Publicerat November 23, 201015 yr Dear Romelstorp, The status of your order from Montag, 09. August 2010 with the ID 401115 changed. Comments: RR611213467DE shipped 19.11.2010 regards Pete New status: Shipped For questions, feel free to answer to this mail. :D :D
Publicerat November 25, 201015 yr Dear Romelstorp,The status of your order from Montag, 09. August 2010 with the ID 401115 changed. Comments: RR611213467DE shipped 19.11.2010 regards Pete New status: Shipped For questions, feel free to answer to this mail. ;) Och igår anlände min mynningsbroms. Allt tjat har tydligen hjälpt
Publicerat November 25, 201015 yr Och igår anlände min mynningsbroms.Allt tjat har tydligen hjälpt Det var ju glädjande att höra. Och den kom t.o.m. innan jaktsäsongen är slut.
Publicerat December 1, 201015 yr Jaha, då har man skickat ytterligare ett mail...lite hårdare i tonen denna gång. Återstår att se vad som händer. Igen.
Publicerat December 6, 201015 yr Hej på er! Även jag är drabbad av Roedale. Beställde en RCS-stock till min Tikka T3 den 16:e juli och den har jag inte sett röken av ännu. Har fått svar på mail två gånger under tidens gång. Det senaste var den 5:e oktober och då skrev de att de har problem med plasten till sidopanelerna, deras underleverantör höll inte måttet osv. Man fick välja på att få pengarna tillbaka eller att vänta och få en kompensation i form av ett extra set sidopaneler i valfri färg och ett extra mag. Dum som jag var så valde jag att vänta, för jag tyckte kompensationen lät rätt schysst. Antar att hade jag valt att få pengarna tillbaka hade det ju knappast hänt ändå. Har skickat ett mail idag till; info@roedale.de Skrev vänligt att jag vill veta statusen på min order och när den kommer att skickas. Har även varit i kontakt med min bank och de kunde ev. fixa tillbaka pengarna men även dra tillbaka dem om de visade sig att man fick sina grejjor en vacker dag...vilket är helt fine by me. Avvaktar några dagar till som det ser ut nu, har jag inget svar fått så kontaktar jag banken igen. /Andreas
Publicerat Januari 10, 201115 yr Är det någon mer än jag som fått sina saker från Roedale? Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Publicerat Juni 9, 201115 yr Idag fick jag en återbetalning på hela ordersumman, så nu är det bara att lägga det här bakom sig.
Publicerat Juni 9, 201115 yr Idag fick jag en återbetalning på hela ordersumman, så nu är det bara att lägga det här bakom sig. Skönt att du fick tillbaka pengarna, men det gick inte fort.
Publicerat Juni 10, 201115 yr Tack. Ja man har ju tvivlat på att det skulle komma något öht, och listan på olika ursäkter blir nästan komisk.