Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ingen rök utan eld!

Featured Replies

Publicerat

Nu har det gått en vecka sen han lovade att omedelbart skicka min beställning. Det tar INTE en vecka att få en leverans från Tyskland,, jag har heller inte fått nåt tracking number. Nyss skickade jag ytterligare ett mail där jag gjorde klart att jag inte vill ha prylarna och att pengarna ska återbetalas till mig snarast.

Suck...

• Svar 85
  • Visningar 12,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Hemsidan ligger nu nere... SKAK

Hoppas det inte är för gott

http://www.roedaleprecision.com/

Publicerat

Ajdå. Det var då själva fan...

Ingen som fått svar på mail de senaste dagarna eller hört nåt på SH?

Publicerat
  • Författare

Inte ett ljud,det mailet jag fick i fredags där det stod att grejorna var skickade......har inte skickats och vem trodde väl det egentligen.

Läge för ett nytt pm på SH känner jag!

/Mike

Publicerat

Drar du ett PM Mike så avvaktar jag på Hiden.

Oroväckande, han har inte gjort några inlägg där sedan den 11:e

Publicerat
  • Författare
Drar du ett PM Mike så avvaktar jag på Hiden.

Oroväckande, han har inte gjort några inlägg där sedan den 11:e

Det var då han fick mitt Pm ^_^

/Mike

Publicerat

Kollade hemsidan nu o den funkar i af. De stod att deras mailserver legat nere pga virus 24/9-16/10 därav har de inte kunnat svara på något mail.

Håller tummarna att ni som beställt får era pengar tillbaka eller grejor även om det verkar långsökt.

Finns det inte någon myndighet i Tyskland att kontakta eller konsumentombudsman för att få en lösning den vägen?

Publicerat

Underhåll på Webbsidan, ser att han varit inne på Hiden oxå

Puh

Publicerat

Då är inte hela hoppet ute ännu då....

Publicerat

Till er vars hopp är ute, kan dessa hjälpa er tror ni? Konsument Europa

Publicerat
  • Författare

Mail skickat till Geoff@Roedale och Pm till Pete på SH där jag undrar var trackingnummret till mitt i fredags skickade paket är.......

/Mike

Publicerat
  • Författare

Inget svar...känns som att dom undviker mig.'

Innan jag startar en tråd på SH, har alla ni konto där som skrivit i den här tråden och är beredda att skriva i den?

/Mike

Publicerat

Jag fick precis ett låångt mail från Pete där han bedyrar att mitt paket skickats. Deras webshop har blivit hackad, och det tar 6 veckor att spåra ett paket för tyska posten...han skulle nu personligen skicka ett nytt paket och när jag har fått båda ska jag sälja ett och vi ska dela på pengarna... Han påtalar också att vissa försöker lura honom genom att säga att man inte fått leveransen, men naturligtvis gällde det inte mig... Han har också fått en sändning med dåliga labels till paketen och det är tydligen orsaken till att mitt paket kommit bort...

Han ber mig att vi ska hjälpas åt att lösa detta....

Well...

Publicerat

Dessutom har aliens ätit upp hans bil och en gorilla slog honom i huvudet med en knippe bananer när han var på väg hem från jobbet.

Publicerat

Tror ni verkligen att de ser så här glada ut? :)

Roedale_Team.jpg

Ingen som känner någon som befinner sig i närheten så ni kan syna deras bluff?

Lycka till... det lär ni behöva. Tris som sjutton dock... -_-

Publicerat

Pratade precis med en kollega i tyskland som kände till företaget, men tyvärr var för långti från, geografisktför att göra ngt åt det hela.. -_-

Publicerat
  • Författare

Efter 5 1/2 månad så kom paketet idag .....mina Rem 700 underbeslag går dock inte att använda då magasinsspärren inte låser magget.

Övriga grejor ser bra ut och funkar bra.

kastar in handuken nu och släpper detta,ser det som dyra läropengar,orkar inte tjafsa vidare med honom.

Lycka till alla andra och hoppas grejorna håller måttet!!

/Mike

Publicerat

Va fn,

det är ju helt sjukt, vilka apiga produkter som har skickats ut i så fall.

Mike det är dags för en liten foto op och sen är det dags för schavottering på the hide, du behöver inte orka, jag nitar apan själv,

hur skall jag uttrycka det, som en tjänst till dig min vän.

/Christian

Publicerat
  • Författare

:o Ja han skrev att finishen var dålig vilket spelar mindra roll då dom skulle duracoatas.

Att dom inte fungerar var en annan femma....dessutom glappar magget utav helvete....ordet passning verkar inte vara en ledstjärna.

Nån som vill köpa två icke fungerande taktiska underbeslag :) man kan ju hålla i magget med vänsterhanden när man skjuter -_-

/Mike

Publicerat

never underestimate the power of duct tape

ducttape.jpg

Tejpa fast magget...

Publicerat

Mike,

Skicka ner ett till mej så får jag titta på det, borde gå all lösa.

//Blyström

Publicerat
  • Författare

Vet inte ens om jag vill ha skiten....för dåliga toleranser.

/Mike

Publicerat

Suck me sideways!...

Mike! Jag har helt å hållet missat denna tråden :huh: , visste inte att det har gått så här illa. :) Lider med dig!

Ang. underbeslagen... Det är väl ett mekaniskt fel och då borde det väl gå att lösa?

/R

Publicerat
  • Författare
Suck me sideways!...

Mike! Jag har helt å hållet missat denna tråden :blush: , visste inte att det har gått så här illa. ;) Lider med dig!

Ang. underbeslagen... Det är väl ett mekaniskt fel och då borde det väl gå att lösa?

/R

Tillverkar man nya releaseknappar så funkar det nog,har dock tappat sugen för detta just nu så jag lägger ner tillsvidare.

/Mike

Publicerat

Men vad fan..... Skicka tillbaka och kräv en refund.