre upp i landet om det finns intresse!
Publicerat September 29, 201411 yr Ja det låter Ja hare kan vi ta nån annan helg högre upp i landet om det finns intresse! Kan du ge dig på, för oss som har frysen full redan.
Publicerat Oktober 1, 201411 yr Någon som behöver en passkytt till hardrevet? I så fall får ni gärna hojta till. 10-15 mil från Stockholm funkar utan problem. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Oktober 1, 201411 yr Du har mitt nr sen eftersöksjouren i våras.......ska bara få tid med harjakt också...! Duger det med gåsjakt? mvh/Urban
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Du har mitt nr sen eftersöksjouren i våras.......ska bara få tid med harjakt också...! Duger det med gåsjakt? mvh/Urban Absolut Urban! Hör av mig på telefon så tar vi det därifrån :-) Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat December 20, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Det har blivit några harar för Selma iår framför allt har hon drivit bra och jagat bra ! Ska ut idag det är 10cm snö och -13 så det blir nog en härlig dag i skogen!
Publicerat Februari 15, 201511 yr Det blev en jösse idag för kompisens luzernstövare. Sista dagen med harjakt för denna säsongen. Kändes fint när krutlukten nådde näsan från den avfyrade rullstukade Gyttorp Röda. Annars var det svårt. Min småland-dreverblandning fick inte upp i tövädret, trots duktigt arbete.
Publicerat Oktober 15, 201510 yr Detta är en populär post. Skakar lite liv i den här tråden. Min ung hund har börjat fatta galoppen med har jakt. Tredje haren för i år
Publicerat Oktober 27, 201510 yr Författare Det gör du rätt i .. Grattis till hararna! Jag får hem en finnstövarvalp om 3v inget fel på hon jag har nu men hon är 10 år!